Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
ÜDv
szerintetek lehet papir légszüröt tenni pannonia motorra arra gondolok hogy mikor öszebenzinezi akkor nem fog fulladni a motor?
Mert ami most van rajt az egy p 21es légszürö és az szerintem sok port sziv be mert szinte átlátok rajt.
Az eredeti elképzelésem ez egyébként hogy valameik hídat ki cserélem és akkor 2 egyforma lessz! A trabi váltóban a difit csak akkor hegesztem le ha egyforma a 2 híd addig valóban nem szabad ez igaz! De mintahogyan az előbb írtam ha egyformák a hídak és nincs bennük összezárva difi akkor nem kell közé semmi szerintem! De mostmár tényleg kezdem nem tudni!
Most kicsit elbizonytalanodtam! ha van 2 hidam eben van diferenciál mű mert van! akkor minek közzé még plussz egy difi? lehet hülye vagyok mondjátok nyugodtan de ha emlékeim nem csalnak a nagy rábáknál is ugyan ez a megoldás van annyi hogy mindíg csavarog az úton utánna kell kormányozni de ez igaz volt a T-150 esekre is! Mivel nekem a két tengelyemben nincs össze zárva a difi így szerintem nem szabad neki összetörni ha a két tengely között nincs még egy difi vagy tévedek szerintetek?
Van két traktormintás kerekem új gumikkal, párban! A másik közepén egy gyári racsni van ami nem biztos hogy jó. Méret 5,00 - 12 coll. Ha valakit érdekelne hívjon: 30 3680866
Esetleg sutba dobod ezt a szerencsétlen konstrukciót...Van álló Briggsem,rajta egy gyári lassító áttétellel...Igaz,ezt berántós,de adandóan fel lehet szerelni önindítóval(ha annyira kell)!
Helló! Ha lehegeszted abbol nagy zür lesz, mert most a hidak köszti különbséget ez a difi tünteti el. Amugy nem rossz az ugy sem mert, álandó négykerék hajtásod van , ugyanigy hajt országuton pl lada niva, landrover defender, inkább a két hid valamejikét cseréld ki.
Ne "izgulj" jol emlékszel!:) Ha nem difivel akkor valahogy máshogy van megoldva de ebbe most nem merülök el. Viszont a földben elmegy, lehet vele dolgozni mert a kerekek el tudnak csuszni de ha kimegy a betonra vagy aszfaltra akkor kész annyi a gépnek!
Én nem veszekszem,csak leírtam a tanultakat.Miszerint mindkét oldal és híd közé kell valamilyen kiegyenlítőmű.De ha úgy látod jobbnak a te dolgod.Majd kiderül jó lesz-e.
Mielőtt bárminek nekiállnál javaslom, hogy menj fel a you toub ra, ott a keresőbe ird be"3.5HP Briggs horozontal to vertical" és megtalálod a megoldás módját.(6, vagy 7 részletben videó)
De azt nem irta, mi célból kivánod vizszintes tengelyűvé tenni? csak nem egy gk váltót kivánnál meghajtani? Mert akkor előtte nem érdemtelen a "gyorsitás"-on gondolkodni!
Helló! Az is egy használható megoldás csak nem biztos hogy kisegit a kátyuból . A difizár nem bonyoult berendezés, ugy kell elképzelni mint két koronás anya a koronályával egymásfelé lenne forditva és egymásba tudnának illeszkedni zárt állapotban. Az egyik köröm a bolygomü csavaros oldalára van felcsavarozva a másik pedig a féltengelyen csuszkál és ékkel elfordulás ellen rögzitve van, és ezt vezérelik egy kapcsoló villával.
Sziasztok ! Tanácsotokat szeretném kérni! KF_04-es totációs kapám van. Az ugymond henger fej előre néz,a kuplung rész vagyis a főtengely kihajtás lefelé. Ha a motort 45 fokkal elforditom akkor elég ha a benzin tankot variálom,vagy igy nincs kenése a motornak. Arra gondolok,hogy a henger fej felfelé nézzen és a kihajtás oldalt legyen. meg lehet ezt valósitani,vagy nem?