Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
ahogy így körbe nézek a környezetben és vissza olvasok sok felöl mindíg ugyan azt hallom zsuk u az robur vagy esetleg komolyabb ami nekem nagyon tetszett multicar válltó vagy ilyesmi szerintem az a lényeg minnél erősebb legyen és több nyomatékot tudjon leadni...asszem..
Jópofa kis gép de iazaából szerintem ott amiket felsorollt válltokat bármeik jó kivéve a trabantét mert szerintem ha trabi motor trabi válltó ...nem tudom nem lessz az túl gyors és gyenge???? ez csak az én elképzelésem lehet jülyeség!
üdv mindenkinek sajna még csak most találltam rátok de gondolom nem veszítek rossz névem ha megmutatom nektek a kicsikémet amit lassan 1 éve építgetek és lassan elkészülök szivesen veszem a véleményeket!
Hát aszabályokat én sem ismerem nagyon. Az 1tengelyes traki is azért van hogy közuton is tudjak mozogni. Ez lenne a trakim trabi motor+váltó, lada váltó zuk híd...és természetesen saját kezüleg... :)
épp ez a lényeg, kerti munkákra használnám csak a beton súlyokat, amikor szálitok valamit az utcán akkor nincs szükség a súlyra, mert a pótkocsi is szoritja az első kereket lefelé,
Most milyen szabályok vannak?
Nekem B kat jogsim van ilyen gépet használhatok a közuton?
Régebben lehetet csak, ne legyen kormánykerekes, vagy már túl rég volt?
Na a beton súly az tökéletes, a nagy trakimra én is azt akarok majd. Egyszerű és olcsó megoldás, de a rőgzítésre nagyon ügyelj mert nem biztos hogy jó lenne ha egy biciglist, vagy egy gyalogost ki gáncsolna egy 20-30 kilós beton karika...:)
Pedig a motort annyira kiraktam előre, hogy minnél jobban feszitse lefelé a kerekeket, mivel a kerék kifelé van arra gondoltam hogy beton súlyokat csinálni és azokat rögziteni, úgy hogy amikor kell ki lehessen venni belőle, mivel szoktam az utcán is használni az utánfutójával ott egyenes a talaj meg asztfalton megyek.
Tegyél rá súlyokat, az orrára meg a kerékre...Nem tudom fék van-e elől? Én azt csinálnám hogy a hét oldalt külön fékezhetőre csinálnám, két pedéllal. És mindig arra rá taposol amelyik oldal kipörög, ez amolyan "difizárként" funkcionálna, és még kanyarodni is tudsz!!
Sziasztok. Épitettem egy kistraktort, csak űresen olyan tehetettlen 250ccm mz blokk régi 4 sebbeséges teljesen felújitott. lada hátsó híd l. le keskenyítve, Valahogy lehetne zárni a lada difit? Úgy hogy csak akkor zárnám a difit ha nagy erőt kell kifejteni.
ez a megoldás csak ideiglenes volt, mármint az hogy a hátsó kerék ilyen kicsi ezzel ekéztük ki a krumplit a karikába volt bele akasztva az eke. van egy komplett utánfutó is amin szintén rajta az ülés fék stb