Ha eljutok a túrára, akkor egy papír nélkül vezethető 5 LE motoros 6m-es műanyagozott faladikkal tudok menni. Hajóvezetőim van, némi rutin is, tehát ha kell, valakinek be tudok segíteni, legfőljebb hajót cserélünk az út idejére.
Ehhez a topichoz ugyan nem sokat írtam/írok hozzá, de talán a topicnyitó mivoltom, és az eddigi hajós topicban kifejtett tevékenységem alapján remélem megérdemlem az 5 csillagos "kiváló mérvadó" rangot...
Van még idő bőven! Addig majd eldől. Minden esetre büszkék lennénk ha ott lennél. Olvass vissza ha tudsz az elejéről. --Persze voltak itt is kisiklások, de ettől topik:)--
Ma lefújtuk. Mi is ,meg a szél is:) Holnap du. összeszerel, görgők,csörlő,stb.Szombaton világítás, és kész. Nem írtam még, de sólyázható, mert a hátsó lámpatartó kihúzható, zárt az alváz, így kerékig beletolható a vízbe. Na de a többit élőben.
Mint írtam a doktor4-el ma méregettünk, és arra jutottunk hogy ha a középső test fartükréből le lehetne vágni 10 centit, és úgy megerősíteni, akkor a rövid csizmás motorok is jók lennének rá.Mint a képeken
A teljes fartükör magassága 540 mm. 900 kg összsúlynál (erre lett tervezve) a merülés kb 280 mm, a vizvonaltól mért magasság pedig 260mm. 1600 kg súlynál a merülés kb 380 mm.
Egy személlyel , motorrral, egyéb vackokkal kb 160-180mm saccolom a merülést, vagyis a magasság nagyjából kb 360-380mm lesz, de ekkor a csiga egy része még a test takarásában lesz ha a Neptunt teszed fel
Azt hiszem hogy Neked egyszerübb lenne valamelyik két test közé tenni a motort, és nem a középsőre. A hosszú, keskeny testek miatt úgyis jó lesz az iránytartás.
Ma lelamináltuk volna, de az eső kib.... tt velünk.
Jönnek, egyébként táncosok. De nem "olyanok" na. A kávéfőzést meg már elbuktam tiborpapának, úgyhogy én főzöm, de igyekszem tálaló személyzetet keresni." A biztonság kedvéért." Reggel az ember sokmindenre képes:)))))
néhány hölgyről már jelentést tettél mintha jönnének . valami akróbaták emlékem szerint(!) igy estleg lelógó tájolóval is rerezentálhatnék... ha meg nem akkor körülnézés jön a kikötő környékén , valaki csak megfőzi a reggeli kávémat...
Már hiányoltalak:) Nekem is elfogyott a Pilseni, úgyhogy kimentem a bótba hoztam be fain Löwebraj-tot. Köll a folyadék mert nagyon megraktam a kazánt, úgyhogy van bent vagy 30 fok.
Nem tudom hány hölgy lenne a túrán, de ha így folytatjuk, biz'a nézelődhetünk mert mind elijed.
Rajta lányok! akik még nem írtak ide csak olvtársak! adjatok az arcunknak!
Na mára eldobtam a melót. Reggel 6 óta nyomi. Valszeg ezért nem értettem Kitzoli 3-sát sem, de már így igen. Nem én osztom a rangokat, a hozzászólások száma. De még nem számolgatok. Doki, az én hajómat vitte. Most nem emlékszem hogy hová esett a kavitációs lemez, de ahogy elnézem a trimarán közepét, az sem lehet magasabb. Kitzoli légyszi mérd már meg hány centire van a vízvonaltól a motorfelfogatás. Az enyémen: 38 cm
Hú ezt a sok 3-mast meg hol állok-ot bocsi nem értettem:(
Persze kell a korlát! Pont jó lesz támaszkodni ha nagyon hánykolódunk. :))) Na megyek, csak beszaladtam ebédelni. Rakjuk fel a csörlőt meg az első támasztót.
Tiborpapa! Na ez az a mérleg amit akkor javasoltam amikor a kamion üzemenyag súlyának mérése volt a kérdés.
Persze Jó lesz a túrán is, ha egyáltalán kíváncsiak leszünk a z elfogyasztott sör súlyára, vagy megelégszünk a dobozok számolgatásával. :)))