Valahol olvastam a neten (idegen nyelven), hogy Portugáliában (azt hiszem) csináltak egy fogyasztási versenyt a C3 1.4 HDi-vel (70 LE). Egyetemistákból álló csapatok indultak egy kb. 1700 km-es szakaszon. A győztes csapat 3,08 liter gázolajat égetett el átlagban 100 km-re vetítve, és 70 km/h volt az átlagsebességük az 1700 km-en.
NIKITI Antenna Nagykereskedés
Jó minőségű, utángyártott autóantennák, minden típushoz. Érdemes benézni hozzájuk!
Bp. XIII. Lehel út 58.
Telefonszámot a tudakozó biztos mond...
Még mindig azt hiszik, hogy a Polo az etalon. Ezért hasonlítják hozzá. Amúgy szegény Polo "ruhája" a nyomába sem ér a C3-nak! Dehát valakinek meg az kell.
autó2 elléggé pártatlan én azt olvasom meg az autó motort,de itt is vannak kis problémák ha dől a citroen az a baj ha nem akkor meg azt írják ,hogy nincs vezetési élmény, ez érthetetlen. Néhány ujság a polóhoz hasonlítja ,
1,a poló seholsincs az eladási listán
2,másrészt több újság szerint hangos, hátul semmi hely , és fapad .
"Még mindíg nem feltűnő az AM fritz pártisága?! AM SUX!!!"
Mivel német tulajdonú a lap... Az Autó Piaccal egyetemben. Minden összehasonlításban veszítenek a Citromok. Érdemes visszaemlékezni a használtautó bemutatókra is (az XM-et közlekedésre alkalmatlan eszköznek írták, a CX igénytelen utasterű, a BX-et érzékeny gyomrúaknak nem ajánlották).
7 évig vettem az AP-t, de átálltam az Autóteszt-re, ami egy tényleg nagyon színvonalas magazin, meg olvasom a Totalcart, ez untig elég.
Szerintem is elfogultak voltak... Ellenben van egy Autotrend nevű új újság, ismeritek? A májusi számot vettem meg (Két M3 CSL díszeleg a borítóján:) Csupa német tesztet fordítottak le benne magyarra és lássanak csodát, volt benne egy C3 teszt és csupa jót írtak róla! Egy Saab 3.0T vs. 607 3.0 V6 összehasonlítás is van benne és bizony ott is egy hajszállal érzésem szerint a 607-est hozták ki jobbnak! Kellemes meglepetés volt. Olvasta már valaki?
az Autó Magazin már régen f@szságokat ír, mint ahogyan most is.A C3 legalább olyanjó , mint a Fabia,sőt szvsz jobb. Elől korrekt a hely, hátul meg az új Vectrában is hozzáér a fejem a kárpithoz...Amúgy meg be kell ülni egy Fabia-ba és ha nem törik le a derekad, akkor Te vagy a terminátor...
A C3 motorjára írták,hogy torkos,a táblázatban meg kevesebbet evett mint a polo és a konkurensei és jobban is ment,csak éppen nem fritz...akkor most mi is az igaz?Még mindíg nem feltűnő az AM fritz pártisága?! AM SUX!!!
Jó jó ez a C3 HDI 16V
Na de ennyiért? Mert ügye az 1.4 benzinhez képest 550e a felár. És ráadásul csak automata klíma rendelhető. Ami ügye még +100e többlet. Ezt mire benzinben ledolgozod... 80-90e km? +az üvegtető, mert ügye egy kacsa nyitható tető nélkül nem kacsa. Az úgy már 3,8 millió. Hát ennyiért...
Ha veszek, max. a benzines. Az "csak" 3,2.
Hello!
Ez a C3 remek darab képeken. Élőben sajna még csak az autópályán láttam, de ami késik... :-) Amikor láttam az őszi autószalonon, nagyon örültem (ezért is mentem), hogy végre egy igaz mai retro, szóval gyakorlatilag teljesen mai mindene, végülis a design-ja is, viszont ugyanazt a filozófiát követi és érzést mint a 2cv... nagyon eltalaálták. Mert ugye ezt nem igazán mondhatnám pl a new beatlee-ről stb...
Az ára azért sok. Na jó, nekem sok :-( Bár azért van benne pár dolog a biztonság javára.
Vegyetek minél többen, és várjuk a tapasztalatokat!
Bye
Lente
C3 az új Király?
Már évekkel ezelött jelentek meg róla különböző tanulmánytervek,rajzok, fotók ilyeneket közölt az Autó Piac c. lap is. A design már itt, ekkor nagyon ütős volt! A hétvégi próba lehetősége engemet is a legközelebbi Citi szalonba vonzott, és bizton állíthatom élőben pont olyan szép, bályos mint a képeken. Teljes siker!? Ami kicsit elszomorított a belső anyagok ridegsége, kevés az ajtókon a kárpi és kemény rücsis műanyag elemekből van. A műszerfalat nem néztem bár azzal úgy sem lenne túl sok kontaktusom használat közben. A belső retró elemek /kilincsek, szellőzőrostélyok/ szépek és izlésesek kár, hogy a műszerfalon nem folytatódik /alu keretes analóg órák!/. A hátsó ülőlap kissé rövid és a vége nagyon megemeli a combot ami elsőre furi érzés volt, valamint nem dönthető osztottan az ülőlap.
Az index hangja nagyon jó, főleg a hölgyek /Ők pont az ilyen apróságokért fogják szeretni/ tetszését nyeri meg elsőre. Ezek ellenére bizton állíthatom, hogy nálunk is nagy siker lesz. És gratula mindenkinek aki ilyet rendelt. Sok sikert hozzá.
Na, megkérdeztem az egyik Citroen szalonban a rádió előkészítést. Azt mondták, hogy az első hangszóróhelyek be vannak kábelezve, és az antennazsinór is be van húzva az antenna helyéig.
Gyári antennát lehet majd hozzá kapni kb. 5000 Ft áron, és egyszerűen fel lehet szerelni. Csak ki kell pattintani a tetőn lévő műanyag dugót, és annak a helyére lehet csatlakoztatni a tetőhöz és az antennakábelhez.
Az egyetlen szokatlan dolog az volt benne hogy 2000-es fordulatnál elégé hirtelen, picit rántva kelt életre a motor, de lehet, hogy ez csak azért van, mert nem nagyon volt még dolgom HDi motorral...
Én az 1.4 HDi gyengébb (70 LE) változatát próbáltam (ilyet rendeltünk utána). Próba közben négyen ültünk benne és a légkondi is ment. Ehhez képest egész jól ment. Egy rövidebb, de annál húzósabb emelkedőn is jól szedte a tappancsait.
Engem meggyőzött. Ennél erősebb nekem nem is kell. Ráadásul takarékos is.
Már alig várom, hogy megjöjjön. Július végére ígérték.
A felszereltségi listán valami ilyesmi van írva, ha jól emlékszem:
- rádió előkészítés (első hangszóróhelyek kábelezése)
Ebbe bele tartozik-e az antennavezeték, azt nem tudom, de remélem, hogy igen. Nem szeretném mindjárt úgy kezdeni az új autóval, hogy atomjaira bontatom.