Keresés

Részletes keresés

abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5680

Köszönöm

Előzmény: Gokartos (5679)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5679
Itt van egy eladó!Nézd meg legalább a képek miatt hogy milyen is! http://aprod.hu/i/hirdetes/skoda-s100-ventilator-IDvfX7.html
Előzmény: abodi72 (5677)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5678

A levegőszűrőt zárd el hidegen. Bár a pannónia könyveb forditva irja de nekem igy működik, pár perc után meg ki kell nyitni különben lefullad.

Illetve meg kell szivatni berugás előtt (a karbin levő szivatóval is, azt addig nyomkodd amig ki nem köpi valahol a benzint hogy megteljen az uszóház. Ha az oké akkor a berugókarral kell kicsit pumpálni, aztán berugni!) Vagy berántani nem tom hogy van megoldva, mert könnyen elszokott veszni a benzin a torokból és gyakorlatilag nics ami robbanjon. Legalábbis az enyém így indul ha sokaáig nem inditom el.

Előzmény: Tilla 793 (5669)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5677

Köszönöm mindenkinek a segítséget

igy könnyebb lessz :)

Előzmény: Gokartos (5676)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5676
Beazonosítottam a Google képek alapján és az enyémen Skoda S100 as hűtőventillátor propeller van!
Előzmény: abodi72 (5673)
gyuszi1989 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5675

nem tudom hogy miben lehetett méhtelepen találtam

Előzmény: abodi72 (5671)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5674

  Szia skoda alu ventilátor, csak farmotoros skodában volt aminek hátul volt a hűtője is,  améknek elől van a hűtője annak a felépitését nem tudom.

Előzmény: abodi72 (5673)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5673

Értem

akkor nekiállok guberálni :)

Előzmény: Gokartos (5672)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5672
Én úgy oldottam meg hogy a Trabi ventilátort levettem és a helyére tettem fel egy alu,nem tudom milyen tipusú Skoda ventillátort aminek csak a lapátok hosszúságából kellett elvágni hogy belemenjen a Trabi hűtő házába,és utánna csak felütöttem a tengelyre,mert a furat is pont jó a propellerben!
Előzmény: abodi72 (5658)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5671

Te milyenre csrélted le ?

Előzmény: gyuszi1989 (5668)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5670
Üdv!Hát akkor ha fém mind a kettő nem tudom miért nem csúszik meg benne,de ötletem talán van!Lehet hogy nagyon passzos az ékszíj a szíjtárcsán lévő ékpájába,mert van nekem is fűnyírós traktorom és ott is úgy van megoldva a hajtás hogy a motor ékszíjjon keresztül hajtya meg a váltót ami egyben kuplung is,csak ha megnézed a fűnyírós traktor szíjtárcsáját akkor látható rajta hogy az ékpája kiképzése nem ez a hagyományos hanem egy kicsit másabb!Sokkal nyitottab maga az ékpája és szerintem ez miatt tud megcsúszni benne a szíj kuplungoláskor!Van egy eredeti fünyirós traktor motorra való dupla szíjtárcsám,az egyik a váltót hajtotta a másik meg a vágóasztalt!Majd csinálok rólla képeket,hátha segít!
Előzmény: Jonah Hex (5654)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5669

Sziasztok. Ma megprobáltam elinditani a pancsi motort de akadt egy kis gondom: szikra van,a benzin már megjelent a kipufogonál és a levegöszürönél is de még sem akar beindulni.Egyszer indult be kb 4 mp-ig és utána semmi,ez idö alatt jó hangja volt de sajna kevés ideig.Van valakinek valami ötlete mielött még atomjaira szedem a gépet?? Üzemképesen lett leállitva csak a karbi volt szétszedve kitisztitva,eredetileg bovden szakadás miatt lett félretéve.

gyuszi1989 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5668

 

Nekem is trabi ventillátor van rajta ez volt a problémám nekem is hogy visszafelé forgott de ki kell csereélni a ventillátort egy  olyanra ami a megfelelő irányba fújja a levegőt

Előzmény: abodi72 (5658)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5667

hello várom aképet a fesz szabályzóról üdv tibi

Előzmény: Poc2 (5614)
Jonah Hex Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5666

Szia optimmális fordulaton se kellet sietnem alapjáraton meg még kényelmesebb a séta de a vetésnek élég az alapjárat,hát reménykedtem hogy elindul mert innen sokat tanultam és segtenek,segitel a késztésben,és köszi a gratulációt.Ja meg még a kis fogaskerekem 15-ös ha kell ahelyet még tudokrakni 13-mast az lassit valamennyit,és az nem kerül átépítésbe.

Előzmény: Sz zoltán71 (5665)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5665

Szia szántáshoz, optimális motorfordulatszám mellett sétáltál mellette vagy alapjárati fordulatszám mellett?   Szántáshoz sújozni kell.  Gondoltad, hogy megmozdul egy általad készitett szerkezet? Gratulálok.

Előzmény: Jonah Hex (5664)
Jonah Hex Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5664

Ma csak addig állitgattam az az rk spanolóját hogy sikerült menni a géppel igaz csuszot az ékszíj egy kicsit de amire kiváncsi voltam meg tudtam 1-ben a sebességet ami ugy tünik jó lesz sétálni kel utánna nem tul lassan de nem is szaladva.Igy egyenlöre nem kel változztatnom az ékszíjtárcsán egy új spanoló kell aminek hosszabb az erö karja hogy megtudja rendesen fesziteni az ékszijat.Majd meló közben kiderül a többi része is jó-e a szántástól tartok egy kicsit a difi miat.

Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5663

  Szia a Trabant ventilátor beépitésénél: csináltak olyat, hogy a ventilátor házat használták csak.  A tengelyt és a lapátot másikat készitettek.  Ventilátor lapát: Legalább 3mm-es anyagból, nekünk kettő tört el.  Azon gondolkozom, hogy átal teszem a ventilátort a másik oldalra, így is kell egy tengely csapágyházzal de a kikisérletezett ventilátor marad rajta.

   Ékszij tárcsa felfogatása: Esztergályos készit egy tengelyt belső és külső menettel így eltávolitható a szijtárcsa a lendkeréktől és felrakható az oldaldekli.   Nem hátrány ha védjuk a gyujtásrészt az időjárástól.   Lehet töprengeni    :)

Előzmény: abodi72 (5658)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5662

Tájékoztatás: most került fel az Aprod.hu-ra egy Zuk rövidített híd, baráti áron.

RolandEXR Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5661

Szia, A moszkvics híd Borsodnádasdon van, és 20EFt

Előzmény: Nagy10 (5660)
Nagy10 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5660

Szia! Mennyi lenne az ára,és helyileg merre található?

Előzmény: RolandEXR (5637)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5659

most utólag elnézve a videót,ez tényleg nem trabi turbó :)

Előzmény: abodi72 (5658)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5658

Köszi

visszaolvastam

 

biztosan jó ugy , de csak kiváncsiságbol kérdezem meg ,hogy a lenti videó hogy van akkor megoldva ?

Előzmény: jános 55 (5657)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5657

Bocsi elírtam! A 3486-os hozzászólást kellene elolvasnod.

Előzmény: jános 55 (5656)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5656

Abodi! A 3406-os hozzászólásom olvasd el. Szerintem már olvastad és priviben is írtam neked a témában, de a nagy "építkezésben" gondolom elfelejtetted.

Előzmény: abodi72 (5655)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5655

Itt is a lendkereken van a hűtés

 

azt akarod mondani ,hogy megfordul a forgás iránya a lendkereken és azért fog befújás helyett szívni ?

 

itt egy videó, ezen is ugy látom,hogy a lendkereken van az ékszíjtárcsa

 

Előzmény: Gokartos (5653)
Jonah Hex Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5654

Szia.Mind a kéttö vas.

Előzmény: Gokartos (5649)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.11 0 0 5653
Még annyit fűznék az előbbihez hogy a Trabant ventillátor nem lessz jó ha a lendkerék oldalra teszed,mert nem fújni fog hanem szívni!
Előzmény: abodi72 (5645)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 5652

A lendkerék lehúzáshoz használatos menet emlékeim szerint M30x1 jobbos.

Előzmény: nyulatkeresek (5643)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.11 0 0 5651
Nekem is úgy van megoldva az ékszíjtárcsa hogy a közepe elvan véknyîtva és ahova a lendkerék lehúzót tekered,az a külső menet a lendkeréken arra van rátéve és a lendkerék saját leszorító anyájäval rögzítve,meghúzva!
Előzmény: abodi72 (5645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!