Keresés

Részletes keresés

józsika1986 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 5697

Szép napot :)

egy jó tanács

ha egyszerűen szeretnél gépet épiteni adott a lehetőség :)

mert irod ,hogy van egy kpl 2T trabi és egy 5.5-lovas robi kapa és még ráadásul csak lassú tempó kellene :)

nem kell túl bonyolitani a trabibol kiveszed a komplett elejét és a motort leveszed róla egy rossz kuplungtárcsa közepét kivágot ráhegeszted egy 1"-os vascsőre aminek a másik végén egy furat van amivel a kapa kihajtó tengelyére rögzited :) a kapát kompletten rögzited a "bölcsőhöz " valami pánttal :) és kupplung minden meg van nyomatékos és alacsony fogyasztású tr váltóbval 4.fokozatban kb 6-8 km /h a végsebesség mivel a bolygómű leveszi a fordulatot...

de 1.fokozatban viszont még nyomatékosabb :)

na és ahogy van a két felfogatás a trabant bölcsőjén ami a hattyúnyakra megy onnan hátrafelé két nyúlványt :) és két kereket alá :) egy vonószemet/horgot a hátuljára és kész is :)

De ha nem akarod annyira mebonyolitani akkor a trabibol ki a motor (ha nagynak találod) és a motortérbe megcsinálni ugyanezt a robikapa és a trabi nyelestengely összeházasitását"fentebb irtam"

a trabi hátulját levágni és kész,és pick-up méág futó se kell :)

de ha marad benne a gyári motor abbol se lenne semmi gond ... mert ha jol be van lőve a karbi akkor nem papál sokat... (napi inditgatással nem lenne gond ha van egy akksi ami beforgatja akkor semmi gond nem lehet vele :)

  ha csak földuton szeretnéd használni és nincs keret traktormintás gumira akkor valami rossz felnire körbe szögvasat hegeszteni és máris kész a körmöskerék :) ha alacsony akkor pedig a hátulját "fával kitámasztani "

az elejét pedig nem tudom valameik rugólapot meg kell cserélni... (bár lehet keverem az ültetéssel..

Na fde lényeg ilyen adottságokkal pikk-pakk kis "gépszörnyet lehet épiteni :) fél napos munkával :))) és nem csak munkagép de még jó móka is egyben :)

tehát ha csak szállitásra kell én szivem szerint hagynám a trabit egyben akku-benzin és a hátulját lecsapni a "B" oszlop után ,az alső keresztmerevtő gerendát,küszöböket meg kell erősiteni!!! mert anélkül összecsuklik:)

erősités a küszöbnél elég egy teljes hosszában élére állitott laposvas ami legalább 4mm vastag (ez a házi Tabant Tramp) :D

 

annyi ,hogy közúti közlekedés problémás...

 

Remélem tudtam segiteni :)

Jó barkácsolást :)

Előzmény: koaa85 (5696)
koaa85 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 5696

Sziasztok Trakisok!

Egy kis segítségre volna szükségem tapasztalat ügyileg. Kellene egy kis traki mert elég hosszú az udvar és meguntam a talicskázást. Olyan 2-300 métert kéne jönni menni naponta egyszer, egy kis futóval, amin max 300 kg van plussz én. Nem kéne se szántani se gyorsan menni, semmi, csak olyan gyalog tempóban szépen lassan tötyögni. Na most a kérdésem az az lenne hogy hány lóerős motort keressek? Mert láttam ,,pancsi” blokkból elég szép kis példányokat gyártotok,  azok olyan 15 lovasok ha jól tudom. Van egy komplett 2 ütemű trabim is de azt egy kicsit soknak érzem a feladatra, no meg a mindennapos indítgatást nem tudom hogy szeretné e? Ja igen meg van egy briggs 5,5 lovas rotám kf 04 es hajtással ez üzembiztos, csak ez meg inkább betonon tud ennyi terhet vinni, földúton gödrökbben, traktornyom stb. (udvar) már megáll. No meg a gyári kis futójával macerás forgolódni.  Arra gondoltam hogy ezt a briggs motort hoznám össze egy váltóval difivel, nagyobb kerekkel. Leáttételezni úgy hogy egy kényelmes 4-5 km/h legyen a végsebessége. Csak kérdés hogy ez az 5.5 lóerő elég e ehhez a feladathoz? Ja  igen négykerekes kistrakiban gondolkozom, mert szűk a helyem és fontos a fordulékonyság.

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

iskra Creative Commons License 2013.01.14 0 0 5695

rendben javitottam

Előzmény: abodi72 (5693)
83aslacibá Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5694

Igen nagyon nagy haszna van a kisgépnek, becsülöm, tisztelem, imádom! Tavaszra már nagy terveim vannak a felújítással kapcsolatban! :)

 

Előzmény: Ali-bá (5692)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5693

Iskra

 

mail ment

Előzmény: iskra (5691)
Ali-bá Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5692

Látom haszna van a kis gépnek. Majd megmondom a barátomnak, hogy jó kezekbe került.

Előzmény: 83aslacibá (5689)
iskra Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5691

http://goo.gl/maps/XR0Zd

 

frissitve a térkép.

 

 

tibike93 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5690

találtam egy motort ha valakit érdekel!!!220cm3 4ütem!!
 http://aprod.hu/hirdetes/4-utemu-benzines-motor-IDzlWF.html#c743a42bc6;r:9;s:104

83aslacibá Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5689

Üdvözlet kollégák!

 

Íme Alibá gépéről egy kis videó:

abodi72 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5688

Brtayó,meg az öccse :)

 

 

 

Előzmény: abodi72 (5686)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5687

Még egy Néva ötvözet:

 

 

abodi72 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5686

Egy kistrakinál csak két kistraki szebb :)

Előzmény: Törölt nick (5685)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5684

Már ugy vagyok ,vele ,hogyha a kistraki kiszorította a garázsból az autót ,akkor legalább használjam ki a garázst :)

Lefestegettem ma a Robi 151-es (Rex Maxi)  kistraki burkolat elemeit :)

Hiába na ,unalmas a vasárnap :)

 

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5683

Egy Néva DM1, és egy valamilyen állómotor ötvözete:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=01vDGFfbfic#!

 

 

Lacman68 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 5682

Egy amúgy sem vészes árú gép és fele árban még cserélhető is! Elég jónak tűnik:   http://aprod.hu/hirdetes/pannonia-motors-4-kereku-traktor-IDKSyl.html#e318a43abc;r:;s:

Vandramas Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5681

Jé, ez a gép ismerős!

gyuszi1989! Gratulálok hozzá, nagyon tetszetős a járgány.

Épp tegnap láttam egy videót a youtube-on, ahol az építés képeit raktad sorba.:)

Előzmény: gyuszi1989 (5668)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5680

Köszönöm

Előzmény: Gokartos (5679)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5679
Itt van egy eladó!Nézd meg legalább a képek miatt hogy milyen is! http://aprod.hu/i/hirdetes/skoda-s100-ventilator-IDvfX7.html
Előzmény: abodi72 (5677)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5678

A levegőszűrőt zárd el hidegen. Bár a pannónia könyveb forditva irja de nekem igy működik, pár perc után meg ki kell nyitni különben lefullad.

Illetve meg kell szivatni berugás előtt (a karbin levő szivatóval is, azt addig nyomkodd amig ki nem köpi valahol a benzint hogy megteljen az uszóház. Ha az oké akkor a berugókarral kell kicsit pumpálni, aztán berugni!) Vagy berántani nem tom hogy van megoldva, mert könnyen elszokott veszni a benzin a torokból és gyakorlatilag nics ami robbanjon. Legalábbis az enyém így indul ha sokaáig nem inditom el.

Előzmény: Tilla 793 (5669)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5677

Köszönöm mindenkinek a segítséget

igy könnyebb lessz :)

Előzmény: Gokartos (5676)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5676
Beazonosítottam a Google képek alapján és az enyémen Skoda S100 as hűtőventillátor propeller van!
Előzmény: abodi72 (5673)
gyuszi1989 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5675

nem tudom hogy miben lehetett méhtelepen találtam

Előzmény: abodi72 (5671)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5674

  Szia skoda alu ventilátor, csak farmotoros skodában volt aminek hátul volt a hűtője is,  améknek elől van a hűtője annak a felépitését nem tudom.

Előzmény: abodi72 (5673)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5673

Értem

akkor nekiállok guberálni :)

Előzmény: Gokartos (5672)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5672
Én úgy oldottam meg hogy a Trabi ventilátort levettem és a helyére tettem fel egy alu,nem tudom milyen tipusú Skoda ventillátort aminek csak a lapátok hosszúságából kellett elvágni hogy belemenjen a Trabi hűtő házába,és utánna csak felütöttem a tengelyre,mert a furat is pont jó a propellerben!
Előzmény: abodi72 (5658)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5671

Te milyenre csrélted le ?

Előzmény: gyuszi1989 (5668)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5670
Üdv!Hát akkor ha fém mind a kettő nem tudom miért nem csúszik meg benne,de ötletem talán van!Lehet hogy nagyon passzos az ékszíj a szíjtárcsán lévő ékpájába,mert van nekem is fűnyírós traktorom és ott is úgy van megoldva a hajtás hogy a motor ékszíjjon keresztül hajtya meg a váltót ami egyben kuplung is,csak ha megnézed a fűnyírós traktor szíjtárcsáját akkor látható rajta hogy az ékpája kiképzése nem ez a hagyományos hanem egy kicsit másabb!Sokkal nyitottab maga az ékpája és szerintem ez miatt tud megcsúszni benne a szíj kuplungoláskor!Van egy eredeti fünyirós traktor motorra való dupla szíjtárcsám,az egyik a váltót hajtotta a másik meg a vágóasztalt!Majd csinálok rólla képeket,hátha segít!
Előzmény: Jonah Hex (5654)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5669

Sziasztok. Ma megprobáltam elinditani a pancsi motort de akadt egy kis gondom: szikra van,a benzin már megjelent a kipufogonál és a levegöszürönél is de még sem akar beindulni.Egyszer indult be kb 4 mp-ig és utána semmi,ez idö alatt jó hangja volt de sajna kevés ideig.Van valakinek valami ötlete mielött még atomjaira szedem a gépet?? Üzemképesen lett leállitva csak a karbi volt szétszedve kitisztitva,eredetileg bovden szakadás miatt lett félretéve.

gyuszi1989 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5668

 

Nekem is trabi ventillátor van rajta ez volt a problémám nekem is hogy visszafelé forgott de ki kell csereélni a ventillátort egy  olyanra ami a megfelelő irányba fújja a levegőt

Előzmény: abodi72 (5658)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 5667

hello várom aképet a fesz szabályzóról üdv tibi

Előzmény: Poc2 (5614)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!