Keresés

Részletes keresés

Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.11.22 0 0 4203

Szia a vákltót csak odatettem de ott lesz, és úgy dől ahogyan az autóban volt. Így most 74cm de nagyon szűk a hely, a fotók az indafotóra engedte feltölteni, ott lesz a nevemnél. Szia.

Előzmény: Jonah Hex (4198)
Friendship! Creative Commons License 2012.11.22 0 0 4202

Helló!

A méreteit írd le nekem légyszi!

Előzmény: Tőkés Józsi (4201)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.22 0 0 4201

Üdv!

 

Figyelj a motor könnyen indul és erős! ami nekem gondom h a motor váltójában ki kellene cseréllni a kulisszát "vagyis asszem ez a neve" van egy másik ami még gond vele az a kuplung bowden csere és a kormány műven kell még picit állítani finomítani de egyébként minden más működik ha komolyan érdekel biztosan megegyezünk!

Előzmény: abodi72 (4200)
abodi72 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4200

Szia Józsi

 

láttam a hirdetésedet,és azt is olvasom ,hogy gondok voltak a gépeddel.

 

sikerült megjavítanod ,vagy hibásan árulod ?

érdekelne engem egy kistraki,amit kb 7000 m2 területen szeretnék használi

Előzmény: Tőkés Józsi (4199)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4199

2 oka van"!!!

Beleszerettem 1 másikba és most egy kicsit meguntam vele foglalkozni illetve a pannonia váltóját rendbe kellene szedni"az amit kéreztem h adod e+

Előzmény: Friendship! (4194)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4198

Értem,a hétvégén most már én is el akarom kezdeni,mert van sok kis aprólókos meló is vele.

Még egyszer köszi a segítséget,ha nem felejtem el én is csinálok majd képeket ha oda érek és felrakom.

Előzmény: Sz zoltán71 (4197)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4197

A Trabant váltó férjen bele a keretbe +2cm ráhagyással, így 80cm ig belefér. A keret hoszát a motorhoz is alakithatod, a sebváltó magassága: a féltengelyek egyvonalban legyenek, javaslom.

Előzmény: Jonah Hex (4195)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4196

A váltó ha benne lesz arról is tehytel fel képet kivácsi vogy hogy áll benne.

Előzmény: Sz zoltán71 (4192)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4195

Szia.

Nagyon szépen köszönöm a képeket igy már minden világos.Szerintem jó és egyszerü megoldás és stabilnak is látom.Igy menyi a nyomtávod?

Előzmény: Sz zoltán71 (4192)
Friendship! Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4194

De miért adod el?

Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4193
Előzmény: Friendship! (4189)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4192

 

Talán most.

Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4191

A képek.

Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4190

Jó estét, a korábban leírtak képekben. A Trabant kerékagy felfogatása egy vázkeretre. Vélemények? A megoldással kapcsolatban. Jó barkácsolást.

Friendship! Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4189

Muta képeket a gépedről légyszi!

Előzmény: Tőkés Józsi (4188)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4188

vedd meg az enyémet adok vele ekét is meg neked 1 tartalék motor!!

Előzmény: Friendship! (4187)
Friendship! Creative Commons License 2012.11.21 0 0 4187

Atyon isten!

Ezt nézétek mitt találtam erősen gondolkodom hogy megvegyem e!

Szerintetek?

http://aprod.hu/hirdetes/hobby-traktor-retro-IDxboD.html

Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4186

Így van felmérgellt! most még eladó de lehet lehiggadok hétvégére és folytatom:)

Előzmény: Poc2 (4185)
Poc2 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4185

Akkor innen volt ismerős a név a hirdetésnél!

Ma láttam a jófogáson!

Előzmény: Tőkés Józsi (4183)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4184

A sebváltón én is akarok finomitani kinézetre még meg várom Sz zoltán 71 képeit is és aztán nekiállok csinálni.Remélem müködöképes kis gép lesz belölle.

Előzmény: kicsikocs (4181)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4183

Sziasztok Urak!!!

 

Mivel a hétvégén kifeküdt a gépemben a pannónia motor így most mérgemben meghírdettem tehát még míndíg eladó! Viszont kellene nekem egy diesel motor olcsóba vagy okosba nem tud valaki véletlenül 1 et!!!???

dj_guard Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4182

Hali!

Milyen vezérlőtömböt ajánlottok kistraktorhoz, ami megfizethető és legalább kétkörös?

kicsikocs Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4181

Rgyébként a sebváltóról anno én leszedtem azt a szonyarészt, ami a trabi motortömbhöz rögzitette a sebváltót, igy lényegesen szimpibb volt, A nyeles tengelyhez meg a kuplungtárcsa ricnis részét  használtam fel, ehhez került a sebességcsökkentő lánckerék.

Leesés ellen meg egy golyós támasszal oldottam meg a biztositását. De ha végképp ez lesz az utolsó helye a sebváltónak, akkor a nyeles tengelybe egy hornyot sikitózva lehet biztositani leesés ellen megfelelő nagyságú seeger- el. Vagy pedig a tengelyvégre hegesztett csavarral. A lényeg, hogy ne lődörögjön  a kuplungtárcsa belső. Csőből pedig megoldható a "hézagolás", azaz a lánc vagy ékszij együttfutása a motoron levővel.

Előzmény: Jonah Hex (4180)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4180

Értem és köszönöm a segítséget.

Előzmény: kicsikocs (4179)
kicsikocs Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4179

Természetesen, hiszen igy koorekt csatlakozásokat tudsz biztositani. A rövidebb féltengelyeket meg muffal újraösszeillesztheted. A trabant könyv eléggé vacak ábrákat tartalmaz,  de a kormányösszekötöknek van rajta egy kinyúlás, azzal pedig a stabilizálást meg tudod oldani, igy nincs elfordulásveszély a kerekekenél. Ha meg egy kicsit nehezebb lesz a járgány az sem rossz, főként szántáshoz, meg kocsizáshoz. Nem kapar.

Előzmény: Jonah Hex (4178)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4178

Még egy kérdés a féltengely szükétesekor a csuklórész benne maradjon vagy nem?

Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4177

Köszi a választ,én is gondolkodom a bölcsö szükitésén,meg nézem okával majd mert a lassitó tengelynek is el kell férnie.

Előzmény: kicsikocs (4175)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.11.20 0 0 4176

Szia.Tudom hogy irtad és sokat segítettél mert annak köszönhetöen döntöttem a trabi kerekeknél és a képeket elöre is meg köszönöm mert ha látom jobban értem miröl van szó.

Előzmény: Sz zoltán71 (4173)
kicsikocs Creative Commons License 2012.11.19 0 0 4175

Igy már érthetőbb számomra. Nomármost, ha egy 2-3000 fordulattal és lassitó áttétellel hajtod meg a trabi váltót, akkor a 4. fokozat kivételével elfogadható lenne, mégha trabi kerekekekkel veszed is.(Meg kellen keresnem a Trabant könyvet, abban emlékezetem szerint az áttételi viszonyok megvannak)

 

Igy már megtarthatnád a differenciált is, ami kanyaroknál hasznos lenne. És ha lerövidited a  féltengelyeket, akkor az eredeti kerékagyakkal is viszonylag könnyen kivitelezhető.És nem is túl széles! A motor a sebváltó előtt is elhelyezhető. Sőt még egy határoló felhelyezésével az eredeti lengőkarokkal is megoldható a felfogatás. És persze  a felső részt elfordulás ellen stabilizálni, ami az eredetileg is rajtalévő kormánycsatlakozással kivitelezhető. Mondjuk én az eredeti bolcsőt szétvágtam és szükitettem, igy a sebváltó korrekten felfogható az eredeti gumibakokkal Ha hagysz egy kis "játéklehetőséget" a kerékelmozdulásnak, akkot kisebb szerelési pontatlanságot is képes feszités nélkül elviselni, ami nem kis könnyebség ez esetben.

Előzmény: Jonah Hex (4171)
Lki1 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 4174

Szia!

A környezetemben szaladgál egy ilyesmi gép. A tagnak kettő is van, de a másik más rendszerű.

Annak az eleje simson, a hátulja platós. Én csak azt hallom, hogy ordít a motorja. Elmondása szerint fél évig tart egynek a motorja (viszont tudni kell, hogy ebből él).

 

Üdv

Előzmény: Molnarjozsef95 (4172)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!