Szép estét :)
nem ismerem konkrétan a ZUK váltót az UAZéból bol tudok kiindulni "azon is két kar van ami nekem van "
tehát elméletileg ellehet forgatni csak arra kell ügyelni ,hogy a nyelestengelynél v a szuszogójánál nehogy kifollyon az olaj,vagy a karoknál ...
vagy úgy megoldani az elforgatást,hogy a karok "minél magasabbra essenek ha oldalt vannak"
mert a képet ahogy nézem azon gyári beépités szerint a "tetején van"
röviden: meg lehet oldani ha más nem az olajszintet csökkenteni ,a fogaskerekek úgyis felhordanak annyit amennyire épp szükség van :)
báár nem tvagyok ebben se biztos... :s mert ha el van forditva 90,fokkal a váltó akkor a legalsó fogaskerék csoport is feljebb esik amit normál esetben belep az olaj...
és ha el van forditva akkor ha annyira lenne felöntve ,hogy épp érjen bele a fogaskerék az olajba akkor nehogy a váltókarnál follyon ki :s tehát ,jól át kell gondolni :s
és akor most az a gond,hogy egy váltókarnak van kihagyva a hely a padlón?
akkor inkább csinálni mégegy karnak helyet és gyári pozicióban beépiteni...
egy egyszerű tolórudas megoldással a két kart egymás mellé
(szomszéd trabi motoros gépe is úgy volt megoldva ) és jó volt kb 5 évig hajtotta előtte is használtan vette!!! mondjuk 2-3 motrorcsere volt a hajtáslánchoz nem igen nyúlt hozzá , azt majdnem megvettem csak rámígértek :s