Szia! Ez hogy néz ki? Mi kell hozzá? Hogy működik? Láttam a neten egy olyat hogy egy fényérzékelö LED van beépítve, és a telefon fénye kapcsolja be híváskor. ...de ez nem igazán tetszik.
Szia! Hát igen, legalább is nekem most rendesen működik a kályhám, úgyhogy senkit nem is zaklatok kérdésekkel. ...de ha már itt tartunk, Nem tud valaki eladó távirányítót vevővel antennával Webasto állófűtéshez. Most csak programóráról indítom, de szeretném kibővíteni egy távbizgentyűvel! Várom az ajánlatokat!
amúgy az auto bal hátuljába nincs. A jobb oldalon elől az ablakmosó tartály alatt vélem fölfedezni. Belső vagy távirányítós külön szabályzóm vagy kapcsolóm nincs így valószínűleg csak kieg fűtés. Amúgy lehet azzal összefüggés hogy a két első ülés alatt és között hátramenő befúvókon nem áramlik olyan intenzíven a levegő mint az első beömlőkön.
Ugyan ezt írja ki a szomszédom Touránja is,és még azt is,hogy nem megfelelő szoftver van rajta...
De müködik,rendesen felfűt/rásegít! Állófűtéssé úgy lehet átalakítani,hogy a VW-nél megveszed hozzá a szoftvert és rátöltik a kályha 'agyára',meg a sallangokat adják még hozzá..
Jobb első kerék háta mögött találod. A javítását vállalom én is ha kell.
Akkor sorjában: - gondolom nem működik megfelelően a kályhád (próbáld ki, hogy beindítod az autót, majd kis idő után leállítod és kint fülelsz. Ha van "búgó/fújó hang" akkor megy a fűtés) -állófűtést a kocsi motorjától függetlenül tudod használni: vagy menüből, vagy programórából (webasto/eberspaecher felirat), vagy távirányítóról. Induláskor már 40-50 C-os a hűtővíz és nem kell ablakot kaparni. -a kiegészítő csak segít a motornak, míg az álló motorjáratás nélkül is fűt (akksi erejéig) -a motor vizét mindkettő és a kocsi üzemanyagával (kivéve a Truma, mert az gázos) -szakszervizben (állófűtés), itt a tipus ismeretében kapsz címeket/segítséget -ez tipusfüggő, Neked szerintem a kocsi bal hátsó sárvédőjénél
Van egy 2004-es vw touran 2,0 pdtdi-m. A diagnosztikát rárakva azt jelzi hogy a kieg/vagy állófűtés nem működik csatlakozási hiba van a szerk ás az autó között. az autó kétoldali osztott klímás.az üzemi hőfokot a mutató szerint eléri(3-4 km megtétele után)és menet közben nem is esik vissza csak álló helyzetben amúgy szerintem lehetne egy kicsit hatékonyabb.
-mi lehet a gond?
-honnan tudom hogy álló,vagy kieg.fűtés van benne?
-mi a kettő közötti különbség?
-mit fűt az álló és mit a kieg és mivel?
-hol javíttassam?
-hol helyezkedik el az autóban és honnan lehet hozzáférni
Nem magyarázkodásképp, de a 80 e Ft úgy van kalkulálva, hogy bármeddig is tart a beépítés nem kérünk többet, illetve nincs a jajmégezismegaziskellettennyiveltöbbeiskerült szöveg. Ennyi a vége és kész. Arról nem is beszélve, hogy a kollégáim nem ma kezdték a szakmát, 10-15-20 éves tapasztalatukat teszik bele. A szaktudást pedig meg kell fizetni :-))
Szia! Megszereztem a Renault-ba való beépítési rajzot/segédletet! Priviben keress! A D5W SC nagyobb hőteljesítmény leadására képes! De Neked a leírás alapján D5W S-t kell keresned....
A külső hőgomba,semmi más! Ha ez a típusú kályha van benne gyárilag,akkor az gyári állófűtéses! Az már alapból megvezérli a belső vetilátorodat is a klímán keresztül! Én sejtem,hogy mi a baja,de csak priviben...!
Azért mondtam,hogy D4(5)W SC-t válasz! A minap volt fent a neten egy mindennel együtt(kályha,kipufogó,kábelköteg,programóra stb..) lévő D5W SC,399EUR-t! Tudok most egy tökéletes D5W Z-t 90eFt-ért(van hozzá kipufogó és ü.z.pumpa is),csak szivattyú kellene hozzá!?
Azt hiszem, akkor ennél jobb megoldás lesz, ha megvárom hogy találjak egy kimondottan állófűtésnek kitalált kályhát. Abban már benne van a vízszivattyú is.