2. a szervo akkor nyöszöröghet, ha nagyon kitekered, és úgy mész vele. Úgy viszont nem nagyon szabad vele menni:) Szal ha máskor nyöszörög, az tudtommal nem normális.
A ki érthet jobban hozzá? kérdésre meg a válasz: a Focusklubosok:) Ez itt egy félig döglött fórum, mivel mikor döglődött az index, akkor átmentek a "sima" Fordosok máshová, a Focusosok meg mindigis máshol (is) voltak:)
valszeg lesz par kerdesem a kozeljovoben hozzatok, mert a nemreg focus tulajdonos lettem es ki erthetne jobban hozza, mint ti!:o)
szoval eloszor is az van, hogy egy 1.6os 2003.08-as autot vettem, aminek meg gyari gumija van. es teli nincs. szeretnek venni eloszor is egy teli gumit, ami fasza!:o) utana pedig egy alufelnit az uj nyarihoz.
kerdesem az lenne, hogy mit ajanlatok? a nyarinak eggyel nagyobbat szeretnek, mint a gyari.
egyebkent talaltam 2 apro problemat vele: 1. a vezeto oldali ajto ablaka neha kattan, amikor letekerem. olyan, mintha megfeszulne. korabban volt egy azon az oldalon ajto csereje. talan akkor tettek vissza rosszul valamit... 2. a szervo nyoszorog. ez normalis?
Köszi Mindenkinek! Alapjáraton semmi szelep hang nincs, majd kiderül a használatban. A villanyablak csak addig megy amíg nyomom a gombot, úgy lászik több féle verzió létezik. A csomagtér ajtónál (kombi) az ablaktörlő tengely körüli rozsda valami beázástól van, vagy gyári kezeletlenség? A motortérben három szelepsapka félét találtam , egy a klimáé ez rendben de mi a másik kettő?
Igen, ezt én is olvastam, de eddig akárhány escortostól kérdeztem, egyikük autója sem így működött. :-) Pedig volna értelme, hogy az ablak beverése után se lehessen kinyitni az ajtót a belső kilinccsel.
Azt olvastam, de nem próbáltam, hogy a kulcs forgatásának van trükkje. Úgy mondja, hogy be lehet úgy zárni kulccsal, hogy belülről nem lehet a kallantyúval kinyitni. Majd ellenőrzöm.
A kulcsban lévő lámpa nagyon hasznos. :) Ugyanis, tök sötétben akár sétálni is lehet vele. Egyszer Balatonnál sétálva próbáltam a járdán maradni, és így sikerült :)
Izzót simán vettem bele, 400 Ft volt. A betét (gomb rugóval és elemmel) télleg 2000 körül van. De már vagy 4 éve bírja, pedig sötétben mindig megnyomom.
Olvastam sok hozzászolásodat úgy látom spiller vagy. :) Köszi a gratulát, olcsó volt nagyon azért vettem meg.
Ezek szerint az immo mindig müködik , nem is lehet kikapcsolni? A villanyablak csak 2x, és ezek szerint nincs konfort vezérlése - risztós ablakemelő modullal lehet csak fölhúzni, ez van :) A világítós kulcs valóban gyengusz, de én OFF-os OPEL-es vagyok és ahhoz is van világítós kulcs, egy fehér-kék LED-el potolni lehet az izzót és egy litium elemmel kivállóan fog müködni a cuccos.
Én pécsi vagyok van valaki erről a vidékről?
1,6 zetec motoros a vas, kicsit kövérebb gázra olyan mintha finoman csörögne a motor, ez tipikus vagy ........? LONG
Gratula, sok örömöt az autóhoz. Nekem is ilyen van, 7 éve használom, kérdezz nyugodtan.
a motoros ablak csak addig megy amíg nyomom a gombot, Ha nyitva hagytam akkor ajtó kinyit gyujtás ráad ablak fölemel?
Nem. A bal első ablak egy gomnyomásra lemegy végig, ha nyomvatartod akkor addig megy amíg nyomod. Felfelé végig nyomni kell, a jobb elsőt pedig lefelé is.
- központizáras a vas, van e valami kulcsos trükje a zárnak erre arra forgatás stb. Úgy tünik a baloldali ajtóról csak zárni lehet, nyitni nem. Ez alap vagy hibás a zár?
Semmi trükk, mind a két ajtóról lehet nyitni és zárni is. Magadra is tudod zárni, ha a belső kilincset befelé nyomod.
három kulcsot kaptam hozzá egy világítós, egy duci piros Ford emblémával és egy sovi, az Ő ford filingjével. Mindhármon van egy piros négyszög, ez valami jeladó lehet
A piros kis négyszög az immobilizer jeladója. A pirosfejű kulcsra vigyázz, ne hordd magaddal, az a mesterkulcs. Arról tudsz olyan kulcsot másolni, ami az immo kódját is tartalmazza. A világítós kulcs marhaság, ha kiég benne a cucc, akkor kb. 2000Ft. Az elem még cserélhető órásnál, de az izzó annyira furcsa, hogy sehol nem láttak még llyet, ahol kérdeztem.
Szert tettem egy '96-os escort combira, nem igazán ismerem a tipus finomságait ezért érdekelne néhány részlet. Keresgéltem a fórumban de nem találtam válaszokat. - a motoros ablak csak addig megy amíg nyomom a gombot, Ha nyitva hagytam akkor ajtó kinyit gyujtás ráad ablak fölemel? - központizáras a vas, van e valami kulcsos trükje a zárnak erre arra forgatás stb. Úgy tünik a baloldali ajtóról csak zárni lehet, nyitni nem. Ez alap vagy hibás a zár? - három kulcsot kaptam hozzá egy világítós, egy duci piros Ford emblémával és egy sovi, az Ő ford filingjével. Mindhármon van egy piros négyszög, ez valami jeladó lehet? Az ídőóra alatt van egy piros LED az valami kulcs által vezérelt ketyere indikátora lenne? Nincs még semmi dokksim a gépről ezért kérdezek ilyen laméreket :)
Ebben lehet valami, én JTD-zek, csak egyféle prémium gázolajat tankolok, ami már márkatársaimnak is bevált.
A gyorsulással kapcsolatban: a váltó ugyanaz, kerékméret kicsit különbözik, de az nincs akkora eltérés kerületben, hogy ennyi különbséget indokol. 1mp az nagyon sok 0-100 sprintnél, a 12.9 meg rengeteg ilyen teljesítmény/nyomaték/súly adatokhoz. És ott még a légellenállás sem okozhat ekkora eltérést. Asszem legokosabb lesz kipróbálni...
Személyes véleményem, hogy benyást vegyen. Sajnos a magyar gázolaj nem tesz jót a hdi/tdci nagynyomású pumpának és a befecskendezőknek, ellenben ezek az alkatrészek jóóóóóóóó drágák is.
A gyorsulási anomália lehet végáttétel, gumiméret, légellenállás miatt is akár.
Sziasztok! Segítségeteket illetve tanácsotokat kérném. Jópár éve mikor vásároltam MIkocsimat csak egy inditókulcsot kaoptam hozzá. Azonban az idő során annyira elkopott hogy most már csak én tudom, hogy hogyan kell elinditani. Szeptemberben műszaki vizsga s addigra kellene pótkulcs, ami igazából cvan de az nem immobilizeres. A kérdésem az hogy szerintetek egy vagy két kulcsot kell vennem és kodoltatnom? Illetve a kódolást hézilag meg lehet oldani vagy csak szervízben? (a kulcs piros jelzésű állitólag ez fontos)
Sziasztok! Egy kis érdemi segítségre volna szükségem. Apámnak nemrégiben ellopták a Fusion-jét, és mivel munkaeszköz, pótolnia kell. Most erősen gondolkodik, hogy az 1.6 benzies helyett 1.6 TDCi-t vesz (tuti márka és tipushű marad), azonban néhány dolog nem tiszta.
Ha jól értettm a Fiesta és Fusion ugyanazt a Duratorq motort kapta, ami egyébként elég jó szerkezetnek tűnik. A Fiesta bár alig könnyebb mégis 11.9 alatt van 100-on míg a Fusion 12.9 alatt. Ugyanígy a 80-120 rugalmasságban is jelentős a különbség. Váltóáttételek ugyanazok, azokat megtaláltam. Mi indokol 1 sec eltérést? Csak marketing, vagy butított elektronika?
Tapasztalatotok szerint az 1.6 benzines, vagy a dízel megy jobban (fenti adatok szerint a benzinesnek kéne)? Apámnak fontos a sportos vezethetőség. A benzinessel nagyon meg volt elégedve, rugalmas, pörgős gép volt.
És végül: hallottam rémhíreket a Ford lendkerekekről. A TDCi-kben is ilyen problémás kettős lendtömeget használnak? Ugyanis akkor számításba kell venni a megtérülésnél. Évi kb. 25e km-t menne az autó, jól át kéne gondolnunk, hogy tényleg olcsóbb e és jobb e a dízel.
Koszonom mindket valaszt, ne haragudjatok, hogy ennyire kesve.
A barat vegul ugy dontott, nem akar szivni esetleges hasznalt alkatreszekkel ismet es ugyse lesz az auto ezutan olyan allapotban, hogy azzal Daniabol Portugaliaba haza merjen vezetni. Igy elintezte a biztositojaval, hogy trelene vigyek Portugaliaba es majd ott osszekalapaljak neki.
En segiteni akartam neki :( de azt tudtam magam is, hogy durva dologba nyultam, mert a sajat testverem is idotlen idok ota sziv ugyanezzel a problemaval (ugy tudom, vegul most neki is Bosch, de Mondejo kettesen) es o is mondta, hogy ez nagyjabol felejtos, plane az ut szelen, speci szerszamok nelkul..
Hali mindenkinek ! Segítséget szeretnék kérni,ha tud valaki megoldást 2002.07. után gyártott Ford kulcskódolásnál használatos in-kód "beszerzésében" az out-kód tudatában. Köszi előre az építőjellegű válaszokat!
sziasztok, c-max vasarlas elott vagyok, 2005/2006-os dizel gepet keresek mo szarmazassal. scannelem a hasznaltautokat es a k-a-exp-et folyamatosan. ezen kivul otlet? jopar bp-i kereskedesben jartam nem nagyon van beszamitva olyan ami kene. koszi koszi
Sziasztok! Lenne egy eladó Ford Sierra 2000-es kombi, automata váltós, 85-ös. Műszaki vizsgája most járt le, június 7-én. Ára, mely irányár: 60.000 Ft. Érd.: 06-30/958-0129 telefonon.