Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Nehezen tudok válaszolni a kérdésedre,motor lada 4+1fokozatu váltó és tisztességes lánc áttétel. Másik lehetőség, ha jól tudom csereszavatos a benzines agrostoj motorjával.
Egy kis segítséget szeretnék kérni van egy fűnyíró vázam le szeretném festeni!Régi festéket eltávolítottam rola gondoltam lefújom Neolux zomácozott festékkel (Mivel ez a legolcsóbb) vagy Trinát festékkel szerintetek melyik lenne a jobb? (Bocs hogy ide írok!)
Akkor szerinted mit kéne utána rakni hogy tuti legyen? Ja ez már nem berántós mert már raktak bele önindítót! A motor........és a hátsó híd között mi lenne jó???
Be kellene épiteni mégegy váltót, vagy áttételt. Ha már megismerted a pannóniát és kitapasztaltad, hogy mit tud szerintem ne váltsál. Izzitó szivarka meg berántós, költséges felújitás.
Amit én tudok az, hogy az m6-os kistraktorban volt, tehát abban jól működött. Össze kell igazitani a váltóval és a kivánt erővel, ez nyomatékosabb motor mint a pannónia de nincs akkora fordulata.
Üdv!Volt itt a fórumon gtur-nak eladó ékszíjmeghajtású,meg egy 12V-os olajszivattyúja,meg egy munkahengere eladó!Postán l is küldi neked ha érdekel!Beszélj vele,de amúgy már korábban töltött fel képeket rólla!
Szia az a motor a t4k elődje kevés alkatrész van hozzá, De ha szerencséd van akkor még sokáig hasznát tudod venni. Ja kétütemü és alacsony fordulatu, Benzinesnél volt, hogy trabant nyomszerkezet volt beleépitve házilag.
Helló! Nekem senki sem segít? M6 1 hengeres diesel motor. 70 ezer forintot megér??????? Jó lehet a trakiba pancsi helyett??? Akkor eladó a pancsi motor!!!
Levegővel szerintem "emelőszerkezetet" épiteni nem tudom ,hogy jó ötlet e mert csak abbol kiindulva hogy a levegő összenyomható és ha ráengedi a nyomást akkor "hirtelen kapja a munkahenger és oké hogy emel ,de "rugózni fog " na bár ez az én elméletem
nézzétek meg ,hogy érdemes lenne e foglalkoznom ezzel a blokkal ?
Az eladó szerint , idézem:
" én kistraktorba vettem meg ezt a blokkot nemrégen de nem lesz időm összerakni.azért eladó nem azért mert rossz eljön bespriccelek a hengerbe kis benzint és beindul karbija koszos belül azért nem tudom karburátorral indítani 1 hónapja még a csettegőben volt ez a blokk."
Amikor rékérdeztem ,hogy mi van a kuplungnál ,ez volt a válasz :
" az a kar a kullungnál az a kuplungkar mert ez egy személykocsi váltót hajtott meg üresbe be lett indítva a blokk és utána ott helyszínen kézi működtetéssel lett sebességbe rakva azért volt elég a kis kar is nem kellett bowden úgyis utána a személykocsi váltóval volt a sebesség megválasztva és annak a kuplungját használta. "
szeretném a véleményt mondanátok,érdemes e foglalkozni vele ?
köszi az infot. Egyébként hidraulikaszivatyú, akkor keresnem kell egy esztergályost.Még egy kérdés arra gondoltam hogy kompreszort hajtatnék meg a főtengelyröl és az egész hidraulikát kiváltanám levegőre (irányváltó munkahenger)az jó lenne szerintetek? Az mekorát birna emelni?