Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
sziasztok kedves forumozók abban szeretném a segítségeteket kérni hogy ha valaki tud fortschritt e-930-hoz leírást vagy esetleg tudja hogy honnan lehetne letölteni az megírná nekem
előre is köszönöm
ja és ha valaki tud hozzá alternáló kaszát orrhajtással az is érdekelne
szia olvastam itt a forumban hogy neked esetleg lenne e930-as kistrakihoz leírásod vagy esetleg tudod hogy honnan tudnám letölteni ha megosztanád ezt velem nagyon megköszönném :)
Mondjál rá egy árat,őszintén amennyit neked megér!Megtudunk rá eggyezni biztos!Én kb 2éve cseréltem a barátommal de még nem is használtam,és ott kallódott faternál a pincébe a multkor hogy pakolászott megtalálta és lehozta nekem!
Üdv kistraktorosok!Kis pontositás tengelyközi difi ügyben,ha megengeditek.Azon gépeknél,ahol az első/vagy hátsó/hajtás kikapcsolható,pl UAZ,GAZ66,Gazella nem,ott nem muszály a tengelyközi difi.Terepen eleje bekapcs,utána épitett úton kikapsc,mert feszülések léphetnek fel.Ez a feszülés akár lehet zavaró csak,de a hajtásrendszerre mindenképpen káros,előbb-utóbb valami engedni fog.Radirozza a gumit,szétrázza a kardánt.enged a leggyengébb láncszem.Az állandó 4x4 esetén mindig kell központi difi,mert ezeket az emlitett feszűltségeket okozó fordulat-külömbségeket szépen elrendezi.Viszont ez a rendszer hajlamos a legkönnyebben hajtható tengelyre tolni az erőt,ez terepen lehet akadály.Ezért kell rá a kis kar,a difizár karja,az bekapcs,és már kényszerhajtás van.De épitett úton ugyanúgy vissza kell venni a difizárat,mint UAZ-nál az elejét.Csak érdekességként,vegye le valaki a NIVA valamely kardánját,és bezárt difi nélkűl próbáljon elindúlni.Nem fog menni,mig a difit be nem zárja,mert lediferál a hajtomű,mindig a levett kardánt szeretné hajtani.Csak azért irom le,mert már volt ilyen esetem NIVA kardánkereszt törés miatt.
Helló! Nem történt semmi. Énvelem már sokan vitatkoztak még autó szerelök is, de amikor megmutattam nekik akkor elképedtek, és olyan is volt aki halálra sértödött ,mert presztizs veszteség érte.
Hűha látom míg én éjszakás voltam addig elég jó témát sikerüllt itthagynom nektek! Én nem szertnék bele menni a vitába bár ahogyan észreveszem töllem indult! Csupán csak annyi hogy én tuttira így fogom megoldani ahogyan eredetileg akartam a középső difit megszüntetem és majd meglátjuk! Mint ahogyan azt itt egy kolléga is mondta! Talán annyit kérdeznék tölle ha Ő mezőgazdasági gépszerelő akkor elmesélné nekem a rába steiger a T150 és társai (derékcsuklós) összkerék hajtású gépeknek a működését mert ezekszerint nem jól tanultam meg az iskolában és lehet hogy az életben is mindíg elnéztem valamit! Ne érts félre nem megbántani szeretnélek távol áljon töllem csak az hogy Egy MTz-ben a MALAC letörik az nem biztos hogy ugyanolyan mint mondjuk egy darázsderekú gépnél azonos méretű kerekekkel és a csuklásponttól azonos távolságon lévő tengelyekkel szerintem! Elnézést ha megbántottam bárkit is de ez az én tapasztalatom!
Van egy Eladó gyári Terra boronám!Ár:megeggyezés szerint!A kép csak illusztráció,de egyébként hasonlóan néz ki!Ha valakit érdekel írjon nyugodtan megeggyezünk!
A bolygómű fogaskerekei vannak összehegesztve egymáshoz + a házhoz, vagy a bolygómú házát körbelemezelik és kiöntik aluminiummal! Kezelhetetlen, mert mindig úszik az autó hátulja, arról nem is beszélve, hogy parkolásnál hogy tépi a hátsóhidat, futóművet, viszont dzsuván mindig van lehajtás!Gyakorolni nagyon jó, meg látványosan is lehet vele menni!
Egyébként életveszélyes, utcára határozottan nem ajánlott!!
Ezt még tegnap be akartam szúrni ide!A Lada Niva vagy a Mercedes G. A szilárd burkolaton való használhatóságot egy központi differenciálművel oldják meg. Ez a mindennapi életben sokkal használhatóbbá teszi az autót, hiszen aszfalton is mind a négy kerék hajtott, ami javítja az irányíthatóságot, növeli a vonóerőt. Viszont terepen így az autó elveszti az összkerékhajtás előnyeit, hiszen a központi differenciálmű miatt egy kerék kipörgése már megállítja az autót. Ezért ezeken a járműveken a központi differenciálmű zárható, így ugyanúgy fog működni, mint egy kapcsolható összkerékhajtású autó.