Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Mert én máskor egy 125-ös MZ-re raktam fel gyújtómágnest, és csodálatosan működött vele. Az viszont egyéb áramot nem ad. Szikrát, viszont becsületeset!
hátt nem igen értek hozzá!! az 1es akondira van rákötve a rajzot neten néztem ás akkor a 15ös meg az akksi negativra ???akksi pozitiv megy a állórészen a kondi oldalára és a kondi tetejéröl megy a trafó egyesre!!!és akkor a 15ös meg a negativra!?igy akkor okés???elöre is köszi !!örülök h van ki tudd segiteni!!
Szia a vákltót csak odatettem de ott lesz, és úgy dől ahogyan az autóban volt. Így most 74cm de nagyon szűk a hely, a fotók az indafotóra engedte feltölteni, ott lesz a nevemnél. Szia.
Figyelj a motor könnyen indul és erős! ami nekem gondom h a motor váltójában ki kellene cseréllni a kulisszát "vagyis asszem ez a neve" van egy másik ami még gond vele az a kuplung bowden csere és a kormány műven kell még picit állítani finomítani de egyébként minden más működik ha komolyan érdekel biztosan megegyezünk!
A Trabant váltó férjen bele a keretbe +2cm ráhagyással, így 80cm ig belefér. A keret hoszát a motorhoz is alakithatod, a sebváltó magassága: a féltengelyek egyvonalban legyenek, javaslom.