Dehogy kell keresni. Szerintem a Kitzolival fogjátok elkészíteni, legalábbis úgy sejtem. Minden esetre a legkézenfekvőbb megoldás lenne. Mind a ketten profik vagytok. Jó duett egy ilyen test legyártására. Na meg szerintem rögötön kettő készülne. Na akkor a költségek szempontjából a negyedéből megúsznátok.
érdekes nekem megnyitja, qugliba írd be ---- peninsular marine engines aztán ott már elboldugul az ember gyereke 10 cm hiányzik a motortér hosszából ,ki kellene vágni az alsó kabin tűzfalát meg a tankot kicsit átszabni vagy a komplett hajóba betoldani vagy fél métert--haka
Ha lehetőségem volna én csak egy csigát rendelnék tőlükaz kb 200 dolcsi egy 5-6 lovashoz , a többit megcsinálnám magam,pl a hardi autó kormány kardánkereszt lenne. szinte ingyen van a Méh telepen. a többi vékonyfalú vascső. Ja és csigáik rozsdamentesek.
Hát úgy látom meló van a hajókkal mindenkinek. Na de sebaj. Milyen büszkék leszünk majd rájuk a túrán!
Izgaga: Rég láttunk. El ne felejtsd ám a szőlőt megmetszeni!!! Mert abból a jó kis párlatból én az idén is innék!
Szőrmók: Köszi, megnéztem az oldalt. Hát igen. Valószínű az egyenes hajtás erőátvitel szempontjából gazdaságosabbak az oldalon látható videók alapján, na de az áruk!!! A legolcsóbb 350 ezer (9 le) a legdrágább 1.5 milla felett(35 le)
Rémes hideg van, még most is fagypont alatt. Nekem csupán a teljes elektromos hálózatot kellene újraépíteni + egy új ponyva. Nem ártana egy új festés sem, mert kicsit ijesztő a hajó kinézete. És akkor még nem beszéltam a szélvédő cseréjéről, ami több, mint aktuális. Ez hány hónapi munka? - Csak hétvégén tudnám csinálni, persze ha nem esik és nem jött közbe valami. Amúgy jól vagyok. üdv. izgaga
Alig van dolgom a hajón. Tetőt akarok a nyitott rész fölé, körbe ponyvázhatót, távirányító csere, kormány beállítás,mert itt ott lóg. A gumicsíkot körbe cserélnem kell, A beltankot kitisztítani, és bebútorozni ággyá nyitható ülésekkel. Meg egy kisebb festés javítás. Hát ennyi. Szerintem egy hónapos munka .
üdv a sporttársaknak! a hideg idő beköszöntével mindenki visszabúj téli álomra? pedig már lehetne tervezgetni ki mit akar ésszerűsíteni alakítani a hajóján. nekem a ponyvát kéne javítani, átalakítani. a motoromat is javítani kellene, valami néha zörög benne--haka
Szia! Dehogy raktad rossz topikba! Itt is jó helyen van, hisz úgyis megnéz mindenki minden hajózással kapcsolatos topikot ha már belép. Egyébként eszméletlenül haladsz, és úgy látom a design is szuper. A párom is figyelemmel kiséri, ma azt mondta hogy ha valaki ilyen hajókat tud készíteni akkor abból meg is tudna élni. Szerintem Haka is megnézi majd a túrán, mert neki is kell egy 28 lábas test.
A motorról: Szerintem Vihar!! Egy jó állapotú 32 lovas, önindítós. Minden esetre jól át kell gondolnod, mert a hajólevélbe majd azok lesznek beírva, amelyekkel a szemlére viszed.
Bocs, rossz topikba raktam. de ha már motorrrol beszélgettek. Nem tud valaki véletlen egy 20-25 lovas külmotort ami nem csak a farrol vezethető? Kezd megtetszeni, lehet hogy levizsgáztatom, de akkor már egy kicsit nagyobb motorral.
:))))) Igen, csak akkor még nem lenne aggregátor. A napokban találtam Florelle-t, 36 ezerért. Megvehettem volna. De így meg lesz egy motorom, amivel bármit meghajthatok. A Crescent, és a Neptun mellé meg már nem akarok újabb külmotort.
Hát ha mondjuk70ezer egy aggregát ,annyiért már lehet egy közepes állapotu Johnsont is kapni,100ezerkörül meg már nagyon jókat . De a világot a másként gondolkodók viszik előre. üdv: szőrmók
Szeretném megkérdezni miért nem gondolkodtok fogasszij, fogastárcsa meghajtáson? 100LE-t visznek át ilyen hajtással, nagy fordulatokon is. Párhuzamos tengelyeknél ideális.