Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Sajnos nincs fűtött garázsom így csak a legfontosabb dolgokat cseréltem és javítottam. Tavasszal lemosom az egészet és lefestem. Nagyon príma gép! Nincs előtte akadály! :)
Megfogtál,mert halvány lila gőzöm sincs hogy milyen váltó lehet az enyém!2sebesség van benne előrre és egy hátra!Mondták már azt hogy lehet padka hengernek a váltója de nem tudom!Nem számoltam meg ma a fogakat de holnap megfogom!
De!Eladó az is,meg a lendkerék is!Valamelyik oldalon meg is vannak hirdetve!Az indító legalábbis tuti meg van hírdetve.Ja igen 6V-os indító.Mondjuk elmennek 12V-ól is,mert annó raktuk a 12v-osba is,csak kicsit gyorsabban tekert.
RÉGEN NEM IRTAM ERRE A FÓRUMRA, BÁR ELÉG GYAKRAN OLVASGATTAM. MOST AZÉRT IROK, MERT AKADT NÉHÁNY DOLOG, AMI NEKEM MÁR NEM KELL, ITT VISZONT HÁTHA VALAKI TUDNÁ HASZNOSITANI.
TRAKTOR ÉPITÉSHEZ VAN EGY PRÁGA TIPUSU HÁTSÓ HIDAM, AMINEK LE VAN CSÖKKENTVE A NYOMTÁVJA, KB. 110 CM. A FÉLTENGELY MINDKÉT OLDALON EREDETI, NINCS HEGGESZTVE, MERT GYÁRILAG AZ EGYIK OLDAL RÖVIDEBB, IGY MINDKÉT OLDALON A RÖVID FÉLTENGELYEK VANNAK. VAN BENNE EGY KÉZZEL KAPCSOLHATÓ DIFIZÁR IS! AZ EGYETLEN GOND VELE, HOGY MIVEL EZ EGY TEHERAUTÓ HID VOLT, ELÉG MÉRETES. KB. OLYAN TRAKTORNAK LEHET JÓ ALAPJA, MINT EZEK A JAPÁN KISTRAKIK(YANMAR, KUBOTA STB.)ÉN LADA MOTORRAL TERVEZTEM ANNAK IDEJÉN, DE MIVEL NINCS MÁR SZŐLŐ, CSAK A KERT, IDE MEG NAGY LENNE, EZÉRT NEM KÉSZÜLT EL. A KERÉK AZ AZ IFA FELNI MÉRETE, ÉS KICSIT TRAKTORMINTÁS A GUMI RAJTA. VAN BELŐLE 3 DB. SAJNOS MOST KÉPET NEM TUDOK FELTENNI, MERT AZ KB. FÉLNAPOS PAKOLÁS LENNE...DE HA VAALKIT ÉRDEKEL, MEGOLDOM AZT IS. NEM EBBŐL SZERETNÉK MEGGAZDAGODNI, HA BÁRKIT ÉRDEKEL, IRJON( AZ EMIL PUBLIKUS), MEGEGYEZÜNK, DE BÁRMIFÉLE ROTÁS , TRAKIS CSERE ÉRDEKELHET.
KICSIT ELÜT A TOPIC-TÉMÁTÓL, DE HÁTHA: UGYAN ITT ELEKTROMOS GITÁR ERŐSITÖVEL SZINTÉN ELADÓ, VAGY CSERÉLHETŐ!
Gondoltam hogy az miatt kell neked,holnap leírom a fogak számát meg a lánckerekek átmérőit!Talán annyiból lessz másabb neked hogy a váltó áttételed nem olyan minta az enyém!Ha a plussz váltót berakom kettesbe,a Pannonia blokkot meg negyedikbe akkor negyed és fél gáz között megy 40km/h val a trakim,ma haver bemért az autójával!(-:
Majd holnap megszámolom mert így nem tudom!A lendkerék mellett a blokkra fogatva az a megszakítónak a kondenzátora!Azért vettem ki az alaplapból mert így könnyebb cserélni meg többszörösére nő az élettartama!Ezt simsonoknál meg Mz-nél is csinálják sőt javasolják is hogy a kiskondit az oldaldeknibe rakják be,mert ha benne van az alaplapba akkor a hőingadozások következtébe:felmelegszik,kihül és így tovább és rövidül az élettartama!Remélem érthető és hasznos volt a válaszom!?
Hello milyen lánc feszítö? Egyszerüen csinálsz egy laposvasból ey kengyelt és közé teszed a csapágyazott lánckereket amit a laposvason keresztül rögzíted, ha állitó kell több furatot csinálsz a vason vagy egy hosszú nútot és állitható lett. Olyat képzelj el mint a monti láncfeszítöje , csak a fogaskereket nem rugó feszíti hanem egy nuton állitod, mintha 2 generátor feszítöt tennél egymás mellé pl trabi..