Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3519

Amíg az eke fogásban van az tartja hátulról (fogja a seggét).

Előzmény: jános 55 (3511)
iskra Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3518

Őszinte elismerésem!!

 

Na ne gondold hogy ezzel a pár képpel megelégszünk ;)

 

 

Előzmény: cuki1963 (3506)
iskra Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3517

A nyomaték nem változna sem lefele sem felfele.

Előzmény: caterpillar20 (3504)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3516

Szia!!

 

Én ezt nem értem, müködik a gép?? Nincs benne difi, akarsz egyet bele de le akarod zárni, de amikor nem kell akkor ki akarod venni?????

Előzmény: gercham (3514)
suszitibi Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3515

Szia

Látom, jó lesz a Barkas váltó. Csak megvetted a motort? Szépen haladsz.

A kerék hány collos, 12? Én 12-est szeretnék. Hol vetted a gumikat és mennyiért? 

Köszi.

Előzmény: cuki1963 (3506)
gercham Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3514

Helló!

 

Új vagyok és énn is kistraktor tulaj vagyok . Majd teszek fel képet .

Segitség kellene a hátsó hid nekem valoszinü UAZ hid és nincs difi .

Hogy lehetne bele tenni vagy össze zárni és ugy mi az elönye és hátránya.

Amugy a gép 4 kerekü panonnia motoros, hidrolika rendszer . 

Amugy én ugy szeretném ha ki is tudnám venni a difit  ha nem kell.

Elöre is köszönöm a segitséget .

Dolmi mackó Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3513

Ez nagyon jól néz ki!

 

Majd kérünk szépen beszámolót, képeket és esetleg videót is.

Előzmény: cuki1963 (3506)
jános 55 Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3512

Nekem is voltak gondjaim az "erővel" a Pannónia traktornál. Rátaláltam egy Izs Planéta blokkra. Ez megoldotta az ilyen irányú gondomat. A 19 lőerő nem hazudtolta meg magát. Szántásnál az Izs 3. ban volt a Zuk váltó 1-ben. (A nyeles tengelyen az Izs hátsó lánckereke volt.) Meg volt a kellő sebesség is, hiszen a szántáshoz az is kell, hogy terítse a földet.  Fogyasztásban közel azonosak. Sokkal masszívabb a blokk, mind a váltórésze, mind a kupplung. Még valami. A motor jobbra forog, nemn úgy mint a Pannónia így a Tranbant turbó jó rá.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
jános 55 Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3511

Gratulálok, szép munka! Nem lesz magas egy kicsit? Araa gondolok, hogy a súlypontja magasan van, ettől instabillá válik. Szántásnál amikor a jobb kerék a barázdában van akkor "dölve" dolgozik és hajlamos eldölni. Persze egyenes úton, vontatásnál biztosan jó.

Előzmény: cuki1963 (3506)
turner62 Creative Commons License 2012.06.13 0 0 3510

Hali!

 

Gratulálok igényes, szép munka!

Előzmény: cuki1963 (3506)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3509

Hali!!

 

Nagyon szupi, diesel motor, állítható nyomtáv.  Gratula!!

Milyen váltó az??

Előzmény: cuki1963 (3506)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3508

Ha növeled a súlyát akkor a nyomatékleadás az alsó fordulatszám tartómányban romlik. Nyomatékot, lökket térfogat növeléssel és mint mondtam áttétel modosítással érhetsz el a legkönnyeben.

Más, én átalakítottam egyszer egy babetta gyújtást a simsonomra. Asszem maj 1kilóval könyebb mint a simsoné, ennek köszöhetően a fordulatszám elérte a 10500-at. De viszont az indulásnál pörgetni kellet meg csusztani a kuplungot hogy elinduljon.

Előzmény: caterpillar20 (3504)
cuki1963 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3507

Én régen alakitottam át java motort dinamóról lendkerekesre össze is jött azt tapasztaltam hogy amikor fel pörgettem  és le vettem a gázt a lendület későb lassult, a főtengely csapágyal nem voltbaj.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
cuki1963 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3506

A képek le maradtak pótolom.

cuki1963 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3505

Üdv mindenkinek, néhány kép a lassan készülő gépemről.

caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 1 3504

És ha mondjuk felpördülne, igaz lassabban, akkor se lenne nagyobb a nyomaték?

iskra Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3503

Stabilabb lenne a járása ,viszont a gázadásra lomhábban reagálna.

Nem feltétlen szükséges,ha rosszul van kiegyensúlyosva szétveri a csapágyat-tengelyt is.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3502

Nem tudom feltenni, mert túl nagy :S Egyébként az enyém mz blokkos, és tudom ennek belül van a lendkereke nem is akarom módosítani meg semmi csak érdekel a téma! :D

Előzmény: cudar08 (3501)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3501

Képed nincs a gépről?

Előzmény: caterpillar20 (3499)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3500

Szia!!

 

Szerintem a főtengelycsapágy terhelése növekedne csak! Nagyob nyomatékért, inkább a váltonál kéne valamit csinálni, primer áttételnél, vagy a véglehajtásnál kéne változtatni.

A motort a gyárba megtervezték.

Előzmény: caterpillar20 (3499)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3499

Üdv! Szerintetek, ha egy pancsi blokk nagyobb lendkereket kapna valamivel, nőne a nyomaték? :D Gondolom csökkenne a fordulat stb. Vagy teljesen hülyeség amire gondolok? Már egy ideje filózok rajta. Válaszokat köszi előre is ! :)

iskra Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3498

őtletesnek ötletes a segédlánctalp,de ezestben barbárság mert nagyon nedves szalonnás talajt szántanak .Ráadású a váltvaforgató ekét sem tudja használni,mert nehézkez a fordulás.

Kíváncsi vagyok a magágy előkészítéskor hogyan aprítja szét a hantokat.

Előzmény: robi250t (3497)
robi250t Creative Commons License 2012.06.12 0 0 3497

milyen ötletes kis masina :)

iskra Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3496

Ez az MTZ-05 továbbfejlesztett változata véleményem szerint.

Előzmény: cudar08 (3467)
iskra Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3495

üdv mindenkinek!

 

És végre megy a babetta ;)

Gábor 1978 Creative Commons License 2012.06.11 0 0 3494

Helló elado robi 250T motor nélkül 60e ft

caterpillar20 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3493

Érdemes megpróbálnod kisebb főfúvókával, nekem is most 92essel megy, neten olvastam h fél gázig dolgozik az alapjárati fúvóka is és mivel nekem traktorba van a motor így nagyrészt félgáznál nagyobbat nem szoktam neki adni. Úgy néz ki nekem ezzel áll be a fogyasztás, fele annyi benzinnel is megcsinálja ugyanazt a munkát mint eddig, nem fullad viszont minidg kissé fekete a gyertya mint barna. De menni megy  és az a lényeg! Jah és persze én szintetikus olajat használok, ajánlom neked is jobb az illata is kenése és még nem is füstöl annyira! :D

Előzmény: Cz Feri (3490)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3492

Én ezzel szoktam számolgatni!!

 

 

Előzmény: Jonah Hex (3491)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.06.10 0 0 3491

Találtam egy számitást trabant váltóhoz a sebességgel kapcsolatban,valakinek hátha segít.

Itt a link:http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=43b2614f0f8f2

Cz Feri Creative Commons License 2012.06.09 0 0 3490

Nekem volt mz,de az rendes motorként! 5.5 liter/100km-er volt! De ez a pancsi blokk tuti hogy 10 km-ert se menne el ugyan annyi benyából! Kezdem vissz sirni az mz-t,trabit! De valamit még megpróbálok hátha csökkenne a gyári karbival a fogyasztás! Rászánom lehet a pénzt egy teljes felújitó készletre ha nem túl drága! :)

 

Előzmény: caterpillar20 (3489)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!