Keresés

Részletes keresés

tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5896

leszeded öntesz bele kevés gázolajat  azt kiégeted azt elvleg jó is lesz :Dnem rég a simsonomnál volt ilyen heheh kb 80 as 100as szögnyi lyuk volt rajta  uyg tele volt koromal !!azt jah mikor huztam neki "le hörgöt"alapjáraton ment pörgöt!nagybátyámnak szoltam minjá mondta h mi a baj és télleg az volt!!télleg uyg elvolt dugulva!!jó 33as keverékkel használok minden 2ütemü gépet h jóbb legyen  kenése !!!!de ez ezzel jár h. a kipuffba lerakodik!!! 

Előzmény: LittleHornet (5890)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5895

De jó lehet,csak figyeljél arra,hogy jó felé forogjon a kardán.Mivel a te hidad forditott hid,mivel elől van és hátúlról kapja a hajtást,a tükörképe az autóban lévő hidnak.

Előzmény: sanya 1978 (5894)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5894

Ezt én úgy értelmezem, hogy trakiba rakva nem lesz jó???

Előzmény: stihl guru (5892)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5893

Képben vagyok már oké , értem "leesett" :DDD

Előzmény: iskra (5884)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5892

Nem kell megijedni,jó a ZUK felni a kisdömper hidjához.A ZUK hidnak más a kerékagy része,meg a difiház a forgásirányhoz van forditva,mert a ZUK hid a dömper vázában menetiránynak forditva lenne beépitve.A forditott forgásirány meg ugye nem használ a fogaskerekeknek.

Előzmény: sanya 1978 (5867)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5891

Én azért gondoltam a derékszöghajtóműre,mert mivel a váltó nem gyári szerelési poziciójában van (nem keresztbe mert elsőhajtásos autóé vol t nem?)

és azért gondoltam ,hogy ugye van a kapcsoló tengely azt a váltórudazat forditja és tolja húzza (gyári állapotban) , na most ha erre igy lenne rátéve a váltó rudazat akkor a sebességek úgy lennének hogy "előre hátra az üres" ami gyárilag jobbra -balra...

és egy 1:1 áttételű szöghsajtással meg lehet oldani ,hogy gyári kapcsolási sorrend megmaradjon (kényelmesebb:)

 

én erre gondoltam

Előzmény: nyulatkeresek (5883)
LittleHornet Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5890

köszönöm mindkettőtöknek, van egy másik kipufogóm, ráteszem, és gyorsan kiderül:) 

 

Előzmény: tibike93 (5889)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5889

nyomni nyomaj kia füstöt csak mikro nagyobb terhelést több füst akkor nem birja kinyomni probált meg leszedni a kipufot ugy a dobot vagy nem tudom h mien a fürgéjé

iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5888

Az is lehet lehet hogy valami kokx darab leszakadt , és dugult.

 

Előzmény: tibike93 (5886)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5887

A főtengelyszimering az valós ki is ment a fejemből.

Nem találsz ott semmit se mert ,az elősüritéskor kifújhat (akkor harmatos lessz) vagy illetve fallsot szívhat.

Ha harmatos a szimering akkor kuka.

 

De most villant be a fejembe valami.

Benzinszint?

nem -e esetleg magas vagy alacsony? esetleg az úszó lyukadt ki vagy tűszelep nem zár jól?

Ezeket is vedd figyelembe.

Előzmény: LittleHornet (5885)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5886

HELLO MEGKÉRDEZTEM SZAKÉRTÖT NAGYBÁTYÁMAT !!AKI NEHÉZ GÉPSZERELŐ AZT MONDTA H A KIPUFFOGÓ VAN ELDUGULVA KORMOLODVA!!!igaza lehet mert ez volt nálam a robi 55nél is régebben!!

Előzmény: LittleHornet (5870)
LittleHornet Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5885

Iskra, Gábor, Nyulatkeresek

 

köszönöm a válaszokat, holnap megnézem. A kipufogóbol jön a füst, jobban is mint eddig, így nem gyanakszom annak a dugulására. Mitől dugulna el? Ha főtengelyszimmering, akkor gondolom megtalálom ott a kifonyt üzemanyagot, ugye?

 

Gyújtás probléma nem lehet? Hidegen-melegen gyorsindítósray-vel egy rántásra indul. Ez nem zárja ki a főtengelyszimmeringet?

iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5884

 

 

így már?

 

Előzmény: józsika1986 (5881)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5883

Hát nézegettem az eredeti váltórudakat, de itt nem 150cm kell áthidalni csak legfeljebb 40-50cm-t...

A derékszöghajtóművet hogyan aplikálnám rá? Mire gondolsz?

Eredetileg ugye van itt egy kardáncsukló, amit erről sajnos eltávolítottak és ráhegesztették ezt a menetesszárat, ugyh vagy azzal kell variálnom, vagy ügyesen leflekszelni róla és kifurni az eredeti lyukat rá és veni váltórudazatot valahol olcsón aztán rövidítgetni....

De ha lenne egyszerűbb megoldás, ami jó, szép és praktikus, annak is örülnék!

Előzmény: józsika1986 (5879)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5882

Ha nem akarsz kinlódni csak a kart cseréled ki.

 

Ha változtatni akarsz skoda 120 vagy kispolszki  váltórudazat csak konzolt kell neki kiépiteni 

Előzmény: nyulatkeresek (5876)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5881

igen :)

kislakat nagylakat? nem értem... a függesztőszerkezetnél?

Előzmény: iskra (5880)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5880

Az ötlet jó !!!!!

 

Sőt a nagytrakihoz eléggé hasonló csak módosítani kell (kislakat nagylakat)

Előzmény: józsika1986 (5877)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5879

esetleg gyári váltórudazat? egy "1:1 áttételű " derékszöghajtóművel? nem lenne jó? :)

Előzmény: nyulatkeresek (5876)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5878

Tök ugyan az,nem?Ezt zuk nak hirdetik.

Előzmény: stihl guru (5866)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5877

nem tudom ki akar kistraktort épiteni

de nekem ma egy új ötlet jutott eszembe raklapemelőbékaszerelés közben(nem sajátom) mégpedig a következő ,hogy béka váza egy komplett kistraktor alváz 3 pont függesztőszerkezetkiépitéssel :D ki mit szol ehhez az ötlethez? :)))

(még nem hallottam ilyen verziórol sehol azért merem leirni hogy új ötlet:)

ha méhecskés körutam lesz lehet kukázok egyet:)

a hidraulika is úgyszintén  használható,az épitésben:)))

nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5876

No, én abban kérném ügyes mesterember segítségét, hogy hogyan tudom a gépemen levő opel váltó karját megváltoztatni?!

Most ugyanis nekem nem kényelmes helyen van, bár jól működik így, de szeretném ha vízszintesen tudnám működtetni!

Mi kell ehhez a feladathoz vajh?

Sajnos épp nincs megfelelő szögből képem, remélem azért jól látszik hogy hogyan működik jelen pillanatban, és h hogyan szeretném h működjön.

A narancssárga téglalap, az jelképezi a váltó fokozatokba segitését (gőzöm nincs h hívják).

A zöld a fokozatok, a piros pedig a váltókar elvi képe.

Tehát ez alapján kardáncsuklóval vagy valamivel meg lehet e oldani hogy a földdel merőlegesen állítsak fel egy váltásra alkalmas vaslapot (és az h nézzen ki?), vagy haggyam a fenébe, jo ahogy most van....legfeljebb a kart lecserélem mert nagyon nem tetszik.

 

A jelenlegi állapotban az a két laposvas arra szolgál hogy a fokozatba lehessen tenni (ha valaki nem értené) :o)

gyuszi1989 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5875

Nekem ugyanez volt a bajom a gépemmel ( pannónia motor ) én kimostam a gyújtótekercset benzinnel azóta minden problémája megszünt jobban megy mint új korában :)

Előzmény: LittleHornet (5870)
gabor0135 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5874

A főtengely szimering is meg tud tréfálni!

És az sokszor "csa úgy" egyik percről a másikra jeélentkezik.

Sajnos saját tapasztalat.

De a kipufogó is okozhat ilyet.

Remélem segítettem.

Előzmény: LittleHornet (5870)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5873

De hogy okoskodás:)

Számomra még egy ÚJ!!! dolog:)

Na ezt neem tudtam :)))

,hogy nagyobb motoroknál is ékszij van használatban :)

bár mondjuk biztos meg van a minősége is és az ára is :)

arrol tudtam ,hogy robogóknál alkalmazzák a bordásszijat :)

 

 

Előzmény: pirostraktor:) (5846)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5872

Üdv!

Nem esetleg a hengerrel van gond?

Esetleg ereszt valahol, vagy csak simán szétment a passzitógyűrű? (Hozzáteszem fürgét még csak képen láttam!)

Vagy eltömődött a kipufogó?

Vagy véletlen gázolajat raktál bele? :o)

A teljesítmény nem akkor romlik ha a dugattyú adja föl? Mert ha a porlasztó, vagy a gyújtás rossz akkor csak simán nem megy szerintem. Van a fürge motornak hengerfeje? Nem repedt el? Ott simán elveszti az erőt, lehet h nem látsz füstgázt.

Nekem ezek jutnának eszembe ha a saját gépem lenne, remélem valami segitett :oD

Előzmény: LittleHornet (5870)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5871

Szeva!

 

Légszürő?

Gyertya?

Gyujtás?

 

Ezek elvileg OK!

Na és a benzin?

Vagy esetleg valami rejtett ganyé van a porlasztóba amit nem vahettél észre.

Előzmény: LittleHornet (5870)
LittleHornet Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5870

Sziasztok,

 

Van egy Fürge motorom (kb uaz mint a Pannónia), aminek elment az ereje. Teljes gázon is alig húz.

Karbit kipucoltam, légszűrő tiszta, gyertyát cseréltem. A benzin fogy, tehát olyan, mintha nem égne el a benzin, csak átmegy rajta. Megy folyamatosan (csak alacsonyabb fordulaton), gyújtás ne marad ki. Terhelésre a jelenség erősödik, tehát gyengül el. Amikor a terhelés lemegy róla, akkor valamennyit visszanyer az erejéből, de még így sem az igazi.

 

Van tippetek, mi lehet?

 

Köszönöm,

 

Hornet

iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5869

Valamint a szíjas hajtásnak van egy nagyon nagy előnye csillapitja a torziós lengéseket> tehát kiméletesen adja át a nyomatékot a hajtásláncnak és kiméli a lökésszerű terheléstől.

Előzmény: jános 55 (5854)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5868

Azért a láncos témához néhány gondolat.

 

Jó megoldás a lánc amig nem megy a gép tengelyig érő sárba.

Akkor kezdődnek a bajok,hacsak nem csinálsz valami nagyon jól zárodó házat neki ahol van állandó kenés.mert akkor jó megodás.

Nem csak motorkerékpár lánc van ,hanem mezőgazdasági is! PL: RK fűkasza. (és megfizethető árban van)

Ha motorkerékpár láncot akarsz akkor szerintem 2 sorosan kellene kivitelezni.

 

Nem teljesen neked szántam a hozzászólást.

Előzmény: Bobo772 (5860)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5867

Kissé megijedtem!Lehet hogy nem jó rá a zuk felni?

Előzmény: stihl guru (5866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!