Beer-ci! ne feltsd el ott lesz az én futóm is, amin visszük az uszóstéget. Ha kell azt is lehet majd használni. Kifejezetten alkalmas laposfenekű hajók szllítására. Mail ment.
Utánfutót tudok adni, akkor csak egy vonóhorgos autó kell. Valahogy megoldjuk, mert másnak is van ilyen problémája. De ha minden kötél szakad , valamelyikünk visszavisz a hajóddal együtt.
Így van! MINIMUM AZ 5 * Tehát terveink szerint a hajókat letennénk már előző nap. Akik közelebb vannak, azok meg 1.-én reggel. Ekkor mindenki lehúzná a vontatóját a futójával T. ugra, ahonnan közösen , bérelt busszal mennénk vissza a kiindulási helyre. Ez a legolcsóbb, és a legyorsabb megoldás. Így amikor megérkezünk a túra végcéljához, mindenki haza tud indulni a saját szállító járművével.
Ha eljutok a túrára, akkor egy papír nélkül vezethető 5 LE motoros 6m-es műanyagozott faladikkal tudok menni. Hajóvezetőim van, némi rutin is, tehát ha kell, valakinek be tudok segíteni, legfőljebb hajót cserélünk az út idejére.
Ehhez a topichoz ugyan nem sokat írtam/írok hozzá, de talán a topicnyitó mivoltom, és az eddigi hajós topicban kifejtett tevékenységem alapján remélem megérdemlem az 5 csillagos "kiváló mérvadó" rangot...
Van még idő bőven! Addig majd eldől. Minden esetre büszkék lennénk ha ott lennél. Olvass vissza ha tudsz az elejéről. --Persze voltak itt is kisiklások, de ettől topik:)--
Ma lefújtuk. Mi is ,meg a szél is:) Holnap du. összeszerel, görgők,csörlő,stb.Szombaton világítás, és kész. Nem írtam még, de sólyázható, mert a hátsó lámpatartó kihúzható, zárt az alváz, így kerékig beletolható a vízbe. Na de a többit élőben.
Mint írtam a doktor4-el ma méregettünk, és arra jutottunk hogy ha a középső test fartükréből le lehetne vágni 10 centit, és úgy megerősíteni, akkor a rövid csizmás motorok is jók lennének rá.Mint a képeken
A teljes fartükör magassága 540 mm. 900 kg összsúlynál (erre lett tervezve) a merülés kb 280 mm, a vizvonaltól mért magasság pedig 260mm. 1600 kg súlynál a merülés kb 380 mm.
Egy személlyel , motorrral, egyéb vackokkal kb 160-180mm saccolom a merülést, vagyis a magasság nagyjából kb 360-380mm lesz, de ekkor a csiga egy része még a test takarásában lesz ha a Neptunt teszed fel
Azt hiszem hogy Neked egyszerübb lenne valamelyik két test közé tenni a motort, és nem a középsőre. A hosszú, keskeny testek miatt úgyis jó lesz az iránytartás.
Ma lelamináltuk volna, de az eső kib.... tt velünk.
Jönnek, egyébként táncosok. De nem "olyanok" na. A kávéfőzést meg már elbuktam tiborpapának, úgyhogy én főzöm, de igyekszem tálaló személyzetet keresni." A biztonság kedvéért." Reggel az ember sokmindenre képes:)))))
néhány hölgyről már jelentést tettél mintha jönnének . valami akróbaták emlékem szerint(!) igy estleg lelógó tájolóval is rerezentálhatnék... ha meg nem akkor körülnézés jön a kikötő környékén , valaki csak megfőzi a reggeli kávémat...
Már hiányoltalak:) Nekem is elfogyott a Pilseni, úgyhogy kimentem a bótba hoztam be fain Löwebraj-tot. Köll a folyadék mert nagyon megraktam a kazánt, úgyhogy van bent vagy 30 fok.
Nem tudom hány hölgy lenne a túrán, de ha így folytatjuk, biz'a nézelődhetünk mert mind elijed.
Rajta lányok! akik még nem írtak ide csak olvtársak! adjatok az arcunknak!