Keresés

Részletes keresés

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5560

  Úszó 1600-Ft volt a nyáron.  

Előzmény: abodi72 (5558)
LipiG Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5559

Helló! 

A benne lévő levegőnek semmi köze a felhajtóerőhöz. Egyébként osztom a véleményed, sima mezei ónnal  is lehet forrasztani. Nagyon melegíteni pedig azért nem lehet mert a többi forrasztás is megadja magát.

 

Előzmény: Poc2 (5557)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5558

700 -7000.et

 

bocs

Előzmény: abodi72 (5556)
Poc2 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5557

Miért nem jó a hagyományos ón?Én azzal szoktam beforrasztani,és semmi gond velük.Egy a lényeg,magas hőfokra állítani a pákát,és lehetőleg egy mozdulattal beforrasztani,hogy maga az úszó ne nagyon melegedjen át.Mivel a benne levő levegő kiszökik a hőtágulás miatt,és kisebb lesz a  felhajtóerő.Valamint ugye azon a lukon át akar kiszökni amit be akarok forrasztani. Ha másképp nem megy először megömlesztem az ónt az úszón,majd megvárom míg kihül,utána már könnyebb egy gyors mozdulattal forrasztani.

Előzmény: abodi72 (5554)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5556

Ok

 

hadd öntsek tiszta vízet a pohárba :)

 

Debrecentől 60 km re lakom Létavértes közelébe , a román részen :(

 

nekem a posta díj nem 1100 ft ,hanem sajnos 7000 ft-tol kezdődik

külföldi küldemény :(

 

ugye azért egy 600 ft -os termékért csak nem fizetek plusz 700-et  ?:Ö)

 

 

Előzmény: Lacman68 (5555)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5555

Van rá megoldás...Úgy hívják: Posta...

Előzmény: abodi72 (5553)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5554

Ja és ha vizszerelő zn el foraszrom ,akkor is fel kell melegítenem ,és nem is keveset :(

 

Előzmény: Sz zoltán71 (5552)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5553

Mindegy szerintem ha lámgal vagy meleg vízzel melegítem ,sőt igy kevésbé deformálodhat

 

hidd el ,ha itt a közelben tudnák venni ,akkor nem vesződnék ilyen kisérletekkel.

a legközelebbi hely ahol venni tudnék az 60 km re van :(

 

Sajnos csak Debrecen és környéke jöhet számításba az alkatrész ellátás szempontából.

 

 

Előzmény: Sz zoltán71 (5552)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5552

  Bocs ha melegited akkor terjeszkedik is, és igaz szétdeformálhatja az úszót.  És egy új az egyezer hatszáz Ft körül van.

Előzmény: Sz zoltán71 (5550)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5551

ugy látszik megoldodik a a dolog

 

az Attilaxx ötletéből kiindulva ,vettem egy kissebb edény tettem vizet bele ,majd egy krumpliba szurtam az úszú tengelyét ,ugy hogy az általam gyanitott sérült rés (ami a tű tengelye) jelen esetben ,ne kerülyön víz alá

lassú tüzen forralva a vizet ,ami felmelegíti az úszóban lévő benzint ,ami igy elpárolog.

Az elméletem igazolodni látszik ,mert a tengely melett bugyogva jőn ki a benzinnel keveredett benzingőz.

 

Még jó ,hogy az asszony nem lássa a "tudományok kisérleteimet " :))))))

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5550

  Üdvözlök mindenkit.   A benzin dúran.?

    A benzin csak ég. ! !

        A benzin gőz és levegő keveréke, na az duran de nagyot.!!!                                                 És ezért inkább csak motorban zárt helyen durogassunk.  Így legalább a motor is működik.

abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5549

ok

inkább a János javaslatát követem,nem szeretném ha pukkanna az úszó

 

rossz tapasztalataim vannak a benzinnel,nagyot tud durranni a kis mennyiség is ,pláne ha zárt helyen van ,mint ez is :)

Előzmény: Bobo772 (5547)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5548

Nem ismeretlen a módszer nekem sem, de öszinte kell legyek: nem mertem leírni, nehogy baj legyen, miután nem tudom, hogy mennyi benzin van az úszóban és a másik fél képességeit nem ismerem.

Előzmény: Bobo772 (5547)
Bobo772 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5547

Reggel csak vicceltem... én mikor zsiga és trabi uzót forrasztottam ugy néztem meg, öngyujtóval melegitettem , megtágul a benzin és ott szépen ég ahol a benzin göz jön ki, ügyesen óvatosan nem felrobbantani,ezzel kijön a benzin is , és utánna körbeforraszthatod nyugodtan...

Előzmény: abodi72 (5542)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5546

Valaki keresett a minap lassító áttételt...Jelenleg Briggs mocin van,gyári 1:6-os áttétel.  

Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5545

Semmi esetre sem..! De,ha gyorsulási versenyre készülsz vele a kertek alatt,ám tegyed..:)

Előzmény: Oliverx (5541)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5544

Ha javasolhatom ne szúrd ki! Azért ment bele, mert valahol repedt! Tedd meleg helyre -radiátorra- és legyél türelemmel míg kiszárd. Ki fog. De akkor is meg kell keresni a repedést rajta. Vagy vegyél egy másikat.

Előzmény: abodi72 (5542)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5543

Tudtam,hogy van valahol,előkotortam ezt a pancsi karbit...Ennek az úszóján még a tűt is lehet állítani,a megfelelő benzinszint eléréséhez...!                                                               

Előzmény: abodi72 (5537)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5542

Leteszteltem az úszót

jól zár ,tehát ez ok

Az Attilaxx ötlete nem jött be ,hogy megtaláljam a szivárgás helyét

 

a forró vizben nem boborékol sehol :(

de akkor hogy került bele a benya ? :(

 

arra gondoltam ,hogyha már ugy is foltoznom kell ,akkor egy tűvel egy pici lyukat szúrok rá.

 

Szerintem a benne lévő benzin súlya nemenhedte ,hogy annyira felelemkedjen az ústú,hogy tökéletesen zárja a benzin útját.

Tehát valamilyen úton ,módon el kell távolítanom a benzint belőle

Előzmény: attilaxx (5540)
Oliverx Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5541

Hello

 

Van - e valakinek tapasztalata trabi motoros egytengelyessel ? Érdemes egytengelyesbe ekkora motort rakni ?  A válaszokat előre is köszönöm .

attilaxx Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5540

szia adobi72 úgy tudod megnézni hogy hol lukas forró vizbe belerakod hogy ellepje és ottbuborékol de igen megtudod forasztani

Előzmény: abodi72 (5536)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5539

Hogy a kérdésedre válaszoljak: igen meg lehet foltozni, de ahogy írtad "kis cinnel", mert a súlya változhat, ha sok kerül rá. Azonban előtte ki kell szárítani és csak akkor lehet forrasztani. Javaslom, hogy nagyítóval nézd át, hátha megtalálod a repedést rajta. Az, hogy az úszó "ramatyul" néz ki ne zavarjon. A hegyes végét nézd meg, hogy ne legyen rajta bemaródás, mert a hegye a kúp zárja el a benzint. Ha kifujtad az úszóház fedelét és fejtetőre állítod, az úszót a hegyes felével tedd bele a helyére és ahova a benzincső rámegy ott szívd meg! Ha a tűszelep jól zár, akkor nem enged át semmit sem, szinte a nyelvedre tapad. Ekkor bízhatsz abban, hogy ha sikerül az úszót megforrasztani, akkor jó lesz ez a része. Eléggé kezdeteleges a módszer, de célravezető. A karburátor beállításról már egyszer írtam hogyan kell, olvass visza az írásaimban, valahol az elején van. 

Előzmény: abodi72 (5537)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5538

Eladó 130 ezer. Alkuképes!!!

abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5537

Itt vannak a képek rolla

 

 

 

elég ramatyul néz ki

Előzmény: abodi72 (5536)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5536

Kiszedtem az úszót

 

lötyög benne  egy kis benzin,de nem találtam meg ,hogy hol lehet lyukas :(

 

meg lehetne ezt foltozni vízszerelők álltal használt cinnel ?

Előzmény: jános 55 (5533)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5535

Jó napot,sziasztok.Érdeklődnék,hogy nincs-e valakinek elfekvöbe véletlenül gázszabályzóház?Leirnám a motor paramétereit:Lombardini LDA 450-es diesel motor,10Le-ös.Hiányzik kivül a gázszabályzó része,nem gyári.Vagy valamilyen hasonló bontot.Zala megyei vagyok. Valaki tudna segiteni megköszönném.Rakok fel egy képet hogy lehessen látni miől van szó.

abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5534

Köszi

máris megyek és nekiesek

Előzmény: jános 55 (5533)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5533

Így már értem, hogy miért nem tudod kicserélni a lánckereket. A benzined azért folyik mert az úszó tűszelepe nem zár. Vagy aláment egy kis kosz azért, vagy megkopott. Vedd le az úszóház tetejét - két kis csavar - és nézd meg, hogy a tűszelep zár e. Ha a tűszelepen "berágódás" van akkor nagy reményeket ne táplálj, hogy nem kell cserélni. Az úszót rázd meg, hogy esetleg nem lyukas e. Ha rázás közben hallod benne a folyadékot akkor baj van. 

Az indításnál, ha "megszalad" a berugó kar, akkor többnyire kopott lehet az indító kerék, vagy a fogas ív. Semmi köze az olajcseréhez. Ezt csak úgy lehet megnézni, ha a bal oldali deklit leveszed és meglátod a fogasív és az indító kerék kapcsolatát. De az sem lehetetlen, hogy ezek jók és a kuplung kosár alján levő racsni kopott.     

Előzmény: abodi72 (5529)
Mozo66 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5532

Helló

 

 Jó olvasni a gépedről nekem is van egy épített trakim amit itt ajánlgattam mindenkinek , de most úgy döntöttem , inkább megcsinálom magamnak .  A bontós ahol motort kerestem nekem is 1.7 es igaz Mazda motort ajánlott , de szerintem a Nissan hasonló lehet .

 

 lehet hogy majd kérek tanácsot ha nekiállnánk csinálni .

 

 Én a váltója nélkül gondoltam berakni a motort eredetileg trabi motor volt féltengelyről lehajtva de ha lehetne egyszerűsíteném . Uaz váltóm és ha jól tudom Zuk a  hátsó híd ( csak hátsó kerék hajtású) a váltó előtt van egy száraz kuplung . éa az egy lánckerék lehajtással van forgatva . 

 

 

  Nálad hogy van a lehajtás a féltengelyről ?

Előzmény: cbjozsika (5525)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 5531

Kösz sokat segítettél :(

Előzmény: Bobo772 (5530)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!