Keresés

Részletes keresés

sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5908

Énmeg a ceruzát forgatom.

Előzmény: pirostraktor:) (5906)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5907

Kíváncsian várom!Érdekel milyen megoldást látsz benne.Nem szeretném kukába dobni.Jó állapotban van.

Előzmény: stihl guru (5905)
pirostraktor:) Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5906

Ja, de úgy, hogy a bal oldal lesz a jobb oldal....csak a híd röhzítése kerül alulra:)...érdekes dolgok:)...egy tekercs ragasztóra rajzolva a forgásirányt jöttem rá:)

 

Előzmény: sanya 1978 (5901)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5905

Ha a belseje jó,akkor a Pannoniához jól passzitva nagyon jó gépet épithetsz belőle.Hétvégén,ha tehetem/ha a hó engedi/akkor nézek élőben ilyen hidat,meg ZUK hidat is,és akkor többet tudok mondani róla,ha érdekel.Nem mostanában volt dolgom ezekkel a hidakkal,amit mondtam,csak ugy emlékezetből mondtam.

Előzmény: sanya 1978 (5904)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5904

Úgylátom széjel kell szednem.Remélem nem lessz vele cumi!

stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5903

Igen,megoldás lehet.Csak a fék légtelenitő csavarjai nem árt,ha felűl vannak,meg olajbetöltő,szellőző szelepre/ha van/figyelni kell.

Előzmény: sanya 1978 (5901)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5902

4 kerekű lessz.Pannónia meghajtással.

 

Előzmény: sanya 1978 (5901)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5901

Akkor csak anny a dolgom,hogy magát az egéssz hidat a fejére állítom igaz?Tehát 180 fokkal elfordítom.

Előzmény: stihl guru (5900)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5900

Mondtad,hogy Trabi hajtásod volt,az meg ugye a gyújtás felől nézve óra szerint/jobbra/forog,és a dőmpered igy megy előre irányba.Na,ha ezt a hidat te beraknád traki hátsó hidnak,a jobb forgású hajtással pont tolatna gép.Ha egytengelyű gépet épitesz,akkor a kardáncsillag hátra fele nézve,hátulról jobbra forgatva  menne előre a gép.

Előzmény: sanya 1978 (5898)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5899

Mármint a kardán!

 

Előzmény: sanya 1978 (5898)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5898

Nem akarok értetlenkedni.De ahogy a képen látod úgy volt benne.Így nézve órajárásal megegyezően forog?

Előzmény: stihl guru (5895)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5897

az én gépemen ilyen gond nem lesz sztm!!hehehe mire az avastag csö eldugul no meg semmi nincs benne  csak egy szűkitö lemez ami adja a foyltást 14es lyukkal azt ennyi. a végénél megint van vagy 3-3,5 ös lyuk !!kezdet esni ma a hó de felénk naon szegényes!!!!még a fű is kilátszik bese inditótam a vezért hehehe!!!!!! TI HOGY ÁLLTOK EZZEL?

Előzmény: iskra (5888)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5896

leszeded öntesz bele kevés gázolajat  azt kiégeted azt elvleg jó is lesz :Dnem rég a simsonomnál volt ilyen heheh kb 80 as 100as szögnyi lyuk volt rajta  uyg tele volt koromal !!azt jah mikor huztam neki "le hörgöt"alapjáraton ment pörgöt!nagybátyámnak szoltam minjá mondta h mi a baj és télleg az volt!!télleg uyg elvolt dugulva!!jó 33as keverékkel használok minden 2ütemü gépet h jóbb legyen  kenése !!!!de ez ezzel jár h. a kipuffba lerakodik!!! 

Előzmény: LittleHornet (5890)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5895

De jó lehet,csak figyeljél arra,hogy jó felé forogjon a kardán.Mivel a te hidad forditott hid,mivel elől van és hátúlról kapja a hajtást,a tükörképe az autóban lévő hidnak.

Előzmény: sanya 1978 (5894)
sanya 1978 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5894

Ezt én úgy értelmezem, hogy trakiba rakva nem lesz jó???

Előzmény: stihl guru (5892)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5893

Képben vagyok már oké , értem "leesett" :DDD

Előzmény: iskra (5884)
stihl guru Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5892

Nem kell megijedni,jó a ZUK felni a kisdömper hidjához.A ZUK hidnak más a kerékagy része,meg a difiház a forgásirányhoz van forditva,mert a ZUK hid a dömper vázában menetiránynak forditva lenne beépitve.A forditott forgásirány meg ugye nem használ a fogaskerekeknek.

Előzmény: sanya 1978 (5867)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5891

Én azért gondoltam a derékszöghajtóműre,mert mivel a váltó nem gyári szerelési poziciójában van (nem keresztbe mert elsőhajtásos autóé vol t nem?)

és azért gondoltam ,hogy ugye van a kapcsoló tengely azt a váltórudazat forditja és tolja húzza (gyári állapotban) , na most ha erre igy lenne rátéve a váltó rudazat akkor a sebességek úgy lennének hogy "előre hátra az üres" ami gyárilag jobbra -balra...

és egy 1:1 áttételű szöghsajtással meg lehet oldani ,hogy gyári kapcsolási sorrend megmaradjon (kényelmesebb:)

 

én erre gondoltam

Előzmény: nyulatkeresek (5883)
LittleHornet Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5890

köszönöm mindkettőtöknek, van egy másik kipufogóm, ráteszem, és gyorsan kiderül:) 

 

Előzmény: tibike93 (5889)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5889

nyomni nyomaj kia füstöt csak mikro nagyobb terhelést több füst akkor nem birja kinyomni probált meg leszedni a kipufot ugy a dobot vagy nem tudom h mien a fürgéjé

iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5888

Az is lehet lehet hogy valami kokx darab leszakadt , és dugult.

 

Előzmény: tibike93 (5886)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5887

A főtengelyszimering az valós ki is ment a fejemből.

Nem találsz ott semmit se mert ,az elősüritéskor kifújhat (akkor harmatos lessz) vagy illetve fallsot szívhat.

Ha harmatos a szimering akkor kuka.

 

De most villant be a fejembe valami.

Benzinszint?

nem -e esetleg magas vagy alacsony? esetleg az úszó lyukadt ki vagy tűszelep nem zár jól?

Ezeket is vedd figyelembe.

Előzmény: LittleHornet (5885)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5886

HELLO MEGKÉRDEZTEM SZAKÉRTÖT NAGYBÁTYÁMAT !!AKI NEHÉZ GÉPSZERELŐ AZT MONDTA H A KIPUFFOGÓ VAN ELDUGULVA KORMOLODVA!!!igaza lehet mert ez volt nálam a robi 55nél is régebben!!

Előzmény: LittleHornet (5870)
LittleHornet Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5885

Iskra, Gábor, Nyulatkeresek

 

köszönöm a válaszokat, holnap megnézem. A kipufogóbol jön a füst, jobban is mint eddig, így nem gyanakszom annak a dugulására. Mitől dugulna el? Ha főtengelyszimmering, akkor gondolom megtalálom ott a kifonyt üzemanyagot, ugye?

 

Gyújtás probléma nem lehet? Hidegen-melegen gyorsindítósray-vel egy rántásra indul. Ez nem zárja ki a főtengelyszimmeringet?

iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5884

 

 

így már?

 

Előzmény: józsika1986 (5881)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5883

Hát nézegettem az eredeti váltórudakat, de itt nem 150cm kell áthidalni csak legfeljebb 40-50cm-t...

A derékszöghajtóművet hogyan aplikálnám rá? Mire gondolsz?

Eredetileg ugye van itt egy kardáncsukló, amit erről sajnos eltávolítottak és ráhegesztették ezt a menetesszárat, ugyh vagy azzal kell variálnom, vagy ügyesen leflekszelni róla és kifurni az eredeti lyukat rá és veni váltórudazatot valahol olcsón aztán rövidítgetni....

De ha lenne egyszerűbb megoldás, ami jó, szép és praktikus, annak is örülnék!

Előzmény: józsika1986 (5879)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5882

Ha nem akarsz kinlódni csak a kart cseréled ki.

 

Ha változtatni akarsz skoda 120 vagy kispolszki  váltórudazat csak konzolt kell neki kiépiteni 

Előzmény: nyulatkeresek (5876)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5881

igen :)

kislakat nagylakat? nem értem... a függesztőszerkezetnél?

Előzmény: iskra (5880)
iskra Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5880

Az ötlet jó !!!!!

 

Sőt a nagytrakihoz eléggé hasonló csak módosítani kell (kislakat nagylakat)

Előzmény: józsika1986 (5877)
józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5879

esetleg gyári váltórudazat? egy "1:1 áttételű " derékszöghajtóművel? nem lenne jó? :)

Előzmény: nyulatkeresek (5876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!