Keresés

Részletes keresés

Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4395

Látom pannónia blokkra vadászol! Ha talállsz esetleg, azt ami benne volt meg amit adtam lehet visszavásárolnám alkatrésznek persze csak ha neked nem kell

Előzmény: abodi72 (4392)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4394

Ha szétszedted már ,akkor láttad a belsejét

nagyon kopott ?

 

vagy gondolkozzak más kormányműven ?

Előzmény: Tőkés Józsi (4391)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4393

A difit nem volt időm alaposan átnézni,azért tettem fel a képet ,hogy igy Mikulásra nem e közöl velem valaki egy jó ,hirt,hogy DIFIZÁR

 

de sajnos nem hiszem hogy az lenne benne :(

Előzmény: Lacman68 (4390)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4392

Nyugi Józsi :)

 

Nem a te hibád ,láttam mit veszek :), legalábbis részbe :)

a blokk ,azaz a váltó feladta a harcot,de igy is ugy is cserére szorult.

 

Nem mertem volna ugy hasnálni ahogy volt,hisz sok helyen csak pont hegesztés,heftolás volt rajta ,még a hidraulikánál is

ma végigvartam nagyon sok helyen :)

igy legalább tudom mire ülök fel :)

Előzmény: Tőkés Józsi (4391)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4391

Hű Andris Jól szétszedted! olvasom a hozá szolásokat és hát nem érzem magam túl jól hogy ilyen sok hiba kijött rajta! egyébként a kormányművet le tudod venni van 2 tartó csavarja azokat kiveszed éa akkor enged annyit hogy le vedd a fedelet!Én probálltam rajta régebben állítani több kevesebb sikerrel végül is!

Előzmény: abodi72 (4389)
Lacman68 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4390

Kinagyítva,nézegetve javítom magam...Fiatnak Fiat,de 124-es...azaz Zsiguli-Lada kormánymű...Lehet,a difi is ilyen származék.

Előzmény: abodi72 (4387)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4389

Van egy olyan jelenség ,hogy hameglazítom a fedél lefogató 4 csavart (anyát) akkor a szóban fogó állító csavar csavarható,de nem lehet tul sokat becsavarni,de ha megszorítom az anyákat ,akkor az álító csavar nem mozdítható:(

megnéztem pontosabban,majdnem egy telyes fordulatot tesz a kormány ameddig a kerekek is mozdulnának :(

lehet le kell vágnom a motort tartó szerelvényt ,hogy levehessem a fedőt és belenézhessek a kormánymübe .

tartok attol ,hogy nem fog szép látvány fogadni

gondolom ,a lelke is ki van kopva :(

Előzmény: Poc2 (4388)
Poc2 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4388

Ilyen van az enyémben is!

Nálam is ez volt a gond!Csak én előbb szétszedtem,utána jöttem rá hogy az anya mire jó!

Előzmény: abodi72 (4383)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4387

Megszívtam :(

annyira közel van téve a motort tartó szerelvény ,hogy nem tudom levenni a fedelet :(

valamit holnap ki kell okoskodnom :)

Előzmény: Lacman68 (4384)
Friendship! Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4386

:DDDDDDD

abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4385

Most voltam ,megnéztem

az anyát kitekertem, a csavar,nagyon ki van tekerve kb2 cm

se ki se be nem mozdul :(

fefújtam csavarlazítóval,később nekiesek :)

 

Köszi az infot :)

Előzmény: Lacman68 (4384)
Lacman68 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4384

Szia! Kispók( P-126) kormánymű van rajta. A fedelen lévő anyát,ha fellazítod,a csavart betekered"húzósra",majd fél fordulatot vissza...A Pitmann tengelyt állítod így a csigán. Bár ezek előtt illik levenni a fedelet,mert lehet új kora óta nem volt..:) Miután tiszta, 1.1 dl sűrű olajat( bármit,pl.hidraulikát) tehetsz bele.

Előzmény: abodi72 (4383)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4383

Ma letakarítottam,a sok olajos  zsuvát a kistrakirol, atnéztem és nagyon sok helyt áthegesztettem az illesztéseket,meghoszabítottam a zuk kapcsolokart stb

holnap átfestegetem a vázat,hogy mire meglessz az új blokk,csak be kelyen szerelnem :)

 

Teszek fel képet,valaki meg tudná mondani .,hogy mulyen a kormánykazetta ?

nagyon rosszul megy,fél fordulat után kezd csak fordulni a kerék is :(

azt hiszem ezt is ki kell cserélnem :(

Teszek egy képet a diferenciálműröl is

van ott két csavar

mi a szerepük ?

 

 

    

 

 

az első képen látható ,hogy hová szeretném tenni az orrsúlyt,amit beburkolok ,egybe a motorral ,egy motorburkolattal

 

Jonah Hex Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4382

Szia.Köszi  a tanácsot meglátom hogy milyen lesz az ékszíjtárcs ugyanis van egy de az vas 16cm átméröjü max meg fékazem a tengely kuplungoláskor.

Előzmény: Sz zoltán71 (4379)
Lacman68 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 4381

Üdv! Ez a páros várja új gazdáját....:) ( 1770-ért bárhova tudom postázni!)           

tibike93 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4380

sziasztok!egy két kép a gépröl!!épülget naprol naprakészebben áll a bevetésre!!



 

Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4379

Szia kicsikocs javaslata jó és elég is, a hoszu tengelyből nekem egy 43cm es darab maradt, ami neked elég lesz a közbenső tengelynek. Mégegy gondolat, a nagy ékszilytárcsa könyü anyagból, lemezből legyen. Ha nehéz anyagból csinálod akkor lendkerék-ként fog müködni és nehéz lessz sebességet váltani. Kellemes tervezgetést.

Előzmény: Jonah Hex (4370)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4378

Levettem ma a hibás váltós pannonia blokkot a trakirol.

 

mint ahogy lentebb írtam egy jó állapotban lévővel szeretném kicserélni.

most hogy  fel van szabadítva a váz ,átnézem és áthegesztgetem a gyenge pontokat ,stb

Szeretnék egy kb 50 kg orrsúly tönteni betonbol,amit beépítenék a motor elé.

Valaki öntött e már ehez hasonlót ?

Laposvasból ,füleket hagyok ki amit majd az alvázhoz rögzítek,mert igy ebben az állapotban meg meg emelkedik az eleje ha az eke fel van téve és emelkedőre megyek :(

 

nyulatkeresek Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4377

Köszönöm szépen, na ezek már érdekes információk.

turner62 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4376

Hali mindenki!

 

Mind igaz amit írtál kiegésszíteném  egy kis melléklettel:

 

 

http://users.atw.hu/mb-w108/tech/gyertyajelek.htm

 

http://www.origo.hu/motorrevu/20091005-motortechnika-a-gyujtogyertya-ellenorzese.html

 

 

Előzmény: BGOcsa (4373)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4375

Köszi

írok neki :)

igaz 200 km :(

de hátha összejön valahogy :)

Előzmény: Poc2 (4374)
Poc2 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4374
Előzmény: abodi72 (4368)
BGOcsa Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4373

Az újabb gyertyákon nem találsz konkrét hőérték jelölést, mert ez az információ be van kódolva a típus jelölésbe. Így attól függően, hogy milyen gyártmányt választasz, meg kell nézni az adott gyártó kódtábláját. A pancsihoz 260-as hőértékhez az NGK-ból pl a B8HS típusú gyertya lesz a jó.

Ahogy kérdezted Pannóniához is vannak okosságok (jobb minőségű, hellyel-közzel csereszabatos alkatrészek), de véleményem szerint egy traktorhoz használt blokkba egyszerűen nem éri meg ezeket az alkatrészeket beépíteni. Az ilyen alkatrészek árán hozzád vágnak pár darab használt blokkot... :)

Pár okosság:

- Kawasaki hajtókar

- Wiseco dugattyú

- Valamelyik Honda CR kuplungja, stb...

Előzmény: nyulatkeresek (4346)
BGOcsa Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4372

Köszönöm, valami hasonlókat kezdtem el nézegetni az utóbbi időben, persze a távolság sem mindegy, mert pl a benzinpénz akár meg is duplázhatja egy ilyen kedvező vétel árát. :)

1 és 2 tengelyes dilemmában van esetleg pro-kontra érv, vagy mindenkinek a szája íze szerint? :) Csak azért mert árban nem sok különbség van.

Előzmény: Lacman68 (4356)
BGOcsa Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4371

Köszönöm a tippet, ha lenne rá ennyi pénzem nem is haboznék, mert nagyon szimpatikusak ezek a masinák. Ha jól emlékszem Neked is van egy ilyen, nagyon irigylem, mert csodás állapotúvá varázsoltad. Le a kalappal a munkád előtt!

 

A keretnél 100e a plafon pótkocsival és használható állapotban, vagy az esetleges felújítás költségeivel együtt.

Előzmény: turner62 (4354)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4370

Szia.Látom haladol szépen(kár a satuért).Lassan én is a váltót akarom be helyezni és aztán a féltengelyeket,a kerékagyról már levettem az volt az elsö csak a csukló részt nem bántottam.Miért a hosszú tegelyböl kell a rövidet csinálni számit valamit?Amugy nem vagyok villamosság szerelö csak 15 éve belekeveredtem ebbe a forgórész fel újításba és azóta itt ragadtam igaz együt kisérleteztük ki a fönökkel az utat és ezt sajnálnám a legjobban ott hagyni,amugy kömüves az eredeti szakmám.20/3274814.Jó melót továbbra is.(Ha kész lesz tegyél fel majd képet.)

Előzmény: Sz zoltán71 (4363)
Iszka Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4369

Sziasztok!

 

Némi segítségre lenne szükségem. 3 napja keresgélem, hogy mibe lehet alkalmazni egy láncot, de csak a láncok paramétereit találom meg.

 

A lánc: 08B - 1.  görgős lánc, 1 soros.

 

Ha tudtok bármi infót azt megköszönném!

 

 

 

 

abodi72 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4368

Hali

feltettem az új bowdwnt

igy rendben ment a váltó :)

csak a pannonia vátó adta meg magát

ugy hogy most egy  müködőképes pannonia blokkot keresek

ha valakinek van ,kérem jelezze

Előzmény: ati791122 (4348)
ati791122 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 4367

sziasztok

egy olyan kérdésem lenne, hogy egy jawa motoros kistrakim van, és hidraulikát szeretné rá szerkeszteni. Az lenne a kérdés hogy a szivatyúnak elég lenne az a fordulat ami a lánckeréknél van, vagy a főtengelyről kéne meghajtani?(jawa blokk, babetta gyújtás, zuk váltó)

Gokartos Creative Commons License 2012.12.04 0 0 4366
Azt nem tudom megmondani hogy milyen váltó ez mert nem is láttam még ilyet,de nézte már egy 70éves mezőgazdasági gépszerelő bácsi is aki nagyon sok mindent megélt már de még ő sem tudta!Valószínű egyébként hogy vagy egy szerszámgép váltó,vagy valaminek a hajtás házából csinálták mert maga a ház masszív vas öntvény!A mérete kb:25cm magas,25cm széles és 20cm hosszú!Ezek nem pontos méretek,de kb ekkora!Van benne:eggyes,üres,kettes meg a rükverc!
Előzmény: Néni92 (4243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!