Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

igazi hős Creative Commons License 2002.06.17 0 0 59
Üdv és gratula,
én is megnéztem, kipróbáltam: tetszik. (Benzinest vezettem, nem voltam elég türelmes a HDI-hez. Azért a HDI 16V-ből kiszállók arcán az "ezt nem gondoltam volna" felirat eléggé villogott.) Ez nem is Citroen váltó, anyira szépen jár :-)
A design még mindig bejön, bár ha kultuszautó, akkor finomabb anyagokat is elbírna (ennyi pénzért). A digitális sebességjelzőt biztos meg lehet szokni, de a teszt alatt zavart. (Megszoktam, hogy a piros csíkok, 50-90-130 alapján vezetek.) Viszont nagyobbnak gondoltam: alig férek el magam mögött, még magasra és előre tolt üléssel is. Nem családi autó, hiába sugallják a demóképek. A Moduboard viszont király, de mit keres a pótkerék a csomagtartóban.
Előzmény: Törölt nick (57)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.16 0 0 58
Zártkörű klubot fogtok alkotni c3 tulajok??? :-) Gratulálok...
Előzmény: Törölt nick (57)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.16 0 0 57

Üdv mindenkinek!

A hétvégi C3 próba elég sikeres volt. Annyira, hogy rendeltünk is egy 1.4 HDi SX-et manuális klímával.
Ez a motor nagyon meggyőzött a tesztvezetés közben, a design-t pedig mindenki ismeri. Nem semmi a 30.000 km, vagy 2 éves szervízperiódus és a 4 literes fogyasztás.
Ha minden igaz, július végére meg is lesz az autó.
Egyébként nagyon keveset hoznak be az országba. Az a kereskedő, ahol rendeltünk, év végéig csak kb. 40 darabot fog kapni. Ha olyan C3-at kérsz, ami még nincs rendelésben, akkor csak a szeptemberi gyártásból tudnak rendelni, ami onnantól számítva csak kb. két hónap múlva jön meg (november).

SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 56
Gondoltam az árba van beépítve a cica. :)

SzaboZE

Előzmény: semmiho (54)
monyesz Creative Commons License 2002.06.14 0 0 55
Ja, te a teleszkópos interfészről beszélsz...
Előzmény: semmiho (54)
semmiho Creative Commons License 2002.06.14 0 0 54
Nektek beépített? Ugyan már, elavult az!
Nekem van hozzájuk interface, szinte minden modellel kompatibilis (kiv. Trabi meg ilyenek, abba csak nehezen applikálható az ilyen extra) és kibírja azt is, ha gyakran cserélgetem az eszközöket. ;))))))))
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 53
Az enyimről is van, a beépített szőke cica extráról érdekelne a kép :)))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (51)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 52
Hajjajj :-)
Előzmény: monyesz (50)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 51
AZ enyámről van, csak nem mutatom meg! :-) Nem mintha olyan randa lenne, de nem publikus...
Előzmény: SzaboZE (48)
monyesz Creative Commons License 2002.06.14 0 0 50
Úgy hozzádnőtt ? Biztos sokat simogattad, azt szeretik !
Előzmény: Fáradt Vándor (49)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 49
ÉN az enyémet az előző autómból tartottam meg :-)
Előzmény: monyesz (47)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 48
Erről nincs kép? :)))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (45)
monyesz Creative Commons License 2002.06.14 0 0 47
Azt az alapmodellel is adják vagy a tuning készlettel külön ? Esetleg színt lehet választani - szőke már van - barna, fekete, vörös ?
Előzmény: Fáradt Vándor (45)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 46
Az tipusfüggetlen! ;-))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (45)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 45
Cicával se rossz, főleg szőkével ;-)
Előzmény: SzaboZE (44)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 44
Cicás topikba beillik :-)))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (43)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 43
Mer mér? :-)
Előzmény: SzaboZE (42)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.14 0 0 42
Az idézőjel jogos... :)))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (41)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.14 0 0 41

Na itt a "dögösített" váltoyat...

kelemenb Creative Commons License 2002.06.13 0 0 40
Mihaszna Zullott Naplopo

Még egy lehetőség: nagyobb nyomatékhoz erősebb féltengelyt(ált. vastagabb) szoktak használni, ez egyben robosztusabb féltengely csuklót is jelent, az pedig csökkentheti a fordulóképességet(kisebb szögelfordulásra képes a csukló).

kelemenb

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (31)
monyesz Creative Commons License 2002.06.13 0 0 39
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9036305&uq=1009
Előzmény: semmiho (38)
semmiho Creative Commons License 2002.06.13 0 0 38
"A Citroen fórumba raktam képet egy tuning kit-es C3-ról. Érdemes megnézni."
Ez pontosan hol van? Be tudnád ide is linkelni?

Üdv, Semmiho

Előzmény: Törölt nick (25)
igazi hős Creative Commons License 2002.06.13 0 0 37
Ha a méretek miatt, akkor inkább a szélesebb gumi az oka: 165<->185. (Nem hiszem, hogy motortér eltérne, drága móka kétféle lemezt gyártani.)
Előzmény: SzaboZE (32)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.13 0 0 36
de miért pont a lengyeleknek adnának "rosszabb" autót?
Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.13 0 0 35

Nem tudom. A lengyel oldalon 185 Nm volt írva. Én is csodálkoztam rajta, mert máshol én is 200-at olvastam. Lehet, hogy csak elírták.
Előzmény: semmiho (34)
semmiho Creative Commons License 2002.06.13 0 0 34
"C3 1.4 HDi 16V 92 LE-ről 110 LE-re, 185 Nm-ről 220 Nm-re" - ezek a lengyelek, valahogy mindig kivételt képeznek, most is olyan autókat kapnak, amely 185Nm-t teljesít, míg az összes többi európai országban forgalmazott modell max. nyomatéka 200Nm - gyári adat szerint. ;)
Ez elírás lehet, vagy a motor tényleg más konstrukció?
Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 33

A németek sok helyen azt írják, hogy kicsit ellentmondásos az autó. Az autónak vannak olyan részei, ahol az anyagminőség és a kidolgozás minősége kiváló, de vannak olyan helyek is (műszerfal, kesztyűtartó), ahol hagy némi kívánnivalót maga után.
Az 1.4i benzines és főleg az 1.4 HDi diesel motorral viszont szintén nagyon meg voltak elégedve a német teszteken.

Szombaton mi is megyünk tesztelni, akkor már saját véleménnyel lehetünk az autóról.

SzaboZE Creative Commons License 2002.06.12 0 0 32
Gondolom a motorok nagyobb méretűek, így kisebb kerékív marad.

SzaboZE

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (31)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2002.06.12 0 0 31
Az miért van, hogy az 1.4 16V HDi-nek és az 1.6 16V E-nek nagyobb a fordulóköre, mint a többinek (meg kisebb a kormány fordulatszáma a két végpot között)?
monyesz Creative Commons License 2002.06.12 0 0 30
Ezzel tuninggal csak az a gondom, hogy ezt már a VW dízelekkel eljátszották és valahogy nem tett jót az élettartamnak !
A PSA dízelek a MEGBÍZHATÓSÁGUKRÓL és a nagy futásteljesítményükről voltak híresek.
Előzmény: Törölt nick (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!