Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Az több mindentől függ. 1. Hagyod az eredeti nyomtávot? 2 Csak kerékkel fog üzemelni?
3. Akasz e még fordulatot csökkenteni?
Elsőre úgy vettem ki, hogy az eredeti Trabant kerekekkel szeretnéd, Akkor egy keresztgerendával, a szélein pedig egy emelvénnyel, mely a sebváltó kijövő részét és az agyak megfelelő magasságát biztositja. Ekkor az eredeti lengőkarok nem kellenek. De a felső forgáspontot is " meg kell fogni", hogy a szarvval kormányozható legyen. (Meg elég erős a váz) Azért érzésem szerint igencsak széles eszköz lesz belőleé Persze ha még teszel rá egy fordulatcsökkentést is (pl egy közbülső tengellyel) akkor a kerékagyba menő rész a lenyesett tengelyekből kialakitható. És akkor Te határozod meg a kerékagy helyét, meg a motorbolcső is könyebben kialakitható. Az eredeti Trabi bolcsőd megvan? Akkor az alá mehetne a meghajtott tengely. Persze ez esetben eltűnne a difi!!, mivel ez a "pót" meghajtórész a járókereket is fixen együtt hajtja. A fordulatszámcsökkentést mondenképpen javallanám. mert anélkül igencsak "fejreállás veszélyes" lenne a járgány!!!
Köszi, hogy megkérdezted! Igen elég aranyáron mérik van aki viszont egész autót oda ad 50.000ft-ért :D. Néztem hasznaltauto.hu-n is dunántúlon van annyi mint a szemét viszont itt a környéken nem találok, de nem adom fel. :D
Ma végre megszereztem a trabi elsö futómüvet is a váltó is meg van meg a kuplungtárcsa is.Egy kis segítség kellene hogy a trabi elsö futómüvet hogyan lehet a leg egyszerübben rögziteni a vázhoz egy tengelyesgépröl lenne szó.a segítséget elöre is köszönöm.
Egyetértek a megjegyzéseddel, ezért is ajánlottam fel itt. Olcsón adom, csak sajnálnám ócskavasnak eladni, olyan sok munka van benne, mire minden jól összejött. (Nekem is kincs lett volna 20-30 évvel ezelőtt!)
voltam ma bontóban és sztem nem éri meg onnan venni konkrétan nem márkát vagy típust néztem neked csak érdeklődtem és 50000nél kezdődik sztem az sok de ha érdekel vissza megyek érdemesebb lenne neten nézni vagy méh telepen !Szerintem
Akinek némi fogalma, elképzelése van a kistraktor építésről annak ez nagy kincs. Persze csak akkor ha elérhető áron lehet hozzájutni. Senkit ne tévesszen meg a látszat a rozsdás vas, mert ebből lehet igazán szépet alkotni az alapok megvannak.
Cuki1963 elkészölt a kistrakid? Figyelemel kisértem a kibontakozást de nincs a befejezésröl semmi! Én is traki építésre válalkozom de még nem tudom miböl legyen . Pannonia motort raknék rá de tovébb nem tudom, váltó ,vagy váltó és hátsóhid .
Szia! Valóban csak hátsókerék hajtású és volt difizáras is, de nem mindegyik. A difizárat a (37) körmöskapcsoló zárta a (38) villán és a (46) karon keresztül a (45) rugó ellenében. Bowden meghúzásával lehet zárni, a fülkében a működtető kart lehetett zárt állapotban reteszelni. Difizárat szereltek az M24 és M25 duplakerekes változatba is. Előfordult felezős váltó a söprűs kivitelnél, de ez is csak hátsókerék hajtású volt.