Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
józsika1986 köszönöm a célzást , utánna is néztem tényleg kispolszki motor van benn , megállítottam a videót , és a gyutás elosztó . kinézetéről meg a kispolák motorjának a képe alapján össze állt a történet , tényleg P126 motor dolgozik benne .
Vagy 0:17-nél ott a gyujtáselosztó amiböl a két rózsaszinű káűbel jön ki... Igencsak kispolák gyanú is felmerülhet :) bár az viszont lengyel annak a hangjára viszont nagyon hasonlit :)))
Nekem is fogasléces a kormánymű, Trabanté ezért is van Trabant sport kormánya. Szerintem jobb a fogasléces mind a csigás pontosabb és nekem olyan könnyű mintha szervós lenne.
Nagyon jóóól össze lett hozva :) báár ekkora méretű "kasztnival" jobban mutatna szélesebb magasabb kerekekkel :) de igy is Tök jóóóó :)))) Tényleg tetszik
bele se merek gondolni milyen költségekkel jár egy ilyen felhozatal :s
közben az előző videóbol kiindulva találtam én is egy ilyet :) milyen traktor lehetett előtte mert mintha a diffi rész gyári lenne :)
Szerintem nincs ott a föld megtörve csak a tarlós kerék kaparása miatt olyan, a burkolat meg lehet, hogy később készült, mert a szántást általában ősszel végezzük, a burkolatról pedig havas képek vannak. Amúgy biztos nem kevés összegbe volt megcsinálni, hacsak nem volt otthon fölösleges merci motor és Aro alváz :)
0:33 mp le van írva hogy miből van csinálva én ott még látok ARO243D alkatrészeket is, szerintem a futómű lehet ARO a négykerékhajtás miatt a motor meg Mercedes200D.
A traktor hajtásláncot egy G osztályos mercedes adja , a motorja is az , 2300 ccm és 109 lóerő van benne , az orosz T25-A kistraktor hidraulika rendszere és 3 pont felfüggesztése van rajta plussz a kispolákból egy két dolog (Ahogy a videót jobban megnéztem ezeket vettem észre , de lehet tévedek.)
A végén a szántásnál már meg vot "törve" a föld. Illetve a motorháztető nagyon jól sikerült de hol volt a szántásnál? De nagyon jól néz ki a traki de a teljesítményét nem igazán tudjuk.
Köszönöm a képeket Tilla.You tube video portálon láttam olyan egytengelyes trakit,orosz (Kentaur)amit átalakitottak 4 kereküvé.Jó kis gépnek tünik,talán a súlya kicsit kevés.Kis kertbe meg nagyon jónak tünik.Terra gép után való ekét simán viszi.
Köszi a képeket! Probálom megtalálni a leg jóbbat itt a forumon is van jó pár egytengelyes skoda,zuk,barkasz,kis polák váltóval szerelve. Ja és még használhatóak is! De néztem már a Mf70,Honta f600,M6-os/tz4k előd/gyári váltót is. De nem is kapni nagyon de húzos az ár ha van is talán! A Mf70,Hondára racsnis kerék kell a kanyarodás miatt ez a terra kerék. De még keresgélek ,miből legyen a váltó.
elküldtem,de annyi a gond vele hogy nehéz hozzájutni.Én is most kezdek azért kérdeztem hogy hol tartasz,meg leginkább miböl hozod össze.Én is egytengelyeset csinálok majd de az a gond hogy egy vagyon csak az alap motor váltok difi.Még a bontok vannak hátra amit megnézek ,talán majd ott találok valami jot.Akartam vanni és átalakitani de brutál hogy mit kérnek néhány tákolmányért!
Igen most ,de még csak a tervezési stádiumban vagyok.Régen csináltam már 4; 3 kereküt de ezek fuvsrozásra voltak használhatók. Most egy egytengelyest szeretnék össze rakni,az már bizti Pannonia motor lessz rajta a válton örlödöm. Ezét probálok minden infot gyüjteni. A freemail címem publikus kat a nik nevemre és meglátod!
Kellemes ünnepeket kivánok a fórumozós kollégáknak!Én is régota olvasgatom ezt a fórumot,nagyon sok minden jó tanácsok vannak benne.Én is hasonlóban gondolkodom mint Tilla ir.Mindenképp legyen differenciálzár a hátsó hajtásba mert elfog pörögni.Trabi motoros kis gépem volt de nem tudtam szántani vele,mert egyik kerék mindig elpörgöt.Úgy hogy Tilla ha elüldenéd nekem is a képeket megköszönném.E-mail cim:itakacs71@gmail.com köszönettel.Dutrás-pisti