Á mán ilyen topic is van!
Üdv Mindenkinek!
Szintén boldog tulajdonosa vagyok e remek gépezetnek. (1,6 Exculsive) Bocsánat nem én az asszony.
Röviden tényleg nagyon király!
A Moduboardot ne sajnáld, egyenlőre úgy néz ki: okos ötlet, gyenge kivitelezés.
Eléggé zörög, ráadásul csak egy "sima műanyag", bármit ráteszel, csúszkál rajta.
De e pici negativum ellenére, asszem ezt nagyon eltalálták a franciák.
Szombaton elhoztuk a kereskedőtől a C3-at (1.4 HDi SX + klíma). Eddig kb. 100 km-t vezettem vele. Nagyon király!!! Nagyon kényelmes, és megy mint a golyó. Annyira azért még nem nyomom neki (1500 km-ig bejáratós). Leírásában úgy írják, hogy amíg bejáratós, a max. fordulat kétharmadáig szabad csak huzatni. Egyszer kipróbáltam ötödikben 3000-ig huzatva. Kicsit meglepődtem, amikor a sebességmérőre pillantottam. 140-et mutatott. Abszolút nem lehet érezni a sebességet benne. Ötödikben 100-nál csak 2000-et forog, és szinte semmit nem lehet az utastérben hallani.
Az antennaprobléma megoldódott, mert grátiszba szereltek egy gyárit rá.
A prospektusokban azt írták, hogy az SX felszereltséghez tartozó gyerekcsomag csak szeptembertől lesz. A mienkében már benne van (kiegészítő viszz. pill tükör, asztalkák az első ülések háttámláin, 12 V-os csatlakozó a kalaptartó mellett is).
Egyedüli nagy-nagy bánatom, hogy Moduboard nincs benne. Ugyanis a franciák leálltak a gyártásáról. Szóval a Moduboardot felejtsétek el...Legalábbis egyenlőre. A kereskedő azt mondta, hogy később lehet, hogy megvásárolható lesz külön (vagy nem).
Ennek ellenére nekem nagyon tetszik a mi kis C3-munk!
Sziasztok! Ma bementem a Pásztorhoz, hogy módosítsam a rendelésem....Kell a légkondi!!! Csak gyári hifissel volt kombinálva, így olyan lett. Korallezüst.. Hüüüü :))) Jövő héten érkezik. Csak az nem kerek annyira, hogy a gumi-oldalcsíkok is fényezettek, de ha megsérül, akkor ki lehet cserélni feketére. Nem fogom havonta fényeztetni, ha rámvágják az ajtót.
A riasztón gondolkodom. Ha konyít hozzá valaki, nézzen már be az autólopás topicba. Köszi.
Mástól meg azt hallani, hogy a váltó az eddigi legjobb ami citroban volt, a futómű viszont túl németesre sikerült, na ehhez képest a Seat futóműve német.
Hogy lehet itt igazságot tenni !?
Apámék 1999. árpilisi 1.4SX-e 2001. decemberében 1.700.000HUF áron reinkarnálódott Xsara II 1.6 16v SX-é... kereskedő ennyiért vette be... De nagyon jobban sem lehetett eladni, mármint kéz alatt... szvsz olyan 1.5 milla lehet a tiétek ennek alapján...
Megérkezett a rendelt C3-munk (1.4 HDi) a szalonba! Ha el tudják intézni a papírokat, akkor lehet, hogy szombaton át is vehetjük az autót. Alig várom már...
Kíváncsi leszek a légkondiára is. Még soha nem volt légkondis autónk. Majd meg kell tanulni a kezelését.
A mostani autónk egy Xsara I. 1.4i SX (1997 nov., 78000 km). Most ez eladósorba kerül. Mennyit lehet kérni egy ilyen autóért? Amúgy szép állapotban van és keveset (6 liter) fogyaszt.
Én is voltam még a teszthétvégén, 1.4 HDI-t vezetni! Tetszett a kocsi külseje, a HDI motor meg úgy ahogy van!!
De ami szerintem el lett rontva:
- belső tér anyagfelhasználás (kb a kinai piaci muanyag szintje)
- index hang gusztustalan
- a könyöktámaszról nem lehet elérni a váltót, mert mélyebben van (ez meredek)
- az üléshelyzet bárhogy variáltam, olyan volt mint egy buszban, mindig úgy éreztem, hogy kiesek-leesek az ülésről... (pedig csak 183 cm vagyok)
- botrányos váltó, olyan "mintha egy takonnyal teli vödörben mozgatnál egy botot" feeling
Épp utána egy órával mentem az uj Ibizát tesztelni, szerintem belső térre, váltóra és futóműre sokkal jobban el van találva. Annak meg a motorja szörnyu. Az optimális autó az Ibiza HDI lenne talán :))
Hétvégén egy 1.4HDI-vel (is) voltunk bulizni.
Közhely, hogy a kategóriájában a legnahgyobb a csomagtartója, de egy TESCO gazdaságos bevásárlókocsi cucc befért. Be öten, aztán uzsgyi. 135 volt a csúcs Veszprém és Alsóörs között. És ez csak a kis HDI. Hogy mehet a nagy...
Nézz át a PSA Citroen Peugeot topicba és keresd AlarmPetit. A nevéből kiderül mivel foglalkozik (+ablakemelő,rádió beszerelés is), szerintem szívesen megnézne egy C3-at közelebbről :).
A márkaszervizes beszereléssel nem is a hozzáértés a gond, hanem inkább az, hogy standard helyekre kötik a riasztót így nagyon könnyű hatástalanítani.
a2c,
ne ijedezz. Lehet, hogy új modell, de azért a motorelektronika vagy az ablakemelő ugyanazoktól a gyártóktól jön. Egy jó szerelőnek nem okozhat gondot.
Én is megvettem az Auto Magazint, vagy mi a szart, de nem kellett volna...Mindegy..Tojok a fejükre, én kipróbáltam, és a gép szuper! (Eddig nem tudtam elképzelni, hogy valaha Citroenem lesz, de megláttam a C3-mat, kipróbáltam, és kellett :) )
Hamarosan érkezik az én kis céhármam is. Van már esetleg valakinek?Napok óta azon tanagodom, milyen riasztót kéne bele tenni..A márkakereskedőnél nem akarom, sok rosszat hal az ember ilyenekről. De. Szerintetek hová kéne vinni az aútót, hogy ne az enyém legyen az első, amin kipróbálják melyik vezeték melyik? Tehát a dilemma: A márkakereskedőnél lehet hogy szar a riasztó, de esetleg jól be tudják rakni, vagy máshol tetetem be, és jól bekevernek az elektromos rendszerbe...Mi legyen? Esetleg valakinek van SPAL AS-80 -as riasztója? Ez tűnt a leg jobb-olcsóbbnak, amit találtam.(www.autoriasztok.hu)
Mellesleg én is hifi nélkül kértem, úgyhogy ha valakinek van valami olcsó antenna forrása, szóljon.
Ma bent voltam az egyik Citroen szalonban. Megkérdeztem, hogy C3-hoz mennyibe kerül a gyári tetőantenna (mer' ugye a gyári hifi nélküli C3-on nincs antenna). Maga az antenna ezerpárszáz forint. Ez még nem is lenne vészes, de az alá való műanyag talp, ami a tetőre fekszik fel, az 33000 Ft (harmincháromezer) !!!!!!!
Az alkatrészes fickó azt mondta, ez valószínűleg azért van, hogy mindenki gyári hifis autót rendeljen. Állítólag a C5 antennája is hasonló árú.
Most figyeltem csak meg a szalonban, hogy a hátsó ajtóban a hangszórórács nem kipattintható (egyben van az ajtópanellal). Akkor ezt majd vagy ki kell vágni, vagy az egész ajtópanelt leszedni. Egyébként ide valami hangszóróadapter (valami műanyag darab) is kell, ami 10000 Ft (tízezer) a két darab!!!!!!
Lehet, hogy mégis megérte volna a gyári hifivel rendelni?!
Na mindegy! Azt hiszem, ha meglesz az autó, akkor elviszem valami jó hifis műhelybe, és rakatok rá egy jó kis antennát, meg a hátsó hangszórókat is beszögeljük valahogy :-))
Meg a másik faszság (már elnézést), hogy azt írják, hogy kényelmetlen... 195 cm magas vagyok, és olyan kényelmesen ültem a teszten a C3-ban, mint eddig semelyik másik autóban...
Lentebb egyébként leírta valaki, hogy az Autó Magazin német tulajdonú, és mint ilyen, a német kocsikat preferálja... magyarul vannak a JÓ német kocsik, és van "a többi" a futottak még kategóriában... ezután mit vársz az AM-tól?
Nem halt ki a topic.
Csak eddig nyugtatgattam magam, hogy ne írjak kimoderálhatóan csúnyát.
Én barom - hosszú idő után - vettem egy Autó Magazint. Úgy kell nekem.
Baromarcúék olyan szar tesztet írtak, hogy ritka.
Vicces, hogy a modubox-os 300+ literes C3 csomagtartó nem említendő meg (moduboxról szó sincs)ellenben a csodanémet szupermasina 280 lityis csomagtartója KIEMELKEDŐen jó.
Imádom a C3-at (most is C3 nyakkendő van rajtam), mert gyönyörű, kedves, és innovatív.
Él ez a kocsma, vagy nem él ez a kocsma? Jóvanna, ne lökdössetek, csak úgy benéztem, mer'hogy a Fáradt Vándor is kereste, de nem találta... én viszont szag után megyek mindig és a Söröt mindenhonnan megérzem... Egészség!
Olvassátok el a vezess.hu oldalon a C3 1.4 HDi (70 LE) tesztet. A motorjáva nagyon elégedettek voltak. 182 km/h végsebességet értek el vele óra szerint (gyári adat: 165 km/h).
Nekem is BX-em van szintén 1.9D. 5-5,7 a fogyasztása attól függ hogy az adagolót hogy lövöm be, ha azt akarom hogy gyorsuljon akkor 5,7 az átlag, de akkor nagyon megy.
Manapság meg ujjonganak, ha egy kisautó (pl. Polo, Suzuki) 6-7 litert fogyaszt, hogy "milyen takarékos", a 90 lóerős felső-középkategóriás Xantia meg szintén 6-7 litert tud.
Én a BX-el meg 5-ös átlagot tudok, pedig nem 1 literes a motor, hanem 1.9 (igaz hogy dízel, de akkor is).
Hétvégén láttam egy magyar rendszámú C3-at. Nagyon szép, szívesen bevállalnék egyet!