Keresés

Részletes keresés

baka38 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 6066

Az enyém nem lenne olajos mert nem kétütemün (sajna pancsim már nincs) lenne s eleve joval feljebb mint maga a motor de igazad van jo lessz az olaj nélkül is. Már csak egy harisnyát kéne szereznem. :)

 

Szép napot az Uraknak !

Előzmény: jános 55 (6063)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 6065

gtur! Még régen egyszer kiszitettem egy kispolák motoros gépet. A fogyasztása kevesebb mint a trabié,de azért ez sem megy levegővel. Más a nyomaték, nem kell úgy pörgetni mint a kétüteműt, hogy a megfelelő teljesítményt leadja, hiszen a kétütemű csak fordulaton teljesíti az elvártakat, ahhoz pedig benzin kell. A másik nagy előnye, hogy nem füstől. Az való igaz, hogy a váltóját azt ne használd fel ha nem muszáj, de nem lehetetlen azt sem rendbe tenni. Én az egyes lovasekét húztam vele, úgy volt beállítva, hogy kb negyed gázon dolgozott a motor állandóan. A nagy lemez burkolatok végett kell neki a hely a vázban, de megoldható a művelet. Ha valóban olcsón  jutsz hozzá és még jó is akkor hajrá.   

Előzmény: gtur (6060)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 6064

Ha esetleg van a környékeden bádogos, akkor ő olyat készít amilyet szeretnél./ Most úgy is ráér a tetőn nem kell mászkálni / Én egy öreg Riga tank beöntőjét és a csap kivezetőjét "kifaragtam" a rozsdás tankból. Elmondtam, mit szeretnék és hogyan, milyen alakút, milyen méretüt. Ő elkészítette és teljesen jó lett a feladatát ellátta és még csúnya sem volt. Nekem akkor ez 5 liter boromba került.     

Előzmény: nyulatkeresek (6058)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 6063

Nem kell, hogy befújd olajjal, olajos lesz az idővel, főleg a Pannónián. Annó még a szervízben a Trabant légszűrőkre, a papír hengerre is tettünk ilyet. A sok apró bogár mind rajta volt.

Előzmény: baka38 (6050)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6062

nálunk is  volt egy  polos motoros traki a fogyasztását nem tudom!!de h volt benne erő az tuti!!!tz4k hasonlatra volt csinálva !!télleg naon harapot elsönek oylat akartam mert az a gép naon megtetszett 

Előzmény: gtur (6060)
baka38 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6061

A motorjával nem szoktak különösebb problémák lenni de a váltojátol ovakodj mert az elég .aka!

Előzmény: gtur (6060)
gtur Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6060

Sziasztok! Ma felkínáltak egy Polski fiat 126-ot megvételre. Szerintetek a motorja jó lenne a gépembe? Mennyit fogyasztanak ezek a motorok. Mostanában annyit kínlódok ezzel a Pannónia motorral, hogy gondolkodok a cseréjén igaz eddig Trabant motort akartam, de ez jobb vételnek mutatkozik. Nem tudom mit csináljak.Keresgéltem videókat ilyen motorral szerelt traktorokról, pár lengyel felvételt találtam.

Pl.ezt.

tibike93 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6059

nálunk esö eset egyiknap azon kivül semmi 1 hete kb volt 1centi hó:S

Előzmény: Tilla 793 (6057)
nyulatkeresek Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6058

Hahó Gokartos!

Olyan doboz benzin tankot Te hol szereztél, mert én itt mifelénk nem találok, hegeszteni nincs miből. Nem tud nekem valaki egy ilyen szép laposabb fajta (max 15-20cm magas) 10-20l-es tankot eladni, vagyakár kisebbet? A motor tankok nemigen férnek el a gépemen esztétikusan, ezért kéne.

Egyébként milyen generátor van a gépen?

Előzmény: Gokartos (6046)
Tilla 793 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6057

Üdv! Gyertek hozzánk proba hotolásra mert van amit ,és hálásak lennének az emberek mert egy kicsit lassu a takaritás a közútakon! :)

Előzmény: tibike93 (6055)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6056

nem semmi!!tetszik a géped!!!!de nem cserélném el enyémet hihihih:D:Pcsak viccc bárcsak énis igy próbálhatnám már h mit bir dehát .......semmi munka se hó semmi:S

Előzmény: Gokartos (6045)
tibike93 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6055

felétek esik a hó vagy eset???:Sgyerek minket ugy kikerül h nem igaz:Sén sose tudom kiprobálni a hótolót

 

Előzmény: Gokartos (6043)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6054

Itt találod a külömbséget a pannonia tipusok között

 

http://pannonia.veteranmotor.com/technika/tipusok.html

Előzmény: pannonia p10 (6051)
ati791122 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6053

azt akarok heggeszteni rá mert onnan lesz meghajtva a hidraulikaszivatyú, meg tudnád mondani hogy mekora az átmérője a szíjtárcsának hogy mire oda jutok addig keresgélnék rá valót.

Előzmény: Sz zoltán71 (6052)
Sz zoltán71 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6052

 Szia, ha nem használ a karburátor tisztitás akkor, főtengely szimering csere.  És ha már szétszedted akkor egy lánckerék hegesztése a szíjtárcsa belső oldalára.

Előzmény: ati791122 (6049)
pannonia p10 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6051
ÜDv!
Megtudná valaki mondani hogy mi a különbség egy pannonia t 5 és egy p10 között?
baka38 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6050

Remek ötlet ez a harisnya! Szerinted ha befujnám olajjal akkor még jobb lenne ?

Üdv. Mindenkinek!

Előzmény: jános 55 (6047)
ati791122 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6049

egy pucolás lehet hogy ráférne. szétkapom a karbit kipucolni csak még nem láttam trabi karbit belüröl meg a beálitásával is tartok töle hogy gondjaim lessznek. 

Előzmény: pirostraktor:) (6048)
pirostraktor:) Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6048

Üdv!Szerintem vagy kevés benzint kap, vagy nincs alapjáratod. A szivató elvileg emeli a fordulatszámot is a trabi karbin.

Előzmény: ati791122 (6042)
jános 55 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6047

Gokartos, én még arra emlékszem, hogy azt írtad egyszer, hogy te elzárt légszűrővel jársz öt deci benzinnel és így is tud a géped mindent amit kell. Ha el van zárva a légszűrőd, akkor hogy szív port? De lehet, hogy már én nem látok jól dolgokat. Néha egy-egy beírás után gondolkodóba esem, hogy a bizonyítványom vissza kellene adnom és a pár évtizedes tapasztalatom semmit sem ér. Annyit azért mindenképen megtehetsz, hogy a léégszűrőre a "mama combfikxes"  kilyukadt harisrnyájából levágsz egy darabot és azt ráhúzod a szűrőre. Egy réteg is elég, de ha kettőt teszel az sem gond. Amikor úgy látod, hogy nagyon szutrykos akkor eldobod és teszel másikat. Majd meglátod mennyi kosz marad rajta. Az ne zavarjon, hogy a légszűrőből "csöppen a benzin". Ez a kétütemű motor sajátossága miatt van így, / keresztöblítés/ de ebbe most ne menjünk bele.  

Előzmény: Gokartos (6039)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6046

A multkorában készült képek az építésről!Már azóta a 2db elsőlámpa meg irányjelző híján kész vagyok!

Gokartos Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6045

Multkori maszekmunkám!Kiegyenesedett a féder! (-:

Lki1 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6044

Valóban elég gagyi. Egy olajtükrös szűrő, +valami gégecső egy "mezgé" boltból optimális élettartamot biztosít a motornak.

 

Érdekes, hogy egy öreg motorszerelő méltatta a Pannóniát, hogy annak akármennyire csak a kavicsot tudja kiszűrni a szűrője, nem látott még olyan forgattyúsházat, ahol lett volna lerakódás a retekből. Ellentétben a többi keleti csodával.

Előzmény: Gokartos (6039)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6043

Mai napi munkám:hótolás a Lidl parkolóban!

ati791122 Creative Commons License 2013.01.23 0 0 6042

Sziasztok

Egy olyan kérdésel fordulok hozzátok, hogy megtörtént az első inditás (menni még nem ment  csak be lett inditva) pöcre indult, de viszont mikor vissza tolom a szivatót leál. Trabi motoros akinek van tipje segitsen. Azt nem tudom befojásolja-e hogy kipufogó még nincs rajta csak a csonk?

józsika1986 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 6041

Nem lehetséges,hogy

az esetleg többtlet anyagot "visszaköpi?"  vagy kondenzvíz? 

 

 

 

Jóéjt!

Előzmény: Gokartos (6040)
Gokartos Creative Commons License 2013.01.22 0 0 6040
Lenne még egy kérdésem!Miért van az hogy a levegőszűrő aljában néha benzin szokott lenni?Az úszóm vadi új,szerintem jól bevan állítva az úszó szint is!A benzin csapom is vadi új,meg sokszor úgy állítom le a traktort hogy járó motornál elzárom a benzin csapot és leáll magától mert ugyebár kifogy a karbiból a benzin!Müködés szempontjából nézve nincs vele gond több napi állás után hidegen max 4rugásra indul!Melegen pedig 1rugás!Az alapjárata is jó!
Gokartos Creative Commons License 2013.01.22 0 0 6039
Üdvözlök mindenkit!Lenne egy kérdésem a Pannoniásokhoz!Ti nem találjátok kevésnek a Pannonia gyári drótszövetes,elzárható levegőszűrőjét?Szerintem nagyon sok port átenged,mert nagyon átlátható!Vagy csak az enyém az?
Gokartos Creative Commons License 2013.01.22 0 0 6038
Üdv!Nemrégiben építettem ki a világítást és az irányjelzőt a házi készítésű pannonia motoros trakimon!Nem olyan nehéz mint ahogy gondolnád!Képpel nem tudok segíteni,de megpróbálom érthetően leírni!Vásárolsz egy 12V-os 2állású billenő kapcsolót autósboltban ami itt felénk 570Ft-ba kerül és nem nehéz befogatni sem mert valahová a lemezbe csak egy 12es furatú lyuk kell amibe bele fogatod a kapcsolót!Veszel még egy késes biztosíték foglalatot ami felénk 150Ft és rádugós normál saru csatlakozása van!Elhozol az akksi pozitív sarujától egy szál vezetéket amit a biztositék foglalat egyik lábára kötsz!Fogsz egy másik vezetéket amit a foglalat másik lábára teszel és igy már a biztositékon keresztül folyik majd az áram!Ezt a szál vezetéket rákötöd a kapcsoló kózépsö lábára!A két lámpának a pozitív szálát pedig rákötöd a kapcsoló másik lábára!Naggyából ennyi lenne!Remélem érthető voltam!
Előzmény: ernest1978 (6018)
Mozo66 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 6037

...ja ...ja ....

Előzmény: józsika1986 (6036)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!