Keresés

Részletes keresés

tibike93 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4760

hello megnézted a képeket??

Előzmény: patyesz83 (4676)
tibike93 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4759

kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!!!és trakizásban gazdag új évet ha netán nem lennék addig fent!!!!

Istvan56 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4758

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok mindenkinek !

 

István

baka38 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4757

Amikor ránézek erre a fekete trakira mindig az amcsi kamionok ugranak be ! :)

Előzmény: patyesz83 (4755)
patyesz83 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4756

 Ja meg ez is vihető! 14 col,egy pár! :)

Előzmény: patyesz83 (4755)
patyesz83 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4755

Még mindig eladók! Akár csere is jöhet! A kettőért egy trabi motoros hidraulikával,az jöhet!!! :)                                      Boldog Karácsonyt puffogó építők!!! :)

Gokartos Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4754
Köszönöm István56-nak hogy alátámasztotta az állításomat,meg baka38-nak hogy kiállt mellettem!BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDEN KEDVES FÓRUMOZÓ TÁRSAMNAK ÉS CSALÁDJÁNAK!!!
baka38 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4753

Azt mondják a tapasztalt szakik hogy a pancsi karbi amilyen egyszerü legalább annyira jol szuperál!

Előzmény: Gokartos (4750)
lorsen2 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4752

Ok semmi baj igazad van mondom én már lassan semmin nem tudok meglepődni!

Neked is boldog karácsonyt és sok sok olcsó benzint!(én is erre vágyok legfőképpen)...

Előzmény: Gokartos (4750)
baka38 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4751

Tudom miröl beszélsz, vagyis irsz. Nem is vitáznék ezen mert sajnos a pancsiba nem vagyok a toppon. Azt viszont könnyen elépzelhetönek tartom hogy azzal az olajjal azon a fordulatszámon amin Gokartos használja a gépét az a fuvokaméret vált be. Nem irta volna ha nem igy lenne ebben meg biztos vagyok !

 

Nagyon Boldog Karácsonyt Kivánok Mindenkinek !!! Sok nagyszerü ajándékkal ! Barkas válto, pancsi blokk, heggesztöpálca, vágokorong, stb. :))

Előzmény: lorsen2 (4744)
Gokartos Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4750
Azt aláírom én is hogy másik karburátorral nem tökéletes,mert az enyémen is volt már:Mz,250 es Aprilia meg 350es Jawa karburátor is,de eggyikkel sem volt jó!
Előzmény: lorsen2 (4744)
lorsen2 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4749

Ok elhiszem lassan már semmin nem tudok meglepődni,én azért maradok a gyári méretnél hátha az új motor is kibir 10 évet megint.

Boldog karácsont neked és minden fórumtársnak.

Előzmény: Istvan56 (4745)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4748

Úgy látom csak egy személyautó dízel motort kell keresnem mert a pancsi csak nem egy tökéletes technika sajnos...

Gokartos Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4747
Nem akarok senkit kábítani!Erre annyit mondok próbálja ki mindenki ezekkel a fúvókaméretekkel aki kételkedik!Egyébként nem durrog a motor nem jár levegősen,és nem melegszik a megszokottnál jobban!Mi számít folyamatos terhelésnek?4-5óra hosszán keresztüli szántás az nem számít annak????Vagy 8mázsa fa fuvarozása 15km megtételével,Tisza gátra fel meg földúton..,stb!Szerinted hogy megy 40km/h val a traktorom???Alapjáraton???Ugyanúgy veszi a fordulatot és szép az alapjárata is!ANNYIT MÉG HOZZÁ TENNÉK HA MEGNYUGTAT HOGY A LÉGSZŰRŐ ELVAN ZÁRVA ÉS ÍGY A JÓ,A SZIVATÓ GUMI NEM ENGED ÁT BENZINT MERT HA FELHÚZOM MELEG MOTORNÁL AKKOR LEÁLL!JÚNIUS ÓTA ÍGY HASZNÁLOM A TRAKTORT!ezt az átfúvókázást nem azért írtam hogy veszekedjünk hanem azért hogy segítcsek a másikon!
Előzmény: jános 55 (4725)
Istvan56 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4746

 

A képek lemaradtak

Előzmény: Istvan56 (4745)
Istvan56 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4745

Nem akarok vitát generálni pláne karácsony estét megelőzően  de rosz hírem van számodra működik a 72-es fuvókával  nekem is az van benne .

 

István

Előzmény: lorsen2 (4744)
lorsen2 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4744

Üdv.

Igazad van nagyon is,én se leszólni akartam- akarok mást más munkáját pláne. De a száraz tények sajnos azt mutatják,hogy elvileg nem működhetne a pannonia 72 fúvókával egyszerűen megszorulna besülne. Én se az újamból rázom ki sajnos sokat kínlódtam (bele is őszültem)ezekbe a régi szoci masinákba mivel ezeket újítom fel restaurálom több mind 20 éve...A fúvókázást én is próbáltam pancsin sőt mz karbit is rá de semmi .A gyári karbi gyári fúvóka 1:25 keverék jó kipuff és gyújtás és kész.

Sajnos amit le is írtam az előfordulhat hibás a karbi valahol átenged pl szivató guminál és igy lehetséges,hogy jól működik simson fúvókával a sajátjával meg zabál. Sajnos ez is benne van egy ilyen régi avit technikába ezt is figyelembe kell venni de ez igy nem normális pláne nem általános.

Csak segíteni szeretnék nehogy valaki nem rossz szándékból véletlenül besüsse a motorját.

Boldog békés karácsonyt kívánok minden olajos kezű traktorépítőnek.

Szabó József  Kápolnásnyék..

Előzmény: baka38 (4738)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4743

Kellemes ünnepeket mindenkinek.

Ma végre sikerült a közbensö tengelyt felépítenem (majd nem elszurtam mikor leheggesztettem akkor látom a váltókar álá nagyon be került a keret amin a tengely van de sikerült levenn ha hátramenetben van a váltó.) furógéppel meg hajtottam hogy lássam a láncot nem-e dobja de hálistennek nincs vele gond remélem igy is marad.Most már a motort kel mfelépíteni és a kormányt(szarvat)kiváncsi vogyok milesz belölle,mindenesetre ezzel az álló motorral elég komlikált a dolog.

Ha készen lesz teszek majd fel képet.

Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4742

Belegondolva, egyet kell értsek veled mert én is olcsón szeretném megvalósitani. De azért szeretném elkerülni a korábbi hibáimat is. Kellemes ünnepet.

Előzmény: Tilla 793 (4732)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4741

Nem egyszerű, iskra gépének nics vázkerete, és jól megépítette, minden elismerésem. A vázkeretes gépeknél könyebben boldogul az összeálitásnál.  A váltó fölé teszed a motort, és akkor ha nem akarsz közbeiktatni egy tengelyt a hajás előre vitelére, akkor megfordithatod a motort 180- fokkal, így viszont hátrafele lesz több sebességed, és ha most az egész gépet átforditod, hogy a váltó kuplungház felőli végéhez legyen a pótkocsi csatlakozás, akkor csak a sebességváltás kellene átvinni a másik oldalra. Dupla szíjas szijtárcsa és komolyan megcsapágyazott nyelestengely.  Egy kicsit tulkomplikáltam?

Előzmény: Oliverx (4733)
abodi72 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4740

Volt nemrég szó a forumon ,hogy kekeckednek a rend őrei a saját készítésű trakik közúton való hasznűlatáért .

Nos ,itt egy figyelmeztető tábla ,amit ha kitesz a tisztelt "traktoros" akkor semmi baj nem lehet :)

 

 

baka38 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4739

Köszi a jokivánságot s a képet !

Előzmény: turner62 (4737)
baka38 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4738

Az biztos hogy a fuvokázáshoz nagy tapasztalat vagy sok türelem s kisérletezgetés kell. Gondolom gokartos kolléga pont azért irta le hogy neki mi vált be a legjobban hogy másnak ne kelljen a sok csalodással járo kisérletezgetést végigjárni.

Előzmény: turner62 (4737)
turner62 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4737

Tisztelt baka38!

 

Senki nem kérdőjelezte meg Gokartos ügyességét és szaktudását, de igazat kell adnom Lorsen2 és János55 -nek!

 

Nekem van egy Pf62-es motorom ami 317 ccm és kétütemü sajnos nem volt meg az eredeti karburátorja, amit egy 350-es Jawa

karbival helyettesítettem. De mivel nem megfelelő volt a fúvókázás, meg a karburátor sem az eredeti az a jelenség állt fenn amit János55 írt le.

Ha nagyobb fúvóka lett belerakva akkor meg besokalt.

Az olaj többlet sem old meg mindent.

Egyébként itt egy link a karbi beállításról igaz, hogy nem Pancsi de az elv ugyan az:

 

http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

 

 

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden kedves fórumozónak!

 

Előzmény: baka38 (4728)
Tilla 793 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4736

erre gondoltam

Előzmény: Oliverx (4733)
Tilla 793 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4735

Szerintem érdemesebb vzra tenni mert nem  tudom mennyire tartos lenne ha a váltó kell megtartsa a motor sulyát,ráadásul ha nehezebb tipusu váltó megy egy öntvényházra fogatva.Nézd meg a gokartos képeit,mert szerintem jo minta lehet épitéshez.

Nekem nagyon tetszik mert egyszerü és hatékony megoldást választott.

Előzmény: Oliverx (4733)
patyesz83 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4734

Még mindig nem jelentkeztél!!! :)  haffner.t kukac freemail.hu    Várom!

Előzmény: Martindian28 (4714)
Oliverx Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4733

Ezen én is agyaltam , és szerintem hogyha a motort a váltóra szerelném akkor nem lenne annyira feltűnő , és ha a kerekek felfogatását meg lehetne oldani akkor nem kellene vázat építeni . Az oltcit váltójáról pedig nem hallottam sok jót .

Az ékszíjas kuplung azért lenne jobb nekem ,mert ha elromlik a kuplung , ezt könyebb javítani a semmi közepén , és nekem ez sem utolsó szempont  hogy könnyen javítható legyen .

Előzmény: Sz zoltán71 (4731)
Tilla 793 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4732

Ez igaz de a kinti helyzetben szerintem ez a legolcsobb,de ottani bontokban levadászni terepjáro váltot lenne a legjobb mert könnyebb beépíteni. Ismerös az  a fajta motor amiröl irsz,de kevés van és aranyáron adják szószerint.

Előzmény: Sz zoltán71 (4731)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4731

Dacia , Skoda, Wartburg, ezekkel a váltókkal nekem anyi a gondom, hogy túl hoszunak találom a meghajtó tengelytől hátra nyúló részt. Találkoztam egyhengeres négyütemü stabil motoral ami román gyártmány olyan 250-300ccm között van, és van rajta kézi kuplung. Az ocit váltó nagyon gyenge? Ha jól tippelek az hasonlit a trabantra. A közeledben használt gépek felépítését, nagyobb mértékben venném alapul.

Előzmény: Oliverx (4727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!