Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 11353

Igen, én is figyeltem, hogy teljesen más a 9-es szám, mint a 19-esen vagy a 39-esen.

Előzmény: ckg471 (11352)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 11352

Csak azt figyeltem meg, hogy sikerült egy n+1-dik betűtípusú relációt szerkeszteni a kijelzőkre.

Egyáltalán van termelés a Kronesben? Ha nincs, gondolom egy ideig nem lesz forgalma, a mérnökök, műszaki előkészítők, vezetők meg úgyis autóval járnak...

Előzmény: Econell99 (11351)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 11351

Hát ez így tényleg tré lesz. Úgy még lett is volna értelme, de így. :D

 

Egyébként van valakinek tapasztalata a 49-essel? Nem sokat láttam eddig belőle, de az alapján nem tolonganak az utasok.

Előzmény: marky-511 (11350)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11350

Már nem fogják, marad így.

Igen, oda is kéne segítség, de elég, ha a Határ útnál maradunk. Balesetveszélyes. Se járda, se közvilágítás, se járható út. Bőven lett volna a Határ úton is mit fejleszteni a körforgalmon kívül. Sajnos ezzel a beruházással le lesz tudva az egész.

Előzmény: Econell99 (11348)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11349

Ebből a pénzből inkább raktak volna egy új felüljárót a Vágóhídhoz, a mostanit meg felújították volna és megvan a kapacitásbővítés.

Előzmény: marky-511 (11347)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11348

Ha "odébb rakják" majd a 4-est a körforgalomhoz akkor oké. De így faszság az egész.

Előzmény: marky-511 (11347)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.08 0 1 11347

Magát a tervet lehet ezzal a jelzővel illetni, mert semmivel nem gyorsítja a közlekedést, sőt, kerülni kell miatta.

Egy egy színbe hozott, felszíni négyágú körforgalom megoldotta volna a problémát, de ez így nem. Ráadásul maximum fele áron meg is lehetett volna valósítani.

 

Előzmény: ckg471 (11346)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.08 0 1 11346

De miért szar? Azt amúgy vágom, hogy felénk a tervezőirodákban szeretnek rárántani a lámpás kereszteződésekre, de ez a csomópont egyáltalán nem indokolja. Sőt ahol van hely a lakott területen kívül, máshol se, lásd az M35-ös csomópontját.

Előzmény: Econell99 (11345)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 11345

Azt tudom, az volt a kérdés, hogy miért ilyen szarul. :D

Előzmény: ckg471 (11342)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.06 -1 1 11344

Pénzköltés, magamutogatás. Tény, hogy balesetveszélyes volt mind a Határ úti, mind a Szováti úti kereszteződés, de egy szintbe kellett volna őket hozni, és körforgalmat tenni a 4-es úton. Most, aki Földes felől jön, előbb felüljárón megy, aztán be a körforgalomba, végig a Határ úton, és jó eséllyel állhat a lámpánál, mielőtt a 4-esre kanyarodna. Ez kb. annyi idő, mint amikor korábban azt várták, hogy a kamionok között végre legyen egy kis rés.

Előzmény: Econell99 (11341)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.06 0 1 11343

Hja, ráadásul ezt se így kellett volna. 13,7 milliárd arra, hogy lényegében ne gyorsuljon a közlekedés. Szintbeli körforgalom kellett volna, esetleg aluljáró Hajdúszovát felől.

 

Arra azért kíváncsi leszek, hogy átadás után lesz-e ellenirányú párja a 146-osnak. Csak mert fedett buszvárót azok a megállók kaptak, ahol a 146-os közlekedik. Annak pedig sok értelme nincs, hogy csak a 146-os maradjon. Félmegoldás, a Tócóskertből, vagy Hajdúszoboszló felől érkezőknek hazajutni se lenne rossz, ha már a bejutás megoldódott.

Előzmény: ckg471 (11342)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.06 0 1 11342
Előzmény: Econell99 (11341)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 11341

Amúgy azt meg tudja mondani valaki, hogy mi értelme van annak a körforgalomnak így a Határ út végén.

Econell99 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 11340

Még az ÉMKK alatt volt az ő hírükben is egy térkép. Igaz jóval gyengébb volty mint a Derkés, de legalább volt.

Előzmény: ckg471 (11339)
ckg471 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 11339

A Volánbusz új weboldalán (eléggé kuszán, de) olvasható 1-2 helyi hír.

https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/volaninform/hir/34386

Mondjuk eléggé fapadosra sikeredett... A DERKE Fb oldalán közzétetten kívül (ami nagyon fasza lett amúgy) olvasható bármilyen más információ?

S6tech Creative Commons License 2019.09.14 0 4 11338
S6tech Creative Commons License 2019.09.03 0 1 11337
Esetleg van valaki aki már utazott a 49-sel és tudna valami véleményt írni róla?
marky-511 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11336

Ezen én is csak pislogtam.

Ilyenkor bánhatják, hogy elbontották a Kossuth utca megállót.

Előzmény: Econell99 (11333)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11335

Na, végre történik valami értelmes is.

Előzmény: S6tech (11334)
S6tech Creative Commons License 2019.08.31 0 0 11334
Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat, hogy a közösségi közlekedés menetrendi összehangolásának részeként, a kormányzati és önkormányzati célkitűzéseknek megfelelően 2019. szeptember 1-től kezdődően a 105-ös és a 106-os vasútvonal térségében megváltott autóbuszbérletek vasúti utazásra is érvényesek a MÁV-START Zrt. járatain.


Ennek megfelelően a MÁV-START Zrt. elfogadja az alábbiakban felsorolt viszonylatok tekintetében az Észak-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. által értékesített, 2019. szeptember 1. érvényességi kezdetű havi, 30 napos és félhavi bérleteket a bérleten megjelölt viszonylatban a 105-ös és a 106-os vasútvonalon rendszeresített vasúti járatokon.

Végre egy pozitív dolog is. :)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.30 0 1 11333

Jól értem, hogy ez a Hal köz akar lenni?

ARC187V Creative Commons License 2019.08.28 -1 0 11332
A maz 103T troli mikor lesz forgalomban?
marky-511 Creative Commons License 2019.08.28 0 0 11331

Vagy legalább 20-án használták volna, hogy ne az Erzsébet utcát terheljék tovább.

Előzmény: S6tech (11326)
ZotyaJ Creative Commons License 2019.08.28 0 1 11330

Az út alkalmas, a forgalmi renden kell változtatni. Mindkét oldalon megállási tilalmat kell bevezetni.

Előzmény: LMG-140 (11328)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11329

Nem értem akkor. Pedig a 11-es se megy sokkal szélesebb utcákon a Csigekertben.

Előzmény: LMG-140 (11328)
LMG-140 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11328

A Szávyai tényleg alkalmatlan 2 irányú buszközlekedésre

Előzmény: Econell99 (11325)
Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11327

Egyetértek. És ha egyszer elkerül a helyközi a Nagyállomásra (márha elkerül valaha), akkor akár végig a Hatvan utcáig is mehetne a 10-es arra felé.

Előzmény: S6tech (11326)
S6tech Creative Commons License 2019.08.27 0 1 11326

Én inkább azt nem értem, hogy az Antall József utcán miért nem közlekedik semmi... én szerintem sokkal kedvezőbb utvonal lenne, a 10-es családnak is meg igazaból bárminek, mint az Erzsébet utca, hiszen a belváros közelebb lenne, Nagyállomás- Antall József utca- Széchenyi utca - Segner tér távon simán lehetne használni, akár a 10-esnek akár az új 49-esnek vagy a 46-os családnak is.

Econell99 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11325

Ez szerintem baromság, hogy egy kétsávos úton nem fér el a busz. Csak kifogás.

Előzmény: marky-511 (11324)
marky-511 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 11324

A Hun utcát látom, de a Szávay-t nem. Csak a Somlyait.

 

A Szávai nem alkalmas a kétirányú autóbusz-közlekedésre, ezt akkor mondták, amikor a 44-es körjárat lett.

 

Szerintem változtatni fognak a viszonylaton, elég légből kapott ez az útvonal.

Előzmény: Econell99 (11323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!