Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

monyesz Creative Commons License 2002.07.10 0 0 114
Mástól meg azt hallani, hogy a váltó az eddigi legjobb ami citroban volt, a futómű viszont túl németesre sikerült, na ehhez képest a Seat futóműve német.
Hogy lehet itt igazságot tenni !?
Előzmény: Dro0pY (110)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.07.09 0 0 113
Apámék 1999. árpilisi 1.4SX-e 2001. decemberében 1.700.000HUF áron reinkarnálódott Xsara II 1.6 16v SX-é... kereskedő ennyiért vette be... De nagyon jobban sem lehetett eladni, mármint kéz alatt... szvsz olyan 1.5 milla lehet a tiétek ennek alapján...
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.07.09 0 0 112
SX felszereltségen kívü vmi extra? Gyári hifi, stb.
Előzmény: c3 (111)
c3 Creative Commons License 2002.07.09 0 0 111

Üdv!

Megérkezett a rendelt C3-munk (1.4 HDi) a szalonba! Ha el tudják intézni a papírokat, akkor lehet, hogy szombaton át is vehetjük az autót. Alig várom már...
Kíváncsi leszek a légkondiára is. Még soha nem volt légkondis autónk. Majd meg kell tanulni a kezelését.
A mostani autónk egy Xsara I. 1.4i SX (1997 nov., 78000 km). Most ez eladósorba kerül. Mennyit lehet kérni egy ilyen autóért? Amúgy szép állapotban van és keveset (6 liter) fogyaszt.

Dro0pY Creative Commons License 2002.07.09 0 0 110
Sziasztok!

Én is voltam még a teszthétvégén, 1.4 HDI-t vezetni! Tetszett a kocsi külseje, a HDI motor meg úgy ahogy van!!

De ami szerintem el lett rontva:

- belső tér anyagfelhasználás (kb a kinai piaci muanyag szintje)
- index hang gusztustalan
- a könyöktámaszról nem lehet elérni a váltót, mert mélyebben van (ez meredek)
- az üléshelyzet bárhogy variáltam, olyan volt mint egy buszban, mindig úgy éreztem, hogy kiesek-leesek az ülésről... (pedig csak 183 cm vagyok)
- botrányos váltó, olyan "mintha egy takonnyal teli vödörben mozgatnál egy botot" feeling

Épp utána egy órával mentem az uj Ibizát tesztelni, szerintem belső térre, váltóra és futóműre sokkal jobban el van találva. Annak meg a motorja szörnyu. Az optimális autó az Ibiza HDI lenne talán :))

METYA Creative Commons License 2002.07.09 0 0 109
Sziasztok!

Hétvégén egy 1.4HDI-vel (is) voltunk bulizni.
Közhely, hogy a kategóriájában a legnahgyobb a csomagtartója, de egy TESCO gazdaságos bevásárlókocsi cucc befért. Be öten, aztán uzsgyi. 135 volt a csúcs Veszprém és Alsóörs között. És ez csak a kis HDI. Hogy mehet a nagy...

Imádnivaló az autó.
Vegyétek és élvezzétek!

monyesz Creative Commons License 2002.07.09 0 0 108
Akkor itt egy link, egy nem német teszthez, ráadásul szép képek vannak hozzá: Citroenet-ről C3 teszt....
monyesz Creative Commons License 2002.07.05 0 0 107
a2c !

Nézz át a PSA Citroen Peugeot topicba és keresd AlarmPetit. A nevéből kiderül mivel foglalkozik (+ablakemelő,rádió beszerelés is), szerintem szívesen megnézne egy C3-at közelebbről :).
A márkaszervizes beszereléssel nem is a hozzáértés a gond, hanem inkább az, hogy standard helyekre kötik a riasztót így nagyon könnyű hatástalanítani.

Monyesz

Előzmény: a2c (103)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.07.05 0 0 106
Szerintem egy riasztósnak nem okozhat gondot, hogy mit hová kössön, még ha új is a típus...
Előzmény: a2c (103)
igazi hős Creative Commons License 2002.07.05 0 0 105
a2c,
ne ijedezz. Lehet, hogy új modell, de azért a motorelektronika vagy az ablakemelő ugyanazoktól a gyártóktól jön. Egy jó szerelőnek nem okozhat gondot.
Előzmény: a2c (103)
GAZember Creative Commons License 2002.07.05 0 0 104
Ld. (90) hozzászólásom!
Előzmény: a2c (103)
a2c Creative Commons License 2002.07.05 0 0 103
Szervusztok!

Én is megvettem az Auto Magazint, vagy mi a szart, de nem kellett volna...Mindegy..Tojok a fejükre, én kipróbáltam, és a gép szuper! (Eddig nem tudtam elképzelni, hogy valaha Citroenem lesz, de megláttam a C3-mat, kipróbáltam, és kellett :) )

Hamarosan érkezik az én kis céhármam is. Van már esetleg valakinek?Napok óta azon tanagodom, milyen riasztót kéne bele tenni..A márkakereskedőnél nem akarom, sok rosszat hal az ember ilyenekről. De. Szerintetek hová kéne vinni az aútót, hogy ne az enyém legyen az első, amin kipróbálják melyik vezeték melyik? Tehát a dilemma: A márkakereskedőnél lehet hogy szar a riasztó, de esetleg jól be tudják rakni, vagy máshol tetetem be, és jól bekevernek az elektromos rendszerbe...Mi legyen? Esetleg valakinek van SPAL AS-80 -as riasztója? Ez tűnt a leg jobb-olcsóbbnak, amit találtam.(www.autoriasztok.hu)

Mellesleg én is hifi nélkül kértem, úgyhogy ha valakinek van valami olcsó antenna forrása, szóljon.

c3 Creative Commons License 2002.07.04 0 0 102

Üdv!

Örülök, hogy meg van a C3 fórum!

Ma bent voltam az egyik Citroen szalonban. Megkérdeztem, hogy C3-hoz mennyibe kerül a gyári tetőantenna (mer' ugye a gyári hifi nélküli C3-on nincs antenna). Maga az antenna ezerpárszáz forint. Ez még nem is lenne vészes, de az alá való műanyag talp, ami a tetőre fekszik fel, az 33000 Ft (harmincháromezer) !!!!!!!
Az alkatrészes fickó azt mondta, ez valószínűleg azért van, hogy mindenki gyári hifis autót rendeljen. Állítólag a C5 antennája is hasonló árú.
Most figyeltem csak meg a szalonban, hogy a hátsó ajtóban a hangszórórács nem kipattintható (egyben van az ajtópanellal). Akkor ezt majd vagy ki kell vágni, vagy az egész ajtópanelt leszedni. Egyébként ide valami hangszóróadapter (valami műanyag darab) is kell, ami 10000 Ft (tízezer) a két darab!!!!!!
Lehet, hogy mégis megérte volna a gyári hifivel rendelni?!

Na mindegy! Azt hiszem, ha meglesz az autó, akkor elviszem valami jó hifis műhelybe, és rakatok rá egy jó kis antennát, meg a hátsó hangszórókat is beszögeljük valahogy :-))

Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.07.04 0 0 101
Meg a másik faszság (már elnézést), hogy azt írják, hogy kényelmetlen... 195 cm magas vagyok, és olyan kényelmesen ültem a teszten a C3-ban, mint eddig semelyik másik autóban...

Lentebb egyébként leírta valaki, hogy az Autó Magazin német tulajdonú, és mint ilyen, a német kocsikat preferálja... magyarul vannak a JÓ német kocsik, és van "a többi" a futottak még kategóriában... ezután mit vársz az AM-tól?

Előzmény: METYA (100)
METYA Creative Commons License 2002.07.04 0 0 100
Nem halt ki a topic.
Csak eddig nyugtatgattam magam, hogy ne írjak kimoderálhatóan csúnyát.
Én barom - hosszú idő után - vettem egy Autó Magazint. Úgy kell nekem.
Baromarcúék olyan szar tesztet írtak, hogy ritka.
Vicces, hogy a modubox-os 300+ literes C3 csomagtartó nem említendő meg (moduboxról szó sincs)ellenben a csodanémet szupermasina 280 lityis csomagtartója KIEMELKEDŐen jó.

Imádom a C3-at (most is C3 nyakkendő van rajtam), mert gyönyörű, kedves, és innovatív.

Wágner úr Creative Commons License 2002.07.04 0 0 99
Él ez a kocsma, vagy nem él ez a kocsma? Jóvanna, ne lökdössetek, csak úgy benéztem, mer'hogy a Fáradt Vándor is kereste, de nem találta... én viszont szag után megyek mindig és a Söröt mindenhonnan megérzem... Egészség!
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.02 0 0 98

Olvassátok el a vezess.hu oldalon a C3 1.4 HDi (70 LE) tesztet. A motorjáva nagyon elégedettek voltak. 182 km/h végsebességet értek el vele óra szerint (gyári adat: 165 km/h).

BXLeader Creative Commons License 2002.07.02 0 0 97
Nekem is BX-em van szintén 1.9D. 5-5,7 a fogyasztása attól függ hogy az adagolót hogy lövöm be, ha azt akarom hogy gyorsuljon akkor 5,7 az átlag, de akkor nagyon megy.
Előzmény: Nogo (96)
Nogo Creative Commons License 2002.07.02 0 0 96
Manapság meg ujjonganak, ha egy kisautó (pl. Polo, Suzuki) 6-7 litert fogyaszt, hogy "milyen takarékos", a 90 lóerős felső-középkategóriás Xantia meg szintén 6-7 litert tud.
Én a BX-el meg 5-ös átlagot tudok, pedig nem 1 literes a motor, hanem 1.9 (igaz hogy dízel, de akkor is).

Hétvégén láttam egy magyar rendszámú C3-at. Nagyon szép, szívesen bevállalnék egyet!

Előzmény: BXLeader (95)
BXLeader Creative Commons License 2002.07.01 0 0 95
Igen ez király, pl Xantiára 1.9turbóD irtak 7l-es fogyasztást 1994-ben ,érdekes az apámé 6,5-nél nem eszik többet.
Előzmény: Törölt nick (94)
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.01 0 0 94

Valahol olvastam a neten (idegen nyelven), hogy Portugáliában (azt hiszem) csináltak egy fogyasztási versenyt a C3 1.4 HDi-vel (70 LE). Egyetemistákból álló csapatok indultak egy kb. 1700 km-es szakaszon. A győztes csapat 3,08 liter gázolajat égetett el átlagban 100 km-re vetítve, és 70 km/h volt az átlagsebességük az 1700 km-en.

Szerintem nem rossz!!!

Előzmény: BXLeader (93)
BXLeader Creative Commons License 2002.06.30 0 0 93
Ma már írni sem tudok, a tesztfogyasztás 6L/100km.A 90/120/város ezt nem mérték.
Előzmény: BXLeader (92)
BXLeader Creative Commons License 2002.06.30 0 0 92
Na igen nem írtam hogy átlagfogyasztás /tesztfogyasztás/ a 90/120/várost nem mérték.
Előzmény: Fáradt Vándor (88)
GAZember Creative Commons License 2002.06.28 0 0 91
GAZember Creative Commons License 2002.06.28 0 0 90
NIKITI Antenna Nagykereskedés
Jó minőségű, utángyártott autóantennák, minden típushoz. Érdemes benézni hozzájuk!
Bp. XIII. Lehel út 58.
Telefonszámot a tudakozó biztos mond...
Előzmény: Törölt nick (64)
Lente Creative Commons License 2002.06.28 0 0 89
Még mindig azt hiszik, hogy a Polo az etalon. Ezért hasonlítják hozzá. Amúgy szegény Polo "ruhája" a nyomába sem ér a C3-nak! Dehát valakinek meg az kell.
Előzmény: BXLeader (87)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.06.28 0 0 88
>Az autó motor be is valja, hogy klímával és 140-nel hajtva eszik ennyit.

Ja, vagy úgy... régebben a fogyasztást városra, 90 és 120 km/órára adták meg... ezek szerint az új fogyasztési érték a "légkondival 140-nél"? :-))

Előzmény: BXLeader (86)
BXLeader Creative Commons License 2002.06.28 0 0 87
autó2 elléggé pártatlan én azt olvasom meg az autó motort,de itt is vannak kis problémák ha dől a citroen az a baj ha nem akkor meg azt írják ,hogy nincs vezetési élmény, ez érthetetlen. Néhány ujság a polóhoz hasonlítja ,
1,a poló seholsincs az eladási listán
2,másrészt több újság szerint hangos, hátul semmi hely , és fapad .
Előzmény: Nogo (81)
BXLeader Creative Commons License 2002.06.28 0 0 86
Szerintem, kettőbe padlózták eggész úton akkor lehet megeszi az 5,6l-tert. Az autó motor be is valja, hogy klímával és 140-nel hajtva eszik ennyit.
Előzmény: Fáradt Vándor (84)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.27 0 0 85
A saxo 1.5D je nem ment, cserébe fogyasztott 4-et. Ehhez képest torkos is! :)))))

SzaboZE

Előzmény: Fáradt Vándor (84)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!