Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Most kiszaladtam hátra, és lehervadtam, mert egy jó állapotú 4x10-es van, de elrozsdállt az acélsodrony. A keletnémet sátras utánfutókon volt hasonló. Traktormintás 4x10-es jó lehet neked? Az még lehet, hogy van valahol (1db).
Mekkora a repedt gumid mérete? Lehet, hogy lomoskodik nálam neked megfelelő!
A dieselt szét kellett szednem atomjaira. Úgy lekokszosodott, mint a bundáskenyér...
Kikapirgáltam a dugattyúhornyokat, hengerfejet, kipufogójáratot, stb, és újra ereje teljében van.
Ha át tudom a telóról csiklandozni a képeket, teszek fel. Nagyon elégedett vagyok a belsejével, kimunkáltságával. Kínai motor létére japán csapágyakkal szerelték!
Ettől függetlenül a 151-es motort üzembe fogom helyezni egy másik néván. Lehet, hogy foglak zaklatni apróbb kérdésekkel.
Meg kellet csináljam normálisan a féket a kistraktor pótkocsiján, mert ha minden igaz a közúton kell majd fuvarozzak vele....Csináltam pár képet!!! Egyedül a gumikban nem bízom teljesen mert elég öregek már, az egyiken van egy kb. 10centis repedés, így sajnos most nem mehetek túl súlyal.... :)
Itt a fékpedál, normál és rögzített állapotban...
Meg itt egy kép a gép mostani állapotáról, visza került az eredeti tank is....
Gokartos! Ez a 2 liter per 25 km ez mennyi idő alatt jön ki? 25 km/h sebességnél 1 óra alatt? Mennyi gáznál? Mert nekem mz 250es a trakim de nagyon nagy étvágya van, :S nekem is ugyanezek a fúvóka méretek vannak 72, 35, de 15 perc alatt alapjáraton járatva bekeni a fél litert :S és ez borzasztó... Gáznál meg se merem nézni mennyit nyal be. Egy hengerfúráson gondolkodom, mert állandóan fekete a gyertya de már nem hinném, hogy a túl sok benzin miatt szerintem a nem megfelelő kompresszió miatt..
Az indafotókat nézegetve ez jutott eszembe:( a kép alá is beírtam)
Gyuszi. van ott hely bőven,az eredeti légszűrő helyett pld. egy Trabant papír harmonikás légszűrő több port is megfoghatna, tekintettel a porosabb földmunkákra. A szívás zaj is csökkenhet némileg.
Pannonia motoros kistraktorosoknak egy jó ötlet a fogyasztás csökkentés érdekében,én úgy oldottam meg hogy a 100-as főfúvókát kicseréltem a Simson legnagyobbjára ami 72-es az alapjáratit pedig 40-ről 35-re!így a fogyasztás lényegesen csökkent 25km ert tettem meg 2liter benzinből!Ha van valaki másnak is hasonló ötlete én is szivesen fogadom!
Üdv!Alakul már a traktorom,majd ha kész lessz teszek fel rólla képeket!Ma elvágtuk a hátsó hidat holnap szerintem kész lessz!Vettem 40x80x3-as zártszelvényt,1szálat a váznak!Voltam ma az eggyik barátomnál kardán tengelyért és amilyen szerencsém van pont jó a hátsó híd kardán csatlakozásához!Nagyon ügyes szerencsére az esztergályos nemhiába gépgyártó technikus az egyik szakmálya!(-: Úgy oldotta meg a féltengelyeket hogy nem lesznek heggesztve,tehát már annak a lehetősége is kizárva hogy a heggesztésnél elszakad!Nagyából ennyi!
No ma este végre berreget a traki, szerencsére az öndító jó volt a behúzó tekercs sarút kellett forrasztani, sajnos ez után sem idult az indító gombot megnyomva csak lebökött, ha külön adtam 12v-t a behúzóra akkor forgatott rendesen így vagy 1 óra szenvedés után megtaláltam a hibát az indító nyomogombom zárlatos, kicsit sem voltam ideges ááááá...
Végre megy, de az alapjárat nem jó, nem tudom miért de úgy érzem hiába cseréltem tőmítést a karburáor talpon nem lett az igazi, leveszem újra és valami tőmítő pasztával is megkínálom.
Sajnos az alapjárati csavarhoz nem férek hozzá, ha fent van kipufogó leömlő a kezemet már elégettem, de nem tudom állítani azt kérdezném, kifelé vagy befelé kell hajtanom, ha emelni szeretném az alapjáratot, mert ha újra leveszem, akkor állítanék rajta.
Hello, valószínű falsot szív, ahogy írták vagy szimering, de lehet hogy a karbi pillangó tengelye van kikopva és ott szív falsot, akkor nincs alapjárat, neked valószínű 28-H1-1 karbid van(uszóházon felvan tüntetve), de ha jót akarsz magadnak, eldobod és szerzel be egy jobb állapotu, vagy felujított, 28-HB-2-t. ha jól bevan löve, a hb 2 is jól fogyaszt, a h1-1 csak a jobb co + takarékosság miatt szerelték, de a leg...... karbi amit valaha trabira tettek.