Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Látod,ez az alkotás lényege...:)! Miután kész,nem tudod eldönteni,hogy gyári,avagy házi...:)!/ Mindenféle felhasználásra készültek ezek a stabil motorok,de csak önnmagukban,hogy arra használhassák,amire épp szükség van.../ Volt Mia-m,Mib-is...Ami már komoly,az a BL-7-es!
Üdv!Én már láttam meg használtam is MIA motoros kistraktort,meg láttam még MIB motoros csettegőt is! Van már vagy 5éve hogy jártunk a Tisza menti ártéri erdöbe fát vágni!Mi egy 80as MTŻ-vel voltunk meg egy 6,5tonnás MBP póttal és 200m-enként elakadás!A szomszéd faluból meg egy MIB motoros csettegővel jöttek ami úgy nézett ki mint egy lovas kocsi elől volt rajta egy bak amin ült a vezető előtte a kormány,mellete a MIB motor elől,hátul UAZ hidak,mind a 4keréken traktormintás gumi!Rápakoltak vagy 30mázsa fát és úgy csettegtek kifelé az erdőből mintha műúton mentek volna! Mimeg tátott szájjal bámultunk az elakadt MTZ mellől! :-)
10 éve még engem is lázba hozott volna. Én már inkább szórom ki a spájzolt értékeimet.
Az elérhetőség ott van, neked is áll a lehetőség! :)
Az egyik konténerben van egy Pannonia blokk is! Gondolkotam, hogy legalább az ablakos léptetővillát ki kellene csemegézni, mert több nem lesz belőle...
Üdv.Szerintem érdemesebb az eredetivel megmaradni ,mert sokat szenvedtem én is hasonló gondal aztán az lett a vége ,hogy szezon közepén irány a bolt aztán ujat vettem ,ez 5 éve még tisztitva sem volt,és most is tökéletesen üzemel.Minden tavaszal friss benzin meg kimosott tartályal és szürövel indulok,ez bevált nekem.A régi meg más tipusut töbször kellet szétszedni meg játszani vele.Szerintem.
Megneztem minden oldalról a váltót.
Nem tudom hány nap még a várakoztatás. Tiszakécskén van, a Szolnoki úton.
Nekem nincs rá szükségem, de tudom az értékét. Ezért tettem közzé az infót.
mivel még ha esetlegesen az első tengelyen kisebb átmérőjű a kerék akkor in fix az osztómű (ld pl MTZ elsőhajtás) annyi hogy van egy lamellás kupplung ami nagyobb terhelésnél old.
még a diffi:
ha a két tengelyközti osztóműben diffi lenne akkor elég lenne ha egy kerék megkaparna a 4 böl és máris megállt a tudomány :) igy fix osztóművel még van rá esély ha nincs is diffizár akkor valahogy kilábal :)
a Rábával nincs kifogásom de az őszö9n is szántásnál a diffizár kicsit májasabb talajon elkélt volna vagy épp kukorica tarlón kis eső után :s
Az előző hozzászólást még kiegészíteném, hogy pl. az Uaz, Gaz69, Suzuki Samurai,Vitara, és szinte az összes Pick Up-ban sincs központi difi. Mégsem szaggatják a hidakat. Van extrém eset, de nem jellemző.
Ezt nem zudom megállni szó nélkül! Volna egy kérdésem: A t4k-ban, a Rába 15-ben, a T150-ben, vagy a nagy rábákban hol van a két híd között a difi? Pedig mind, négy egyforma kerékkel hajt és nem szakad semmi. Ha szakad valami nem emiatt!!!