Maga az antenna nem drága (10 ezer alatt van bőven) és felszerelni sem bonyolult, még a Citroenekre sem. (ZX-nél 1/4 óra.) De ha nincs meg az antennakábel a műszerfaltól a tetőig, akkor azt már húzósabb munka berakni, inkább szakemberrel csináltatnám. (Több helyen meg kell bontani a kárpitot, az meg szar ügy, ha egy vadonatúj autó zörög a saját kezű összerakás miatt.) A Xsarában a rádióelőkészítés tudtomaml széria, azaz a kábelek a helyükön vannak. Apropó! a C3-odban hangszórók és (jó eséllyel) hangszórókábelek sem lesznek?
Az egyik szalonban néztem egy C3-at hifi nélkül (így rendeltem az enyémet is). Kicsit megdöbbentem amikor megláttam, hogy a gyári hifi nélküli C3-on nincs antenna, csak a helye (fekete műanyag dugó a tetőn). A hifit majd a mostani Xsaramból fogom átrakni, de antenna ügyileg nem tudom még, hogy mi lesz.
Lehet vásárolni valahol jó minőségű antennát, ami hasonlít a gyárira? Esetleg ezt külön kell megvásárolni a szalonban?
Mindenesetre érdekes. A Xsara-n is volt antenna, attól függetlenül, hogy nem volt benne gyári hifi.
Ilyenkor szokták mondani: "Amit nem tudsz, az nem fáj" ;))))
Bár én főleg a sebességmérőre használnám - szívélyes üdvözletemet tolmácsolva minden traffipax-kezelő és gyorshajtásért bírságoló rendőr bácsinak ;)))
Üdv és gratula,
én is megnéztem, kipróbáltam: tetszik. (Benzinest vezettem, nem voltam elég türelmes a HDI-hez. Azért a HDI 16V-ből kiszállók arcán az "ezt nem gondoltam volna" felirat eléggé villogott.) Ez nem is Citroen váltó, anyira szépen jár :-)
A design még mindig bejön, bár ha kultuszautó, akkor finomabb anyagokat is elbírna (ennyi pénzért). A digitális sebességjelzőt biztos meg lehet szokni, de a teszt alatt zavart. (Megszoktam, hogy a piros csíkok, 50-90-130 alapján vezetek.) Viszont nagyobbnak gondoltam: alig férek el magam mögött, még magasra és előre tolt üléssel is. Nem családi autó, hiába sugallják a demóképek. A Moduboard viszont király, de mit keres a pótkerék a csomagtartóban.
A hétvégi C3 próba elég sikeres volt. Annyira, hogy rendeltünk is egy 1.4 HDi SX-et manuális klímával.
Ez a motor nagyon meggyőzött a tesztvezetés közben, a design-t pedig mindenki ismeri. Nem semmi a 30.000 km, vagy 2 éves szervízperiódus és a 4 literes fogyasztás.
Ha minden igaz, július végére meg is lesz az autó.
Egyébként nagyon keveset hoznak be az országba. Az a kereskedő, ahol rendeltünk, év végéig csak kb. 40 darabot fog kapni. Ha olyan C3-at kérsz, ami még nincs rendelésben, akkor csak a szeptemberi gyártásból tudnak rendelni, ami onnantól számítva csak kb. két hónap múlva jön meg (november).
Nektek beépített? Ugyan már, elavult az!
Nekem van hozzájuk interface, szinte minden modellel kompatibilis (kiv. Trabi meg ilyenek, abba csak nehezen applikálható az ilyen extra) és kibírja azt is, ha gyakran cserélgetem az eszközöket. ;))))))))
Még egy lehetőség: nagyobb nyomatékhoz erősebb féltengelyt(ált. vastagabb) szoktak használni, ez egyben robosztusabb féltengely csuklót is jelent, az pedig csökkentheti a fordulóképességet(kisebb szögelfordulásra képes a csukló).