Keresés

Részletes keresés

Beer-ci Creative Commons License 2008.02.16 0 0 443
Hát úgy látom meló van a hajókkal mindenkinek.
Na de sebaj. Milyen büszkék leszünk majd rájuk a túrán!

Izgaga: Rég láttunk. El ne felejtsd ám a szőlőt megmetszeni!!! Mert abból a jó kis párlatból én az idén is innék!

Szőrmók: Köszi, megnéztem az oldalt. Hát igen. Valószínű az egyenes hajtás erőátvitel szempontjából gazdaságosabbak az oldalon látható videók alapján, na de az áruk!!!
A legolcsóbb 350 ezer (9 le) a legdrágább 1.5 milla felett(35 le)
109ha300 Creative Commons License 2008.02.16 0 0 442

Nézegettem a Lucsiát, ahogy ma szerkesztette az időjárásjelentést... jövő hétvégére már 10 fok feletti hőmérsékleteket írnaj.

Nem ártana már némi jóidő, mert a hidegből már nagyon elég volt.

Áprilisban már hajózni kellene...

Előzmény: izgaga (441)
izgaga Creative Commons License 2008.02.16 0 0 441
Rémes hideg van, még most is fagypont alatt.
Nekem csupán a teljes elektromos hálózatot kellene újraépíteni + egy új ponyva.
Nem ártana egy új festés sem, mert kicsit ijesztő a hajó kinézete.
És akkor még nem beszéltam a szélvédő cseréjéről, ami több, mint aktuális.
Ez hány hónapi munka? - Csak hétvégén tudnám csinálni, persze ha nem esik és nem jött közbe valami.
Amúgy jól vagyok.
üdv. izgaga
Előzmény: hakapeci (436)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.16 0 0 440
szőrmók Creative Commons License 2008.02.16 0 0 439
Nos megtaláltam.Nem csak itthon jut az embereknek eszébe a motorépités hanem a nagy Ámerikába is. Nézzétek meg ezt az oldalt és  ámuljatok .
109ha300 Creative Commons License 2008.02.16 0 0 438

Én már 2 hónapja belefogtam a restaurálásba.. tulajdonképpen minden csere a hajón... bele kell húznom.. április elejére szeretném befejezni.

 

Csabi

Előzmény: Beer-ci (437)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.16 0 0 437
Alig van dolgom a hajón.
Tetőt akarok a nyitott rész fölé, körbe ponyvázhatót, távirányító csere, kormány beállítás,mert itt ott lóg.
A gumicsíkot körbe cserélnem kell, A beltankot kitisztítani, és bebútorozni ággyá nyitható ülésekkel. Meg egy kisebb festés javítás.
Hát ennyi. Szerintem egy hónapos munka .
Előzmény: hakapeci (436)
hakapeci Creative Commons License 2008.02.16 0 0 436
üdv a sporttársaknak! a hideg idő beköszöntével mindenki visszabúj téli álomra? pedig már lehetne tervezgetni ki mit akar ésszerűsíteni alakítani a hajóján. nekem a ponyvát kéne javítani, átalakítani. a motoromat is javítani kellene, valami néha zörög benne--haka
Előzmény: 109ha300 (435)
109ha300 Creative Commons License 2008.02.15 0 0 435

Bocsi... az árát  meg sem néztem.. csak eszembejutott hogy valami ilyesmi megoldáson agyaltok.. gondoltam jó lesz 1 kép róla.

:)

 

Előzmény: Beer-ci (433)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.15 0 0 434
Holnap a munkahelyi gépemről rakok fel képeket ilyen amerikai motorokról. szőrmók
Előzmény: Beer-ci (428)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.15 0 0 433
Pontosan!!!
Nem emlékszel rá mennyiért mérik?
Előzmény: 109ha300 (431)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.15 0 0 432
Szia!
Dehogy raktad rossz topikba! Itt is jó helyen van, hisz úgyis megnéz mindenki minden hajózással kapcsolatos topikot ha már belép.
Egyébként eszméletlenül haladsz, és úgy látom a design is szuper. A párom is figyelemmel kiséri, ma azt mondta hogy ha valaki ilyen hajókat tud készíteni akkor abból meg is tudna élni.
Szerintem Haka is megnézi majd a túrán, mert neki is kell egy 28 lábas test.

A motorról: Szerintem Vihar!!
Egy jó állapotú 32 lovas, önindítós.
Minden esetre jól át kell gondolnod, mert a hajólevélbe majd azok lesznek beírva, amelyekkel a szemlére viszed.
Előzmény: Törölt nick (430)
109ha300 Creative Commons License 2008.02.15 0 0 431

Valami ilyesmire gondoltál??

 

 

moci

 

Most láttam a kiállításon....  a sok, bazinagy csodahajón kívül, szinte semmit nem volt .. :(

Sehol az apró alkatrészesek, lámpák, kürtök, fenékszivattyúk...

 

Csabi

Előzmény: Beer-ci (428)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 430
Bocs, rossz topikba raktam. de ha már motorrrol beszélgettek. Nem tud valaki véletlen egy 20-25 lovas külmotort ami nem csak a farrol vezethető? Kezd megtetszeni, lehet hogy levizsgáztatom, de akkor már egy kicsit nagyobb motorral.
Előzmény: Törölt nick (429)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 429

Látom, alakul az építgetés.

Az enyémből is hajó lesz, most már biztos.

 

Beer-ci Creative Commons License 2008.02.15 0 0 428
:)))))
Igen, csak akkor még nem lenne aggregátor. A napokban találtam Florelle-t, 36 ezerért. Megvehettem volna.
De így meg lesz egy motorom, amivel bármit meghajthatok.
A Crescent, és a Neptun mellé meg már nem akarok újabb külmotort.
Előzmény: szőrmók (427)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.15 0 0 427
Hát ha mondjuk70ezer egy aggregát ,annyiért már lehet egy közepes állapotu Johnsont is kapni,100ezerkörül meg már nagyon jókat . De a világot a másként gondolkodók viszik előre. üdv: szőrmók
Előzmény: Beer-ci (422)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.15 0 0 426
Teljesen jó gondolat, bár ebben az esetben a függőleges tengelyek összecsúsztathatók, a csizma és a motor pedig közbetéttel rögzíthetők egymáshoz.
Előzmény: Törölt nick (425)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 425
Szeretném megkérdezni miért nem gondolkodtok fogasszij, fogastárcsa meghajtáson? 100LE-t visznek át ilyen hajtással, nagy fordulatokon is. Párhuzamos tengelyeknél ideális.
Előzmény: Beer-ci (420)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.14 0 0 424
Biz'a !
Már régen kinéztem ilyen célra a quadok karburátorát. 10 ezer körűl már vannak is jók.

Na zenélünk? :))))
Előzmény: hakapeci (423)
hakapeci Creative Commons License 2008.02.14 0 0 423
hali valszeg cserélni kell a karburátort is mert az agregát motorok kis ford tartományra vannak hangolva mig a csónakmotroknak széles ford tartományban kell muzsikálni--üdv haka
Előzmény: Beer-ci (422)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.14 0 0 422
Köszi Szőrmók!
Szinte éreztem hogy fogsz valamit javasolni. Most sem csalódtam Benned. :)))
Persze egyből a függőleges tengelyű kivitelt néztem, mert ilyen agregátor is van.
Volt időm bőven, mert amíg az üzletemhez kellő csavaros dobozok megrendelését intézték, én szépen kicsomagoltam mindet. Örültek neki!
Így megnéztem a leírásokat is. A full teljesítményt 3600-as fordulaton adták meg, és mindkettő négyütemű.
Igaz van 50 ezerért csak kopasz motor is, de úgy gondolom a plusz 20 megéri hogy legyen egy áramfejlesztőm. Ha nem is most.
Nekem is átvillant hogy kisebb csiga kell majd, mondjuk egy villanyosé.
Előzmény: szőrmók (421)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.14 0 0 421
Hali Beer-ci ! Hát az aggregátor motor az biza vizszintes tengelyü.igy csak egy kupfogaskerékpárral lehet osszehozni egy csizmával.Mivelviszonylag kisméretü csizma mondjuk Vetyerok ami megfizethető azzal.A gond ott lesz hogyaz eredeti csiga csak akkor lesz jó ha a fentebbjelzettkupfogaskerék fordulatszám fokozó.Mégpedig azért mert akétütemöek 3000 felett forognak az aggregátorok inkább2000 alatt. Egyszerübb egy függőleges tengelyü fünyiró motort rátenni egy csizmára,Ha jólemlékszem a hajómánián elég régóta árul valaki ilyet. szőrmók
Előzmény: Beer-ci (420)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.14 0 0 420
Sziasztok!
Valaki már írta hogy készített Briggs motorral hajómotort. Ma nézelődtem a Praktikerben, és találtam 2 Kw-os, agregátort 6 LE-s Briggs és Honda motorral.
A motort 4 csavar fogja össze az áramfejlesztővel, így ideális lenne kis túrákhoz.
Nappal a hajót hajtaná, este meg áramot fejlesztene. Milyen csizmával lenne érdemes összeépíteni szerintetek? Vetyerok?
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 419
Tényleg! Rémlik valami hogy már volt róla szó.
Nekem késő akkor van amikor elfogy a beer. Most még van vagy három.
78-ban lettem hivatásos-Történetesen dobos- Akkor annyit kerestem vele mint a pedagógus szüleim összesen. Nem panaszkodhattam. Az akkori fizetésemből 2 !!! év alatt össze rakhattam volna egy akkori lakás árát.
Rég volt. A mai gázsikról meg nincs mit beszélni.
A túrára majd viszek kongát,bongót, amiket az általam bejárt országokban szedtem össze.
Lesz ott buli!
Előzmény: hakapeci (418)
hakapeci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 418
OFFTalán de gondolom ilyen kései órában nem gond szóval 1968-tól basszus gitáros voltam a kor fiatalkori hevületének megfelelően aztán több zenekar, átalakulás után az öcsémmel közösen csináltunk 1 bandát szigorúan üzleti szempontok szerint, jobban kerestünk mint a gyárigazgató apánk .. a bevétel fele volt a zenekaré. 1974 ben maximaslizállták a megkereshető pénzt 250-vagy 350 ft ban emlékeim szerint na annyiért én inkább abbafelyeztem. persze akkor nősültem először, és a nejem nehezményezte hogy a vidéki bulik után mindig más csaj ágyában ért a reggel... szóval abbahagytam .. azóta hangszer nem volt a kezemben kis dobolás ( 1 hét) eltekintve . most szertnénk saját célra újra zenélni de dobos kéne , erröl már mintha beszéltünk volna--haka
Előzmény: Beer-ci (417)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 417
Na itt a közös nevező!
Mert hogy én is zenész volnék, voltam, vagy mi.
Néha veszek amphorát. Jó dohány, bár inkább Borkumot pöfékelek. Mert annak a tasakján hajó van.
Hangszert vigyünk?
Előzmény: hakapeci (416)
hakapeci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 416
amig zenész voltam addig én is pipáztam (amphora )--haka
Előzmény: hakapeci (415)
hakapeci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 415
utánna kössük(!) /nem ismerem a smajlikat-- aztán  átlibbensz és hevesen serelünk--haka
Előzmény: Beer-ci (414)
Beer-ci Creative Commons License 2008.02.13 0 0 414
Kedvtelős pipás vagyok.
Igaz pont ezért sem szeretem a gyúlékony dolgokat a hajón.
Na akkor kitiltódtam Haka hajóráról:)))) Az enyémet akkor ki kormányozná?
De ígérem ha mégis át kellene libbennem egy sörért, a pipa marad.

Előzmény: hakapeci (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!