Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Annyi a külömbság hogy semmi pánt" nem kell egyszerüen a motortarto gumipogácsájához rögzitettem a hajtomü alját a tetején meg egy fület heggesztettem és igy van felfogatva.
csak a mai rohanó világban ,nagyon lassú,és nem veszélytelen (gondolva itt arra ,ha esetleg elszakad a drótkötél akkor csúnya sebeket ejthet ) :S
ha néhanapján van rá szükség akkor nagyon jó de ha napi szinten legalább 10-20 alkalommal kell felemelni-leengedni akkor igen csak jó kis torna én megunnám :DDD
De amugy tényleg nagyon jó főleg mikor a szükség nagy úr
ami van az egyik képén (a zöld kistrakin ) hátsó emelő szerkezetnél az jó megoldás :) mivel rövid távon emel és nem nagy terhet a kötél se tud nyulni nagyon :)
de az a berva? motorblokos lassitás az különösen tetszik jó ötlet :)
ott a főtengely ki lett véve és egy átmenő tengelyel lett helyettesitve? vagy csak a hajtókar lett levéve? De nagyon jó :)))
Ez jó megoldás nekem is ilyet kellene csinálnom , csak nem tudom hol kezdjek hozzá, az é trakimon nincsen semmi még hátul, és valahogy úgy kellene feltenni, hogy ha baj van szerelhetö legyen ..
igen jó árak!!a 6000 ft a fesz.szabályzóért már nem okés!!!de megkell venni de majd csak jövö hónapba.most neki állok egy ekét csinálni a gép után van 3is egyiket megnagyobitom nagyobb eke vas meg stb...lovas ekét félek h nehezen huzzná!!van egy ksi váltva forgatos ekém is krupmli kiszedö egybe nagyon keméyn hehehe
Nem rossz megoldás. Nekem régebben két gépemen is csőrlővel volt megoldva.A képen lévő saját gyártmányú volt.Érdekessége hogy eredetileg az építkezéshez készült egy talicska betont könnyü szerrel felemelt. Az áttételt gy kiszuperált Berva motorblokk szolgáltatta.
Valaki keresett a múltkor fűnyírótraktor önindítót. Ma pakolás közben megtaláltam az enyémet. Ha érdekel valakit megválnék tőle, én már nem fogom használni úgysem. A típusa: Tecumseh 35709
Nem ez az csak így néz ki (este már nem tudtam lefényképezni):
nekem hoztak láncot 3at mire a 3dik jó lettt!!!adta a Tsz hehehe!!szerencsémre nem kellet vennem!!de ehhez is kellet még félszem is aztán ez miatt laza lett akkor lánc feszitőt is kellet csinálnunk!!de hála ezzel nincs gond csak a fesz szabályzó van oda nincs töltésem!!amugy az enyém is 2rugásra indul hidegen!!lekopogom gyors!!
két hátsó lengőkar és közé épiteni a váltót a tengelycsonkokat kicserélni az elsővel
(ha jol tudom egy forma a kialakitása)
a lengőkar megerősiteni összevágni egészen keskenyre meg lehet oldani :)
előre nyujtani (alvázat) láttam valahol 40x40 es zártszelvényböl is alvázat kistraki alatt
az első had pedig valami kardántengely pl zsiguli hosszúkardánbol kivenni valamennyit ,hogy megfelelő legyen és függőcsapszeggel a trabi első agyakat fel lehet rá rakni a hátsó tengelycsonkokkal,és a kardán közepén furni/fujni(én hegesztővel fujtam mivel 20-as fúróm nincs) hogy a 1/2"-os cső átmenjen és 16os meneteszsárral oldottam meg a billenő csapszeget :) csak nekem eleve nehéz volt a gép és csak minta lett !!!
de amugy ha ebböl kiszámitva jó ha lenne 100kg az egész eleje tehát még ha nem is menetesszárr hanem valami acélosabb anyaggal van a billenőtengely akkor is elég kell hogy legyen :)
De amugy valaki épitett itt a fórumon hasonló gépet trabant agy volt kétoldalt és trabant váltó volt benne ,elég jol meg lett oldva és egytengelyes :)