Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
ahogy nézem uaz vagy valami hasonló hidak vannak alatta .. kb 100-150kg körlü darabja kerekestöl a váltó? attol függ a zsigáé 15-20-kg körüli...uaz terepes kb 40-50
sziasztok kedves forumozók abban szeretném a segítségeteket kérni hogy ha valaki tud fortschritt e-930-hoz leírást vagy esetleg tudja hogy honnan lehetne letölteni az megírná nekem
előre is köszönöm
ja és ha valaki tud hozzá alternáló kaszát orrhajtással az is érdekelne
szia olvastam itt a forumban hogy neked esetleg lenne e930-as kistrakihoz leírásod vagy esetleg tudod hogy honnan tudnám letölteni ha megosztanád ezt velem nagyon megköszönném :)
Mondjál rá egy árat,őszintén amennyit neked megér!Megtudunk rá eggyezni biztos!Én kb 2éve cseréltem a barátommal de még nem is használtam,és ott kallódott faternál a pincébe a multkor hogy pakolászott megtalálta és lehozta nekem!
Üdv kistraktorosok!Kis pontositás tengelyközi difi ügyben,ha megengeditek.Azon gépeknél,ahol az első/vagy hátsó/hajtás kikapcsolható,pl UAZ,GAZ66,Gazella nem,ott nem muszály a tengelyközi difi.Terepen eleje bekapcs,utána épitett úton kikapsc,mert feszülések léphetnek fel.Ez a feszülés akár lehet zavaró csak,de a hajtásrendszerre mindenképpen káros,előbb-utóbb valami engedni fog.Radirozza a gumit,szétrázza a kardánt.enged a leggyengébb láncszem.Az állandó 4x4 esetén mindig kell központi difi,mert ezeket az emlitett feszűltségeket okozó fordulat-külömbségeket szépen elrendezi.Viszont ez a rendszer hajlamos a legkönnyebben hajtható tengelyre tolni az erőt,ez terepen lehet akadály.Ezért kell rá a kis kar,a difizár karja,az bekapcs,és már kényszerhajtás van.De épitett úton ugyanúgy vissza kell venni a difizárat,mint UAZ-nál az elejét.Csak érdekességként,vegye le valaki a NIVA valamely kardánját,és bezárt difi nélkűl próbáljon elindúlni.Nem fog menni,mig a difit be nem zárja,mert lediferál a hajtomű,mindig a levett kardánt szeretné hajtani.Csak azért irom le,mert már volt ilyen esetem NIVA kardánkereszt törés miatt.