Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Az lehet hogy henger váltó mert eddig még senki nem tudta megmondani milyen váltó ez!2sebesség előrre és egy hátra van benne!Nagy polszki hátsó híd,gumi széltől gumi szélig 95cm!Jó hogy rákérdeztél a szűkítésre egy jó tanács!Ha lehet ne vágjátok el a féltengelyt mert az enyém sincs elvágva!Mi úgy oldottuk meg hogy a végéből vágtunk le annyit amennyi szükséges volt és sztergáltunk rá új kerékagyakat meg csapágy és szimering illesztő perselyt!Tehát a féltengely így nincs sehol heggesztve hanem egy darab az egész csak rövidebb!Az új kerékagyak furatát minuszosra hagytuk rátettük gázra megmelegítettük és úgy ütöttük rá vissza a féltengelyek végeire ami szépen ráhül és meg is heggesztettük!Így oldottuk meg!
Ha jol látom padkahenger irányváltó? van közbe épitve? és rövid zsiga híd? valami tipp érdekelne ,hogy a zsiga hídtokot hol érdemes vágni? és a féltengelyeket ,hol vágni? és összekötni hegesztéssel van a vágot féltengely? és milyen széles?
Üdv!Engem az eke érdekelne magában persze ha külön is adod!?Majd töltsél már fel képeket rólla! A traktoroknak mi az ára?Jah meg még érdekelne a tartalék zuk váltó is ha üzemképes!Köszi!
Van egy ELADÓ Agria 4600-as tipusú fűnyírós kistraktor vázam hiányos állapotban!Ár megeggyezés szerint!Sajnálom kivinni a méh telepre mert jól nézne ki,de én használni nem akarom,meg költeni sem rá!
Én is felraktam a hevenyészett tolólapomat.Hát mit mondjak..?
Tavasszal szétszedem a gépet lefesteni,aztán megy piacra!Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket!Hihetetlen hogy kevés neki a súly,pedig ott van minden súly az elején.Vagy kisebb tolót kellett volna csináljak,bár ekkora meg kell.Forog el folyamatosan.120-130 centi széles a toló,de csak lendületből tudtam vele eltolni a havat,mert folyton elforgott.
Ráadásul kivégeztem a zuk váltókar szerkezetet a kormánynál.Valahogy azt még meg kell tákolnom!Most fix 2.-ba van téve,és a trabival váltok.
Köszi de még van hátra böven föleg a tengely kialakitás és lehelyezése a kormányon még nem gondolkoztam.Holnap utána érdeklödök a szervó kormánymünek hogy jó-e.Neked is minden jót.
Üdv!Persze hogy emlékszem!Sikerült házat vennünk Tiszaszőlősön,most nemrég,de még jelenleg mem költözünk!Most ugyanúgy örvényen lakunk csak nem Faternál a családi házban hanem Nagymamámnál!Most csináltam nemrég meg a műhelyt a ház mögött lévő ólból,betonozás...stb!Sikerültek a földek idén kukorica volt bennük kevés sikerrel!Most meg búza van 2db földben a másikban pedig rozs lessz!Megvan még a fűnyírós traki egész nyáron nyúztam!Meg nemrég építettem egy Pannonia motoros szarvkormányos trakit amivel szántok meg kocsizok!Bivaj erős gép lett 10mázsa nem akadály neki!Ősszel elég jól összejöttek a kiskert szántások kerestem összesen 30ezer Ft-ot!Az indafotóra tudok csak képeket föltenni mert telóról netezek és ide sajna nem tudok!Naggyából hirtelen ennyit róllam!(-:
Üdvözlök mindenkit, lenne egy kérdésem. A szervós kormánymű alkalmas e a munkahenger kiváltására egy négykerekü traktor hidraulikályánál? Meleg műhelyt kivánok mindenkinek.
Gratulálok ez eddig elkészült részekért. határozottan úgy tűnik, hogy a karácsonyfát evvel akarod hazavinni. Ha mondhatok még valamit, autó emelőnek a kialakitási helye, ha esetleg meg kell emelni defekt miatt. A pótkocsi vonórész nekem a gépen fog forogni, így ha ekét készitek utána akkor csak mélységálitást kell csinálni a dőlése a gépen lessz a vonórész adja. A kormány külön érsekesség, Annakidelyén az enyémen agrosztoj kormány volt és nem remegett, A barátomnak zártszelvényből készitettük és az a motor egy bizonyos fordulatánál beremegett, kérdeztem tőlem hozzáértőbbeket aki azt mondta, vastagfalu csőből és ív hajlitva bele. Meleg műhelyt kivánok neked És minden barkácsolónak.
Jelenlegi állapot képekben a motor csak oda van téve hogy lássam mi akar lenni belölle.
Azért mire a hegesztés meg lett került egy kis nyitás a két kerék közt de ez várható volt a hegesztés elhuz mindent pedig elöbb csak pontokban fogattam.
Szia ebben a modern korban fotókkal dokumentálhatod a szerelés részleteit.Egyébként nem bonyolult csak nagy méretü, alaposan megtisztitott blokk, hogy a csavarok ne bujanak el az olajsárban. A szétszedéskor ne üss közzé csavarhuzót az árt az illesztésnek. És ügyelj a menetes tengelyvégek elverésére. öszeszereléskot a tömitettségre. Csak bátran, magyar emberek tervezték és gyártották.
Az este egy mailt kaptam ,az egyik nem aktiv forum olvtárstól aki felvilágosított a lentebb feltett képeken látható kormánymű eredetéröl.
Rákerestem a netten is és tényleg igaza van
A Kormánymű egy ladából származik :)
Érdekesség ,hogy a lentebb kitárgyalt állító csavar melett van egy másik stucc is amire rámeg egy 8-as kulcs,de ez a stucc azt hiszem nincsen a polszki mormányműven
a netten talált képeket elnézve ,most bár biztos ,hogy ladáé
Csak így mert telefonról netezek és ide nem tudok képet feltölteni!Tehát a link:http://indafoto.hu/gokartos/alap_album Azóta már sokat változott,másik tank van rajta és van rajta sárvédő,az utánfutóra csináltam féket és tettem ra rugós ülést....stb remélem meg tudod nézni a képeket!