Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
én nem tudom hogy azok akik olyanokat irnak hogy 7 8 litert is megeszik annak valami nincs rendbe a gépével
az enyémen biztos láttad a tankot sokak szerint kicsi. pontosan 1 literes én azzal pl ha krumplit töltök 1-1,5 órát folyamatosan megyek vele vagy most voltunk vele fáért kb 10-12 mázsa fa volt rajta és kb 2 km kellett menni aminek fele földút volt azzal az 1 liter benzinnel 2x mentem oda és 2 xvissza és még vagy 2-3 deci maradt is benne
A berugókar felőli oldalt van egy kis ajtó én úgy hívom két csavar tartja azt leveszed és fogsz látni egy csavart de itt van itt pontosan leír mindent.
33cm lett a belseje a keretnek a nyomtáv olyan 75-80cm közt lesz attólfüg milyen gumi megy majdrá.Majd lehet megkerslek ha az idöm engedi,mert már december és elég huzós hónap nekünk a meló helyen mindenki ilyenkor akar önindító forgórészt javíttatni.
A kuplung kiemelés elégtelenségére utal a hiba. Másodsorban a túl sűrü olaj is okozhatja főleg hidegebb időben. Nekem egyszer téves olaj betöltés miatt volt már hasonló,(igaz D-csepelen)
Szia. Amit én tudok az egyik lehetséges oka:Elkopott a kuplung kiemelő tengelye, Ami függőlegesen megy bele a blokkba, amenyiben a többi beálitás jó. Azért majd írd meg mi volt vele, had tanuljunk. Kellemes tervezgetést.
Jó estét. Ha gondolod meg is mutatom, megnézheted személyesen, bár azóta még nem sokra haladtam. A váz belselye ne legyen kisebb, 34cm nél, az alatt sok macerás dolog van vele. Jó tapasztalat, egy nagy átlagos méretü ajtón is vigan befér szélességre. Azért szeretnéd te is 80cm ig a szélességét? Jó barkácsolást.
van egy olyan jelenség ,hogy a pannonia motoros kistraktornál ,hiába nyomom be tökig a kuplungot,ugy is a sebességet(uaz,vagy robur váltó) kerregve veszi ,és amikor bevette a sebességet,azonnal indul szép lassan.
Megnéztem, hogy eléggé feszes e a kuplung bowdwn,de maximálisan hátrahúzza a kuplung fület a motornál.
mi lehet a gond ,mit nem csinálok jól?
A trakit a Tőkés olvtárstól vásároltam,az ő elmondása szrint ki kidobja sebességből a pannonia váló magát, ezért a fogaskerék mellett (mögött) van egy csavar amit telyesen becsavarva ,nem dobálja a sebességet ki,de nem is lehetváltani ,csak a másodlagos váltóval (uaz)
A képen nem látom tisztán a "behajtás" megoldási lehetőséget, de szerintem ne közvetlen a lánckereket hegesztd rá, Egy közdarabbal (kazánlemez, vagy hasonló vastagságú) applikálnám hozzá a lánckereket, igy egy másik megoldás esetén egyszerűbb a váltás. (csere)
Üdvözlök mindenkit. Cserélnék egy bridzs motort, pannóniára. Leirás: Kapott kipufogó szelepet, és dugatyu gyürüt, Ezek után második rántásra indult. Problémálya:Amig elfogy egy tartály benzin addig megeszi az olajat is. Már 5 éve nem volt beinditva.Hely: Fehérgyarmat.