Keresés

Részletes keresés

supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9380
Dugattyú nem sérült, tudom, megnéztem. Csak akkor jár nehezen a dugattyú, ha lefogom a gyertya helyét az ujjammal (elég jól fúj ki az ujjam alatt...). Nem szív falsot, nem folyik már sehol semmi, ez a része rendben van.

Ma befecskendeztem egy "gyűszűnyi" üzemanyagot, tologattam, semmi.

Kérdés:

1. Ez akkor inkább gyújtás gond? Noha van szikra és az előgyújtás be van állítva...

2. a trafón van két lábacska '1' és '15', a neten több bekötést is néztem, van ahol az '1' van ahol a '15' van a föld felé... igazából mindkét esetben van szikra, de ugye csak az egyik lehet jó... eddig a 15-ös volt a földön, melyikre kell kötni?

3. a kalapács melletti kondi haza tudja vágni a gyújtásomat?

Hjjjaaajjj...
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9379
Kérdés hogy nem sérült-e a dugattyú,vagy a henger.Mert ugye a dugattyú súrlódása meg a sűrítés nem ugyanaz :)
Előzmény: 109cb402 (9378)
109cb402 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9378

Egy gyüszünyi kell hirtelen és minél gyorsabban visszatekered a gyertyát és már

inditod is! roffenie kell egyet ha nem bakker nem tudom akkor nagy gáz van.

Előzmény: supermogyi (9376)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9377
told meg, szerintem már rég teliköpte a gyertyát... :)
Előzmény: supermogyi (9376)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9376
Nah. Gyertya kiteker, üzemanyag befecskendez, berugom, semmi.

Akkor ez most mi? Gyújtás probléma? Kicsi injekciós tű volt, nem litereket nyomtam bele, lehet az volt a baj?
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9375
Megnézem... meg holnap a karbit is... majd beszámolok :)
Előzmény: TyerCorp01 (9372)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9374
Na szedki a gyertyát és lassan brobál mega berugokart lanyomni az a lényeg minél lassaban nyomod le akart és ad e szikrát ilyenkor ha ad akkor jo nak tünik a gyujtásod tán.
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9373
Az biztos
Előzmény: TyerCorp01 (9372)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9372
Szedd ki a gyertyát, önts be egy kis benzint, fel kell pörögnie, ha így van, akkor karbi.
Előzmény: supermogyi (9370)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9371
De ha pl meg szivatod akor ha el ven dugulva a karbi akkor is be kéne neki indulna elvileg??
Előzmény: supermogyi (9370)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9370
Szép egészséges szikra van, babettám megirigyelné... :)

Az a helyzet, hogy mivel fullosan fel lett újítva, sejtésem szerint nem több apró hiba együttes eredménye ez a jelenség, hanem egy jelentős hiba kell legyen... akitől vettem a mocit, mondta hogy neki állandóan eldugult a rozsdától. A tankot rendbetettem, szűrő is van, még azt tudom elképzelni, hogy a karburátor belsejéből nem sikerült kiáztatnom eléggé a dzsuvát. Onnan, ahova a kis fúvókákat csavarom be.

De ha ez sem, akkor sírás lesz.
Előzmény: Törölt nick (9369)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9369
Értem a szikra milyen szép vagy gyenge ??
Előzmény: supermogyi (9368)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9368
Korábban igen...
Előzmény: Törölt nick (9367)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9367
Úgy porobáltad már hogy a gyújtás fedél nics rajta ??
Előzmény: supermogyi (9366)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9366
Régi trafóval ugyanaz a jelenség... már csak a kondi és a karburátor maradt... de a karburátorral nem tudom mit tegyek...
Előzmény: ideal 64 (9360)
109cb402 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9365
Szerintem ha melegitésre nam lazul akkor tedd be egy zacsiba aztán a fagyasztóba egy 10 percre meg kell annak lazulnia.
Előzmény: ideal 64 (9351)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9364
Én legalább két hétig szorakoztem vele mire be indult a jószág :
Előzmény: supermogyi (9361)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9363

:))))

Nem találtam mást:)

 

Remélem sok cuccnak hasznát veszed majd!

Anno a Mustangomhoz spajzoltam el,de így már csak útban voltak.Végül a géprongyos dobozt borítottam ki,abba pont belefért minden.

Előzmény: 53zsiga (9356)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9362

Nagyon korrekt vagy,köszi szépen!

De csak akkor küldd,ha megtaláltam...nem tudom hogy tud elveszni 2 vasdarab egy ilyen kis vacak műhelyben:(

Idegesítő.

Előzmény: 53zsiga (9325)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9361
...gyertyahézag 0.4mm megnéztem. A trafó is új a gépben, de majd megnézem a régivel :(
Előzmény: Törölt nick (9359)
ideal 64 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9360

És ha tényleg nem sikerül semmi,akkor szerezz valahonnan egy gyújtó trafót próbának.Nekem ez volt.

Joe: köszi az ötletet

Előzmény: supermogyi (9358)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9359
Igen aragondoltam és neked vélet lenül nem nagy gyertya hézag mert ha nagy akkor vedd kisebbre kb:0,4 re vagy ilyes mire .
Előzmény: supermogyi (9358)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9358
Ha a forgó mágnes alatti ékre gondolsz, akkor az a helyén van. Különben előgyújtást se tudtam volna állítnai...
Előzmény: Törölt nick (9357)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9357
Az nem lehet vélet lenül a hibája hogy a főtengelyen nics e az ék a hejólyén vagy a fórgo részben nicse ki szoposódva az ék pályája nem a mozog a főtengelyen.
Előzmény: supermogyi (9355)
53zsiga Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9356
Fejvadász!
Maradt Borsodban még szigszallag? Köszönöm!
supermogyi Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9355
Ma szétszedtem az egész motorblokkot:
- felpoliroztam az illesztéseket
- ismét kicseréltem a főtengely szimeringet (előtte annak is felpoliroztam a helyét)
- visszakerült a régi dugattyú, új gyűrükkel
- műhelyasztalon precízen beállítottam 1.5-1.8mm-re az előgyújtást
- feltöltöttem olajjal, visszaszereltem a mocira

1. a rejtélyes olajfolyás eddig úgy néz ki megszűnt
2. a helyzet változatlan

(Szikra van, üzemanyag van, kompresszió 1.5-szer jobb lett a tegnapihoz képest...)

Tolom, néha pöffen egyet, de semmi.

Kérdés:
- Brisk N15c és NGK BP6HS gyertyákkal próbáltam, az ugye jó bele? Annak ne változtassam a hézagméretét?
- a kalapács melletti kondi ugyan új, tud az ilyen hibát okozni?
- porlasztón mit nézzek még meg?

Valaki írta korábban bánatában, hogy lehugyozza a gépet, a tankból rálocsolja a maradék üzemanyagot és felgyújta az egészet... na azt hiszem én is kb. itt tartok.
Előzmény: TyerCorp01 (9338)
ideal 64 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9354

oké köszi,akkor majd a csonkon megpróbálom.

Sok retek lehet a fúvókába mert alapjárat, indítás után kb. 5-10mp-ig van.

A többi részét már át mostam,de még német katona is előkerült belőle.

Előzmény: TyerCorp01 (9352)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9353
esetleg egy kis melegítés segíthet.
Előzmény: ideal 64 (9351)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9352
Spiáter, ne fogd be! Csak óvatosan! :) Crowával, vagy csillagkulccsal csavard, rak fel mondjuk a csonkra, és úgy tekerd ki.
Előzmény: ideal 64 (9351)
ideal 64 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 9351

Hello!

 

Tudja esetleg valaki,hogy mennyit bír a karbi anyaga?

Az 555-ösöm karbijában levő fúvókát egy 17-es villással kell kitekerni,de az előző tulaj beletépte.Már rátehénkedtem és úgy próbáltam,de elöbb megy tönkre a szerszám minthogy kijönne.

Be kellene fogni a satuba.Nem fog elpattanni?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!