Szia, Köszi a gyors választ! Ezek szerint az sem mindegy, a ventilátort milyen fokozatban hagyom, ha programozva indítom a cuccot? Apropó programozás. Ez működik úgy is, hogy mondjuk ma beállítom pl. január 20 reggel 06:00 fűtési időpontot, és aznap meleg autóval indulhatok?
Hát elsődlegesen a szélvédőt szárítsa/olvassza le! Másodsorban,hogy valamelyest tudjon a levegő a kaszniban cirkulálni. A meleg felfelé szál,és ha még fújja is egy kicsit a ventilátor akkor jobban fog cirkulálni. Legalábbis én így szoktam.....
"Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában."
Erről eddig még nem hallottam, de jól hangzik.
Rákerestem, Google szerint: "Im Gegensatz zu den Zuheizern D3W im alten SGA-Modell ist es nicht ausreichend, die Batterie 20-30 Minuten abzuklemmen, um den Fehlereintrag zu löschen."
A törlés tehát megoldódott, de ez csak félsiker. Jó lenne, ha nem kellene mindent végigmérni, hogy mi lehet a rossz.
"A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom!"
Beszerelt állapotában, a kocsi diag csatlakozóján keresztül nem. (Nem tudom, egyáltalán jelen van-e ott a kályha szála?)
De esetleg közvetlenül a kályhára kötve a VAG-COM-ot?
"Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet!"
Ilyen kellene nekem is... :-) Mivel tud többet, mint egy programóra? Úgy tudom, azzal is lehet diagnosztizálni/törölni.
"Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. "
Ez belül szögletes csatlakozós. Az ovál mennyivel jobb? VAG-COM-képes?
"Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!"
Köszi a biztatást :-)
Van egy komplett tartalék kályhám, csak izzítóstift nincs benne, kis szerencsével a kettőből még sokáig tudok egy működőt varázsolni.
"Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom..."
Szia! Eberspacher-ral szerelik,és semmi mással nem kommunikál csak a Mazda szervizben lévő géppel! Van itt a nyakamon 2-3 Mazda vezérlő is,de egyik sem hajlandó velem szóba állni! A működési elve ugyan az mint a többi gyári beszerelésűnek ,5-10C' alatt elindul magától is! Milyen a távirányítója,programozható vagy csak azonnali fűtési funkciót tudsz róla indítani? Addig "örülj" míg érzed azt a szagot....... Van még esetleg megoldása a szagnak.....,meg kellene hosszabbítani a kipufogóját,mint a konkurens kocsikban csinálták gyári visszahívás alkalmával...! Ha távirányítóval indítod,akkor ne felejtsd a levegőt a szélvédőre irányítani a kocsi leállítása előtt! Hálás dolog az ami van az autódban,és ha "megtanultad" kezelni,többet nem is fogsz olyan autót venni amiben ez nincs benne! Hiba esetén nyugodtan keress! Üdv: balu
Szia! Nem,van telepített gépen is kiolvasóm. A kézivel csak a D3W Z-t és külön trükkel a Hydronic II.-t (D5Z-F,D5Z-S) lehet olvasni,a többit a garázsomban lévő gépen,ami nem mobilis! Olyan "loptop" kéne hozzá ami soros portos ..... MS-DOS alapú a program,tehát régebbi technikáról beszélünk!
Sziasztok, Nemrég vásároltam egy Mazda5-öst, amiben van állófűtés. Azt, hogy milyen a típusa fogalmam sincs, de Eberspacher távirányítót kaptam hozzá. Lehetséges, hogy valami gyári cucc? Az igazság az, hogy abszolút nem értek hozzá. Elképzelhető az, hogy bizonyos külső hőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol? Ma kipróbáltam, hogy a fűtést se adom rá, de az állófűtés elindult. Ez elég bosszantó. A gyerekekkel bent ülünk az autóban, a feleségemre várva (ami bizony elég sokszor előfordul), és jön be az olajkályha szag. Hosszabb táv után is megy a kályha, amikor már az autó simán tudna fűteni. Nem lehet ezt orvosolni valahogy? Köszönet!
Szia! Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában.A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom! Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet! Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet! Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom...
Ford Galaxy 1-em van, D3WZ kieg fűtéssel. Nem ment a kályha, pedig a külső feltételek rendben voltak, ezért szétszedtem, de belül is mindent rendben találtam.
Összeraktam, most működik :-), de hogy mi volt a baja, fogalmam sincs.
A diagnosztika sokat segíthetett volna, de nincs hozzá felszerelésem. Van viszont VAG-COM kábelem, nem lehetne azt "összeházasítani" valahogy a kályha diagnosztikai száljával? Szoftvernek ott lenne az EDITH, ránézésre nagyon sokat tud, és ismeri a D3WZ-t (is).
Ha ez a valóságtól nagyon elrugaszkodott ötlet, hol és mennyiért lehet kapni hibakódolvasásra, törlésre és lezárt vezérlő "kinyitására" alkalmas eszközt?
Tudom, menjek szakműhelybe:-), de 50 km-re van a legközelebbi, és egyébként is kissé macerás lenne.
A BMW-s rendszerről nekem sajnos halvány gőzöm sincs, tehát ha nem magával a kályhával van gond akkor biztos hogy nem fogok tudni segiteni egy diaggal.
Pont az újabb BMW-s kályhák azok amiket csak a gyári rendszerbe épitve lehet használni, többsége csak can buszon inditható és nem tudom hogyan, milyen értékek vagy jeladók alapján vezérli a gyári komputer. Ha ott van gond akkor a kályhából hiába olvasunk ki bármit.
A szivattyúmmal nincs gond az ha elinditom a programot mükszik,max nem gyujt be és csak dolgozik feleslegesen.Ja és nem webasto van benne hanem eberspracher.
Munkatársam Mazda6-jában két évig kínlódtak ezzel. Újonnan vett kocsi volt, gyárilag van benne Webasto kiegészítő fűtés, és szintén gyári opciókét lett beletéve a programóra, hogy állófűtéssé váljon. Nem részletezem mi mindent cseréltek eredménytelenül (sajna a Webasto márkaszerviz nem kompetens, mert a vezérlő és/vagy a szoftver egyedi Mazda), mire kiderült, hogy az elektromos keringető szivattyú a rossz (ami az állófűtéssé alakító szett része), így álló motornál nem forog eléggé a víz és túlmelegszik a kályha. A vízszivattyú cseréje után hibátlanul működött kiegészítő és állófűtésként is. Csak két évet kellett rá várni, mire megoldották (sajna garis volt a kocsi, így nem túrhattunk bele itthon).
De ahogy itt a szakértők írják, hibakód olvasás után derülne ki, hogy valóban túlmelegszik-e vagy tök más a baja.