Üdv és gratula,
én is megnéztem, kipróbáltam: tetszik. (Benzinest vezettem, nem voltam elég türelmes a HDI-hez. Azért a HDI 16V-ből kiszállók arcán az "ezt nem gondoltam volna" felirat eléggé villogott.) Ez nem is Citroen váltó, anyira szépen jár :-)
A design még mindig bejön, bár ha kultuszautó, akkor finomabb anyagokat is elbírna (ennyi pénzért). A digitális sebességjelzőt biztos meg lehet szokni, de a teszt alatt zavart. (Megszoktam, hogy a piros csíkok, 50-90-130 alapján vezetek.) Viszont nagyobbnak gondoltam: alig férek el magam mögött, még magasra és előre tolt üléssel is. Nem családi autó, hiába sugallják a demóképek. A Moduboard viszont király, de mit keres a pótkerék a csomagtartóban.
A hétvégi C3 próba elég sikeres volt. Annyira, hogy rendeltünk is egy 1.4 HDi SX-et manuális klímával.
Ez a motor nagyon meggyőzött a tesztvezetés közben, a design-t pedig mindenki ismeri. Nem semmi a 30.000 km, vagy 2 éves szervízperiódus és a 4 literes fogyasztás.
Ha minden igaz, július végére meg is lesz az autó.
Egyébként nagyon keveset hoznak be az országba. Az a kereskedő, ahol rendeltünk, év végéig csak kb. 40 darabot fog kapni. Ha olyan C3-at kérsz, ami még nincs rendelésben, akkor csak a szeptemberi gyártásból tudnak rendelni, ami onnantól számítva csak kb. két hónap múlva jön meg (november).
Nektek beépített? Ugyan már, elavult az!
Nekem van hozzájuk interface, szinte minden modellel kompatibilis (kiv. Trabi meg ilyenek, abba csak nehezen applikálható az ilyen extra) és kibírja azt is, ha gyakran cserélgetem az eszközöket. ;))))))))
Még egy lehetőség: nagyobb nyomatékhoz erősebb féltengelyt(ált. vastagabb) szoktak használni, ez egyben robosztusabb féltengely csuklót is jelent, az pedig csökkentheti a fordulóképességet(kisebb szögelfordulásra képes a csukló).
"C3 1.4 HDi 16V 92 LE-ről 110 LE-re, 185 Nm-ről 220 Nm-re" - ezek a lengyelek, valahogy mindig kivételt képeznek, most is olyan autókat kapnak, amely 185Nm-t teljesít, míg az összes többi európai országban forgalmazott modell max. nyomatéka 200Nm - gyári adat szerint. ;)
Ez elírás lehet, vagy a motor tényleg más konstrukció?
A németek sok helyen azt írják, hogy kicsit ellentmondásos az autó. Az autónak vannak olyan részei, ahol az anyagminőség és a kidolgozás minősége kiváló, de vannak olyan helyek is (műszerfal, kesztyűtartó), ahol hagy némi kívánnivalót maga után.
Az 1.4i benzines és főleg az 1.4 HDi diesel motorral viszont szintén nagyon meg voltak elégedve a német teszteken.
Szombaton mi is megyünk tesztelni, akkor már saját véleménnyel lehetünk az autóról.
Az miért van, hogy az 1.4 16V HDi-nek és az 1.6 16V E-nek nagyobb a fordulóköre, mint a többinek (meg kisebb a kormány fordulatszáma a két végpot között)?
Ezzel tuninggal csak az a gondom, hogy ezt már a VW dízelekkel eljátszották és valahogy nem tett jót az élettartamnak !
A PSA dízelek a MEGBÍZHATÓSÁGUKRÓL és a nagy futásteljesítményükről voltak híresek.