Ellenvélemény: 2004 májusi Pegaso, 17200 km, nagyon pöpec a cucc, dönteni mint állat, kétszer Adria, a Bakony murvás útjai, Szigetköz csapái. Olajfogyasztás nulla, bár a KTM lenne ennyi olajat. egy hiba, de mozgásképes maradt a gép. Viszont a garancia hiába 3 év nos az gyalázatos, mert több mint fél éve nem jött meg az alkatrész. De mint mondtam használható a gép, és már nem az enyém. A fogyasztása és a stabilitása is jó, én nagyon szerettem. De a mostani jobb, igaz majdnem kétszer annyi az ára.
Bakker! Veletek talákoztunk hazafelé, talán kétszer is! Egyszer egy benzinkútnál, egyszer meg valamelyik fizetőkapunál? Egy autó kísért benneteket? És jó szar időnk volt, esett is helyenként, meg hideg is volt! Ha jól emlékszem szeptember 20-án jöttünk hazafelé!
Nekem is meg vannak ezen videók gépen! NAGYON TETSZIK!!! Rendszeresen megnézem, olyankor úgy érzem mintha... Erre jók ezek a felvételek igy "télvíz" idején. Egyébként tegnap direkt be ugrottam körbejárni egy nagy varát,.;- bocs a hondásoktól, -bár ez ízlés dolga- "jobban bejön nekem a nagy strom!
"Sajnos a pénz valóban túlértékelődött ebben a világban, és hát nehéz boldogulni nélküle, de vannak sokkal fontosabb dolgok, amik boldoggá tudnak tenni"
Egyeértek veled is, csak van egy dolog, amit mindíg kihagy mindenki! A pénz!! Nekem is jobb lett volna az 500-as Kawa után egy 1000-es vara, vagy DL, de ha ennyi van rá, akkor ennyi van rá!! Nem futotta csak a 650-esre! És tartalék ide, tartalék oda, a Kawával is, mint ezelőtt írtam, egyszer mentünk 180-nal. Többet sose, meg szerintem ez után sem fogok egy motorral sem. És aki azt mondja, hogy 180-200 körül egy motor még nagyon biztonságos, az szerintem hazudik!:-)) Ezt már hazardírozásnak nevezném, nem motorozásnak! És azt is biztos ismeritek, hogy: "Jó motoros nincs, csak élő!!" Na én ehhez tartom magam!
Bocs, nem bántóan akartam írni. (Inkább mint építő kritika ;-))
Sajnos a pénz valóban túlértékelődött ebben a világban, és hát nehéz boldogulni nélküle, de vannak sokkal fontosabb dolgok, amik boldoggá tudnak tenni.
"sajnálni tudom azokat, akiknek ez a legfontosabb... :-(" Köszönöm! Igazat adok Neked nem a legfontosabb, hanem fontos.( Nem írtam, hogy leg.) Az hogy 1000-szer kérlek tudd be "költői " túlzásnak. Nem anyagiasságra hívom fel motoros társam figyelmét, hanem az általa leírt helyzetben - munkahelyi átszervezés - való megfontolásra. "Idő előtti örökség átkot hoz" Keményen hangzik,de a jó döntés jó időben sikeres, örömteli életre vezet. Sajnos vannak barátaim akik "fejre-álltak" vagy az öröm motorozásból megkeseredet részlet fizetés lett! Tiszta szívből kívánom, hogy mindannyian könnyen megbírkózva az anyagiakon, HATALMASAKAT guruljunk együt is, és a gépünkel is.! Bocsássatok meg
"Ja és nekem azért kell enduro mert terepen megtudok kattani,"
Én is mint amatör az amatör endurosok között megkattanok enyhe terepen! Ez is nagy gondom, hogy 1 vagy 2 hengeres gép legyen a következő (új+kb40-50LE). Most azt szeretném megtudni mi a vélemény-ed (véleményetek)!? Tartósak az egyhengeres kb600-as gépek, nem akarom cserélgetni az alkatrészeket, motorokat,tipusokat, inkább megyek úgy hogy bírja? Az amcsik, euk (a nyugatiak) vesznek 1 ilyet + 1olyat + 1amolyat, ez az egyetlen követendő példa, vagy lehet túrázni az endúróval és endurozni a túrával. Van olyan gép, és hogy kell használni ami tartós is, megbízható is, elég erős is, ...
De hiszen van ilyen!!!!!!!!!!!!!! Megválaszoltam magamat!!!!!!!!!!!
******************************DL650******************************** Rohanok a boltba.........
MÁ MEGIN BEKATTANTAM Jó értelemben : kié a legtöbbet futott DL650? Mennyit? Mi a tapasztalat? Hallatszik a lefutott km.?stb.
Bp-Rovinj ellenpelda: Bp-Ljubljana 4 ora 10 perc Rovinj - Ljubljana 1 ora 45 perc :)))) 8 liter feletti fogyasztassal...de nagyon elveztem a rohanast a palyan...Na jo ez nem nyaralas volt Bp-Ljubljana tavot mar sokszor megtettem melo ugyben, Rovinj-Lj meg hetfo reggel volt, hogy beerjek melozni :)))
A saját motoromról van szó, nem hallottam, tapasztaltam. 1 év és 18e km alatt (után), felsorolás szerűen:
- 2 naposan elektromos zárlat miatt visszavittem - a szigetelés hiányos volt a vezetékeken. Szigetelőszalaggal betekerték. - Első szervíz után folyt belőle - picit - az olaj. Valami deknifedél alól szivárgott, amit nem tudtak úgy leszigetelni, hogy ne tegye. 3. nekifutásra Üllőn végre megcsinálták. Ez alatt összesen 2 l olajat nyomtam bele. - A vízpumpa-szimmering meghibásodása miatt elfolyt a hűtővizem. - Elszakadt a kuplungbowden a Margit körúton. Szívás. Mivel garanciálisan hónapok alatt kaptam volna meg, megvettem 5800 Ft-ért - 16ezres korában nem indult be. Kiderült, hogy a gyertya miatt, amit amúgy 12e-nél cseréltek benne. (és 8e Ft volt megint a szállítás a szervízbe, mert az nincs benne a 3 év garanciában) - 18 ezres szervízben lánccsere, mert szétnyúlt az egész, már nem volt hova utánaállítani. - Most éppen az injektor visszajelzője világít folyamatosan, de nincs időm - erőm elvinni Solymárra, ui. computer csak ott van hozzá.
Nos, ennek ellenére imádom és szeretek vele motorozni nagyon, de amint pénzem lesz, japánra (dl 1000) cserélem. Biztos én is sokban tehetek ezekről, hiszen tök kezdőként ültem rá, lehet, hogy csináltam hülyeségeket, de mindért nem vállalhatom magamra a balhét.
"Átszervezés van a melóhelyen, munkanélküli segélyből meg nem sok benzint lehet venni :("
Jó a terved, a DL650 ideális gép erre a környékre. A pénz forrását ebben a kapitalista világban - mivel ebben bróbálunk élni akár tetcik akár nyet- 1000-szer fontosabb mint más, hisz a többi utána jön, csak azért hívom fel rá a figyelmed, hogy a motorozás örömét nehogy el-vigye a ...
Ja ez a 17h nagyon sz*rul, hangzik, én egyszer mentem 19h-t, de akkor 3 napig totál kész voltam, na ezért sem indulok én soha majd a 24h-ás versenyeken, nem vagyok "mazohista" motoros, ill. nem szeretem az ilyen kihívásokat!;)