Keresés

Részletes keresés

patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5455

Persze leszivattam,amenyire lehetett.Egy kicsi azért van benne de minimális.

Előzmény: baka38 (5450)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5454

Sziasztok.Abban kérnék segitséget ,hogy sikerült összerakni a pancsi karburátort,holnap kimosom a tartályt,aztán inditani kéne.Évek ota áll a gép .Kérdés az lenne hogy hogy kéne csinálni hogy könnyen induljon,mert a karbi állitás is hátra van még.

Tilla 793 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5453

Ez tényleg TERROR :)))) Azt hiszem fuvarozáshoz tökéletes lenne,és a fönök is boldog lenne mert rekordot lehetne dönteni,de ez már sok

Előzmény: sziakivagy (5443)
Windola Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5452

Szia!

Köszönöm a választ! Természetesen hozzá való ekével gondolnám,akkorával ami a 10Le körüli 1 tengelyesekhez van.

Inkább a 2 tengelyben gondolkodom,mert nem kell utána kutyagolni. Sok 1 tengelyes videót néztem,de ott sokszor van gond a tapadással. A motor nem erölködik,de önsúly hiányában elpörögnek a kerekek.

Amit további kérdések merűlnek fel,megkeresem az oldalatokat.

Előzmény: baka38 (5437)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5451

Bakker

ez a taktor 80-nal száguld :)))

 

elképesztő :)

Előzmény: sziakivagy (5443)
baka38 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5450

Elötte a levegöt kiszivattad a belsöböl ? Vagy egyszerüen csak leengedte s most lötyög benne a fagyállo?

Előzmény: patyesz83 (5448)
gabor0135 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5449

Picit messze vagyunk egymástól (kb 350 km ),de igazad lehet.

mire mindent összeguberálok meg kitalálom eltelik lehet egy év is.

Még töröm a bucit hogyan tovább.

Előzmény: Mozo66 (5441)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5448

Ja persze van benne belső!!! :)

Előzmény: patyesz83 (5447)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5447

Hát egy kicsit cifra volt. Megszakítottam a kompresszor csövét,közé kötödtem egy kisseb tartájt amiben a folyadék volt. A tetején ment bele a levegő,alul meg a lééé. :) 1,5-2 bar nyomással sikerült. :)

Előzmény: baka38 (5445)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5446

Na így kell szántani! :) Nem tudom hogy egy négyes ekével mit művelne?? :)

Előzmény: sziakivagy (5443)
baka38 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5445

Hogy töltötted fel a gumit a fagyálloval?

Előzmény: patyesz83 (5444)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5444

Szerintem nem kell annyira a difi zár. Volt valaki aki adta az ötletet mégpedig ha feltöltöd a hátsó kereket fagyálós vizzel.(csak azért kell a fagyáló,hogy télen ne faggyon szét a gumi) Ha ez sem elég akkor raksz rá a kerékre plussz sujt. Ezek után tuti hogy nem pörög ki!!! Én megcsináltam a víz töltést,és nekem bevált!!! :)

sziakivagy Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5443

Üdv.!

Csak egy érdekességet akarok mutatni, ami a topik címéhez passzol. Nekem nagyon tetszik.

http://www.flixxy.com/swedish-turbo-tractor.htm#.UOh30KzNnTo

Furak Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5442
Mozo66 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5441

A kubotával 1 es fokozatban lehet szántani ezzel az ekével és elég jól le lehet engedni .

 

 A Trabi motoros eladó 140 000 pénz és Pécsen van .  Ha feltétlenül ragaszkodsz hozzá , biztos meg lehet oldani a difi zárását , sok hozzászólás volt ez ügyben , bár még mindig nem egészen értem , miért is fontos ez .

 

  Az elképzelésed jó a diesel motorról az uaz hídról , de azon kívül kell még pár dolog egy működő trakihoz (alváz ,  váltó , első híd , kormányszerkezet , kerekek,  a hidraulikához szivattyú , vezérlő tömb , tartány , munkahenger , csövek ,  hárompontos függesztő ...ilyenek . )

 

  Ha ezeket bontott áron számolod akkor is bejönnek ennyibe és még kell egy fél év mire összerakod , itt meg van minden , ki van találva ha a motor nem tetszik lecseréled csak azon kell gondolkodni máson nem ...persze nem akarlak rábeszélni .

Előzmény: gabor0135 (5438)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5440

Üdv Kistraktorosok!Régóta olvasom a fórumotokat,de nem irtam még idáig,most is csak az UAZ-hid miatt irok.Sajnos a gyári UAZ-hidban nincsen zárható difi,ám beépithető utólag önzáró szerkezet,főleg a terepezők szokták a BTR lövészpáncélos difijét használni erre a célra.Az off-road oldalakon lehet erről informálódni,bár ugy tudom,nem éppen olcsó megoldás,itt meg ugye nem milliomosok szoktak eszmét cserélni,sajnos.Házilag beépithetö körmös kapcsolós difizár,de ehhez sok lakatos és esztergályos munka kell,mert mindent ugy kell legyártani.A gyárilag difizáras hid sem túl gyakori  ebben a méretben,a Multikár egyes tipusában volt ilyen,de annál kissebb hidban nemigen láttam zárható difit.

gabor0135 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5439

Aha így már egész jól látszik akivitelezés.

Nagyon ötletes!

Erősen gondolkodom rajta.

 

Előzmény: sanya 1978 (5416)
gabor0135 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5438

Megnéztem a videókat.

Szépen szánt az az eke.

A kubotával melyik fokozatban szántottál?

A trabis géped akkor nem eladó?

Azigazság az,hogy mtz-t nem tudok megfizetni és nem biztos,hogy ki tudnám használni.

Ezértgondolkodom egy méretileg kis gépben.

Igazából én is a diesel golf motorjával szemezek (v. hasonló teljesítményű ) és ahhoz szerkeszteni egy pl:zuk váltót +egy jó erős hidat  (esetleg difizárat csinálni bele ).

A fejemben ez rajzolódott ki.

Nagyon tele van a hóbakancsom a bértraktorosoktól ,de főleg a szándékosan rosszul beállított ekével szántó bértraktorosoktól.

Inkább megcsinálnám magamnak,még ha csak egyes ekét tud húzni akkor is.

Szinte biztos hamarabb végeznék vele,mint a bérgépes aki 8-10 egyeztetett időpont után sem ér oda mert mindig közbe jön valami.

 

Előzmény: Mozo66 (5425)
baka38 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5437

Üdvözlet!

Ezek a gépek tökéletesen alkalmasak a szántásra. Én is hitetleb voltam a dologgal kapcsolatban de jo tapasztalataim vannak. Persze ne egy komoly ekét képzelj a kis gép mögé. Mert azokkal az ekékkel pl. nálunk (kemény talaj) még a gyári japcsi kistrakeszok is csak szenvednek , hiába a négykerék hajtás.

Ha kis kertekben szeretnél dolgozni esetleg több helyen (pl. mint én) akkor gondolkodj egytengelyes trakeszban is mert azt sokkal könnyebb szállitani.

Előzmény: Windola (5434)
Poc2 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5436

Én nem is csapágyaztam!

Docamid görgő egy csapra,és sanyi!A görgő két oladalán hagytam kb 1-1.5mm magas peremet,hogy ne tudjon lefutni a görgő a csapról.Azt hiszem van is róla fénykép.

Előzmény: Jonah Hex (5427)
Furak Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5435

Hát a különbség szemmel látható.

Olvastam, hogy  vettél egy másik blokkot is.

A régi blokkot fel tudod használ alkatrésznek, már amenyire szét tudod szedni.

Előzmény: abodi72 (5363)
Windola Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5434

Szép estét Mindenkinek!

Visszaolvastam a topikban és látom,hogy jó helyre kopogtattam be.

Tőletek biztosan kapok tanácsot kistraktor építéshez,mert a munkáitokból és  hozzászólásaitokból érződik a szakértelem.

Természetesen mint kezdőnek nem igen van tapasztalatom,sok mindenben tanácstalan vagyok.

Nekem egy fűnyíró traktor nagyságú gépre lenne szükségem, kiskertek szántására és talajmarózására. A méret a bejáratok szűkössége miatt is fontos,mert vannak helyek ahova a TZ 4 K sem tud bemenni.

Van az orosz T 010-es kistraktor az méretében nagyon megfelelne,de számomra horror az ára.

Aztán felmerűl a motor kérdése is. Én a Kispolszki motorra gondoltam, természetesen a hűtése átalakításával. Mindjárt karcsúbb lenne,nem lógna ki a gépházból. Csak ennél a motornál is a fogyasztás az amitöl félek,mert hát nem mindegy mennyi benzint eszik.

Volt aki azt mondta,hogy szántásra alkalmatlan egy ilyen pici szerkezet,de a You tube-n láttam videókat,amin ilyen pici gépekkel szépen szántanak.

Kíváncsi vagyok a véleményetekre és a kritikákra is!!

Jonah Hex Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5433

Szia.Köszi a tippeket.Nekem simson lánc lesz és olyan csapágyra gondoltam ami be fér a lánc lapja közö és akkor a csapágy a lánc görgöivel találkozna.Van még siomson kis fogas kerekem is csak szük a hely nagyon ma megpróbáltam a kis fogaskerékkel össze hozni de nem sikerült,na de kitalálok valamit.

Előzmény: Sz zoltán71 (5428)
T25 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5432

üdv! elnézést de én is ugy tudtam hogy az uazok hásó hídja zárható! itt a szomszédban volt egy parancsnoki uaz aminak a hátsó hídjának a végén egy kalincs szerű dologgal belenyúltál átfordítotad és direktre zárt a két hátsó kerék. én próbáltam annó. azóta is olyan hátsó hidat kajtatok. nem sok sikerrel.

Előzmény: Gokartos (5430)
patyesz83 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5431

Írhatna egy hozzáértő barkácsoló , aki tudna ajánlani hátsó hidat ami tudja a difit! Mit keressek,és persze leg olcsóbb!!! :)

Gokartos Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5430
Üdv! Akkor elnézést kérek,mert én abban a tudatban voltam,hogy a Uaz-ban hátul zárható difi van!
pannonia p10 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5429
Köyzi
Előzmény: jános 55 (5421)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5428

  Szia ha csapágyat teszel az a lánc lapjain fog futni.  A fogaskerék a görgőkön fut.  Nagy átmérőjü csapágy, hogy ne kopogjon nagyon a lánc.   Esetleg lada, moszkvics, spanoló ív is jó lenne neked?  Azt nem kell csapágyazni.

Előzmény: Jonah Hex (5427)
Jonah Hex Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5427

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem.Spanoló keréknek lánchoz elég simán csak csapágy vagy kis lánckereket tegyek fel?

83aslacibá Creative Commons License 2013.01.05 0 0 5426

Üdvözletem Ali-bá! Alakulgat, nagyon megvagyok elégedve a kis géppel, okozott már kellemes meglepetéseket... :) Most napi használatban van, és ha nem lennének ilyen gumik rajta akkor már rég elakadtam volna sok helyen. Első sárvédőt is kapni fog mert már egy párszor megrakott sárral. :) Tavasszal szétszedem teljesen és a vázat lefújom alvázvédővel meg a többi részt is átfestem. Jó egésséget kívánok magának és az egész családnak! 

 

Előzmény: Ali-bá (5402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!