Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
A kuplung kiemelés elégtelenségére utal a hiba. Másodsorban a túl sűrü olaj is okozhatja főleg hidegebb időben. Nekem egyszer téves olaj betöltés miatt volt már hasonló,(igaz D-csepelen)
Szia. Amit én tudok az egyik lehetséges oka:Elkopott a kuplung kiemelő tengelye, Ami függőlegesen megy bele a blokkba, amenyiben a többi beálitás jó. Azért majd írd meg mi volt vele, had tanuljunk. Kellemes tervezgetést.
Jó estét. Ha gondolod meg is mutatom, megnézheted személyesen, bár azóta még nem sokra haladtam. A váz belselye ne legyen kisebb, 34cm nél, az alatt sok macerás dolog van vele. Jó tapasztalat, egy nagy átlagos méretü ajtón is vigan befér szélességre. Azért szeretnéd te is 80cm ig a szélességét? Jó barkácsolást.
van egy olyan jelenség ,hogy a pannonia motoros kistraktornál ,hiába nyomom be tökig a kuplungot,ugy is a sebességet(uaz,vagy robur váltó) kerregve veszi ,és amikor bevette a sebességet,azonnal indul szép lassan.
Megnéztem, hogy eléggé feszes e a kuplung bowdwn,de maximálisan hátrahúzza a kuplung fület a motornál.
mi lehet a gond ,mit nem csinálok jól?
A trakit a Tőkés olvtárstól vásároltam,az ő elmondása szrint ki kidobja sebességből a pannonia váló magát, ezért a fogaskerék mellett (mögött) van egy csavar amit telyesen becsavarva ,nem dobálja a sebességet ki,de nem is lehetváltani ,csak a másodlagos váltóval (uaz)
A képen nem látom tisztán a "behajtás" megoldási lehetőséget, de szerintem ne közvetlen a lánckereket hegesztd rá, Egy közdarabbal (kazánlemez, vagy hasonló vastagságú) applikálnám hozzá a lánckereket, igy egy másik megoldás esetén egyszerűbb a váltás. (csere)
Üdvözlök mindenkit. Cserélnék egy bridzs motort, pannóniára. Leirás: Kapott kipufogó szelepet, és dugatyu gyürüt, Ezek után második rántásra indult. Problémálya:Amig elfogy egy tartály benzin addig megeszi az olajat is. Már 5 éve nem volt beinditva.Hely: Fehérgyarmat.
baja nincs,csak a karbi úszó álítást igényel. néha felpörög,vagy lefullad. cserét inkább valami gépre gondoltam,simson,másik traki,vagy egy mtz 45-50 de ezért tudnék adni még más gépeket ami összesen az értékük 400 ezer mozog! A pancsi ára 130 ezer magyar forint. van egy Stiga tipusú fűnyíró kistraktor darázsderekas,vágóasztal nélkül! ez értéke 120 ezér ft. meg van egy kapálógép brigs motoros gyári 8le-s,gimikerékkel,8 kapataggal,utánfutóval ez értéke 150ft. Ha valakit érdekel cserébe jöhet mtz 45-50.
És a blokkon miért van 2 lánckerék?Az egyik kisebb mint a másik?
Az a kézi hidraulika viszont nagyon tetszik.Gondolkodtam rajta hogy az enyémen is ki kéne váltani a félkészet kézire.Olcsóbb lenne mint a jelenlegit befejezni!
És még amit nem láttam de még az öreg szaki sem, habár amikor meglátta leesett neki a tantusz DIFIZÁR!!! van benne! És működik!
Az alsó két képen a zöld kormányszarvas eladó, kocsival együtt, gyári szegedi hajtásház, erős pöpec pancsi blokkal, adok hozzá sárvédőt is. ára 40.000Ft ha érdekel valakit emailon jelezze.