Keresés

Részletes keresés

Vadarédó Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1229
Szia!

Az én kis-nagy varámra a feleségem + a fiaim így:én ülök elől, fogom a kormányt két kézzel, támasztok két lábbal, utasom két kézzel két oldalt a válamba kapaszkodva jobboldalról ball lábbal ball lábtartóra fel áll, majd jobb lábát átemelve köztem és a topcasse között lábtartóra lép, és leül.Tehát mint a lóra. Ha forgalomba megállunk én tartom a gépet az utas szépen ott ül fent.
Próbáljátok ki!
Előzmény: Daty (1226)
Lamprologus Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1228

Abban tudok segíteni hogy csak egy gondja legyen a felüléssel!

Vidd el egy körre, némi egykerekezés, intenzív fékezések, esetleg hátsófékkel kicsit kereszbe tenni a hátulját, némi kanyargás lábtartóig döntött géppel, városba kocsisorok között 100-al miközben nadrágja szárát súrolják az autók.

És máris csak egy gondja lesz! Az hogy többet nem akar felszállni! :))))))

 

Előzmény: Daty (1226)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1227
Ja bocs elértettem, akkor egy ötlet, neki meg úgy kellene felszállni hogy a baloldali utaslábtartóra feláll a ballábával közben esetleg megfogja a válladat, na persze ha már a mocin űlsz, és szépen átteszi a jobb lábát, röviden ennyi!:)
Előzmény: Daty (1226)
Daty Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1226
Szia Apó!

Köszi!
Figyi, az én felülésemmel semmi gond, még a leszállásommal sem, de a feleségemnek sokkal több problémája akad, és én erre keresném a megoldást!:-)))))


Üdv!

Daty
Előzmény: Iceapo (1222)
BIKE-R Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1225

A BMW-n a hátsó féket leginkább arra használtam, hogy elkerüljen az intenziv fékezésnél a motor hátsó kerekének emelkedését. Ha megvolt pakolva a motoron a top-case+utas mögöttem, akkor egy erősebb első fékes fékezésa előtt elég volt egy finom beletaposás a hátsó fékbe és - köszönhetően a hatékony féknek, meg az ülés alatti tanknak - a motor elkezdett egy picit "megülni". Na ekkor bátrabban lehetett húzni az első féket, anélkül, hogy elemelkedne a hátsó kerék....

 

De hamár a fékeknél tartunk:

Az Aprilia Pegason és a BMW F650GS-en ugyanazok a Brembo féknyergek és tárcsák vannak, de eltérő a fékbetét. Volt szerencsém menni Jim Pegasójával és kiderült, hogy az eltérő fékbetéteknek köszönhetően a fékezési tulajdonságok is nagyban eltérnek.

 

A Pegasonak szinte alig érezhető, hogy hol kezd el fogni a fék, és nincs igazán határozott fékhatás, de a fékkart már szinte tövig kellett húzni (és 3 ujjal) mire fékezni tudtam. A BMW-n már viszonylag rövid fékkarmozdulat után van egy határozott pont, ahol már érezhető a fékhatás jelenléte, és akár 1 vagy két ujjal is szinte stoppie-ig húzható az első fék. Ugyanez igaz a hátsó fékre is.....

Előzmény: BIKE-R (1221)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1224
"univerzális moci nincs, de talán "

Iceapó
Jól gondolom?
A megoldás a rally motorok! Ezek - ha csak 1-2 van is - az univerzális motorok, tehát
terepen- országúton- városban is persze elfogadható kompromisszumokkal (talán engedményekkel) jól teljesítenek.
Kéthengeres kell az egyenletes nyomaték leadás és a tartóság érdekében. (A Te géped annyira nagy 1 hengeres, hogy már az is tartós és nyomatékos elmondásod alapján, ha elintézed - mint ahogy Bert Poensgen német Suzuki kereskedő kisírta a TL1000-es blokkos enduro a DL 1000 gyártását - elintéznetnéd- nénk egy 2006-os vagy 2007-es Big-et)
Tehát ha az anyagiak kicsit szorítanak, a DL650-t szépen kiegészítve rally eszközökkel, finoman rally motornak is ( 70% országút-15% terep-15% város ) lehet használni.?
Ha már nem szorít - az anyagi -jöhet a spéci futómű, akár 1000-es blokk.

Szeretném kérni - amennyire a topic írott-íratlan szabályai engedik - írjátok le, hogy mennyibe kerülnek a kötelező szervizek, egyéb kopó alkatrészek?
(A kis- köpcentes gépem légszűrője pl.9000ft volt, horror )

Jók a rally gépek?


Előzmény: Iceapo (1135)
banany Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1223
Küldtem levelet.
Előzmény: Daty (1217)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1222
A fénykép indok elfogadva, Gratulálok a mocihoz!:)
Felcuccolva /az utasülésen is cucc van, ez most ez a szitu/ én úgy szálok fel hogy szembe állok az ülésssel és a jobb lábamat egy balett mozdulattal előre lendítem és olyan magasra hogy átcsusszanjon, jobb esetben átlendüljön az ülésen, hát nem tudom érthető e valamennyire élőben jobban megtudnám magyarázni ill. mutatni!:)
Előzmény: Daty (1216)
BIKE-R Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1221

a fékek még sz@rok, alig fognak, főleg a hátsó

 

Daty,

 

Ezen ne csodálkozz. A DL-el a hátsó fék - szinte - csak dísznek van.... Ez igaz a 650/1000-re is, de a Varaderóra is. Az első fékkel + motorfékkel gyönyörűen kordában tudod majd tartani a ménest :)))))

 

Viszont egy dolgot mégis visszasírnék a BMWF650GS-ről: a hátsó féket. Nagyon jól adagolható, hatékonysága kb. 65-70 (a fent említetteké kb: 25-30 %), és bizonyos szituációkban nagyon jól tud jönni egy jól használható hátsó fék :))))

Előzmény: Daty (1216)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1220
Sorry..:)))
Előzmény: Nikname (1213)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1219
Thanks! Úgy láccik, már kizárólag Hondában tudok gondolkodni..:)
Előzmény: BIKE-R (1206)
Daty Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1218
Szia Wurcer!!

Sok szeretettel köszöntelek itt a fórumban!
Bocsáss meg fórumtársaimnak, hogy nem reagáltak írásodra, de tudod így van ez, ha nem vagyok itt, de ígérem meggfedem őket!!
Halljátok fórumosok!!!!!!!!!
Meg vagytok fenyítve!!!!:-))))))))
Na szóval, biztos olvastad, azért nem voltam, mert tegnap este hoztam haza Debrecenből az új DL650-esemet!:-))
Hát jól kikaptad a GS500-at a magasságodhoz hallod-e!!:-))
Tudom , hogy nagy általánosságot írok, de mindenre oda kell figyelni átvételkor!
Folyadékszintek esetleges folyadékcsepegés, fényezés sérülései, tartozékok megléte, minden berendezés működik-e rajta.
Szóval mindenre, főleg ha nem a lakhelyed környékén veszed!
Én pl. tegnap otthagytam a háttámlát a topcasehoz, de szerencsére feladja postán.
Motorod színe??
Extrák??
Remélem látunk még itt a fórumban!!
Elárulod merre lax??


Üdv!

Daty
Előzmény: wurcer (1131)
Daty Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1217
Szia Banany!

Üdv itt a fórumban!!
Köszi a gratulációt!
A tréler egy Opel Vivaro volt, ami ki van spécizve arra, hogy Németből hordjanak be vele motorokat!
Ismerősömé, de ha jól tudom, ha valakit ajánlanak neki, pénzért minden további nélkül elmegy bárhová!
Kazincbarcikai.
Szerinte az biztos, hogy nem adja kölcsön, csak ha ő viszi, úgy ok.
Megkérdezem, hogy benne van-e, és ha igen, írok számot, addig dobj egy mailt, hogy legyen hová válaszonom!!
De mondjuk jó lenne tudni, hogy milyen táv, vagy honnét hová, meg mennyit, és milyen vasat!

Üdv!

Daty
Előzmény: banany (1194)
Daty Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1216
Nagyon köszönöm mindenkinek a gartulációt!:-)))
Szal egyenlőre nem igazán lesznek fotók, mert rengeteg dolgom van, meg örülök, hogy végre bebirkóztam a garázsba, a helyére, ugyanis tegnap este a kocsi helyén aludt!:-)
Mentem vele ma!!!!!!!!!!
500 métert!!!!!!!!:-))))))))))
Egészen más mint a Kawa volt!
Mindene más, váltója, súlypontja, stb.
Most fogtok röhögni igazán!!
Feleségemmel kb 1 órán át gyakorlatoztunk a felülést illetően!:-))
Természetesen jól hátul az udvaron, hogy nehogy meglássa valaki, ha véletlenül eldőkünk!:-))
Hát.......... szokni kellett!!!
A Kawánál megemelted a lábad, és már fent is ltél!
Na ennél nem!
Először dobozok nélkül, aztán topcaséval, aztán teljesen feldobozolva!
Hű, teljesen beleizzadtunk, méga -2 fokos hideg ellenére is!:-))
A Kawáról hátul, simán leért teletalpra a lába a feleségemnek, erről meg kellene vagy 20 centi, hogy leérjen a lába, és még csak nem is teletalpra!!!!!!!!4
Kérdés: hogy a fenébe kell erre felülni, és leszállni a legegyszerűbben feldobozolva???
Biztosan több tapasztalatotok van, mint nekem, mivel eddig összesen vagy 10x szálltam le-fel!
Várom a válaszokat!!
500 méteres tapasztalataim:
váltója lágyabb, mint a Kawáé
sokkal könnyebb az eleje
a fékek még sz@rok, alig fognak, főleg a hátsó
simán megfordultam egyből egy nem is olyan széles úton lábletétel nélkül
furcsa a hangja a sor kettes után, mivel ez ugye V kettes, olyan mint egy beteg sorkettesé
Na talán enyi egyenlőre!:-)))
Szerintetek szedjem le a tankot megnézni, hogy a hűtőfolyadék mennyisége megfelelő-e benne?
Bár a srác a szalonban azt mondta, hogy ok.
Hogy lehet venni belőle egy kis fagyállót a tank levétele nélkül, hogy megnézessem a fagyáspontját?
Vagy ez is felesleges?
Erre azt mondták a szalonban, hogy -31 fokra van keverve.
Gyári folytás: azt mondta a szerelő, hogy ez régen volt, ma már nincs ilyen benne!


Üdv!

Daty

ui: természetesen, ha lesz időm, kitolom a gariból, és pótolom a képeket!

Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1215
Juventus itt!
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1214
A Juventuson Sós Botond és társa mesél Szíriai élményeiről, MOST!:)
Nikname Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1213

Egyetértünk (humornak szántam, de ezek szerint nem ért célt). ;-)

Előzmény: TDI-DRAG (1205)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1212
Dobtam mailt!:)
Előzmény: szasa6 (1207)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1211
Definíció majdnem tökéletes, SUZUKI DR800S BIG, és a FÖLDÖN, nem a FŐDÖN!:)))
Előzmény: BIKE-R (1206)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1210
Inkább nem szólok bele!:)
Előzmény: TDI-DRAG (1205)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1209
Hát jó lenne ha a faszom lenne BIG, persze azért nem panaszkodom!:)
Hát hogy gondolod hogy Honda, ja persze Te Hnndás lettél, nem, a Honda nem gyártott és a Suzukin kívűl senki sem gyártott a nagy világon sorozat gyártásban nagyobb köbcentis 1 hengeres mocit, és csak hogy megtanuld ;) SUZUKI DR800S BIG a vas neve és nagyon ott van!:))
Előzmény: TDI-DRAG (1204)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1208
Jézusmária, ennyi jelentése van, most megint elvesztettem a fonalat, ehhez már szerintem inteligencia is kellene, az meg még vagy már vagy nem is volt, lesz sohasem!:) Így jártam! :) De azért neked is köszi!:)
Előzmény: Nikname (1203)
szasa6 Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1207

Ok, megbeszélhetjük....

 

Egyébként állítólag megint elkezdték leadni a Viasat Exploreren, akinek van....

 

Sza.sa

Előzmény: Iceapo (1190)
BIKE-R Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1206

Én már elmondtam egy titkot, most Te jössz: mi a faszom az a BIG?

 

Legjobb tudásom szerint a Suzuki DR800-as endúrója a BIG, mivel ő a legnagyobb 1 hengeres a FŐDÖN :)))))

Előzmény: TDI-DRAG (1204)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1205

És szerinted e két megfogalmazás között mennyi a gyakorlati különbség?

"Kifejezettebb, egyértelműbb" vagy "Lényeges, jelentős".??

 

Szerintem pont semmi..

Előzmény: Nikname (1203)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1204
Én már elmondtam egy titkot, most Te jössz: mi a faszom az a BIG? Honda BIG one? Más nem jut eszembe hirtelen..:)
Előzmény: Iceapo (1201)
Nikname Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1203
Lényeges, jelentős, egyszóval magyarul: materiális. :-))
Előzmény: TDI-DRAG (1200)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1202
Köszi! Ezt most megpróbálom megjegyezni!:) Üdv.:Lángelme
Előzmény: TDI-DRAG (1200)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1201
Egy motort általában úgy szeretek tesztelni hogy a legszélsőségesebb helyzetekbe kergetem, mert így tudom csak eldönteni hogy melyik is inkább a nekem való, ez persze nem feltétlen a 200-al való száguldást jelenti de ha mondjuk pl. a Vara megy 220-at akkor szeretem megtapasztalni hogy hogyan is viselkedik a futómű 200 környékén, röviden ennyi, de valóban félreérthető voltam, és mint már írtam nem szoktam száguldozni mert azt a legkönnyebb, de ha valamit tesztelek akkor azt ha lehet rendesen letesztelem, ennyi!;))
Ja és lehet hogy azt se tudod rólam hogy próbáltam már éppen elég gyorsi gépet is, de mint már máskor írtam ez nem az én műfajom, ugyanis szerintem nem lehet kibírni velük a "normális" vagy írhatom úgy is hogy megengedett sebességgel való közlekedést, legalábbis nem tudok parancsolni a kezemnek, hülye vagyok ilyen szempontból, beismerem, szóval a kezem addig húzza a fülit amíg nem érzi jól magát az a moci és a gyors gépek csak gyors tempónál érzik jól magukat, szerintem! Ezért sem kellene nekem pl. Vara, de írhatnék 1000-es DL-t is, most tök mindegy, mert tudom hogy 160 alá csak esetleg városban engedném, ez pedig nem a hosszú élet titka, de erről már írtam, viszont ha a 130 elég akkor meg arra pont elég egy BIG is, és azért 130-nál is rendesen szaladnak a fák, szerintem!;)
Előzmény: BIKE-R (1197)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.12.08 0 0 1200
Kifejezettebb, egyértelműbb..
Előzmény: Iceapo (1195)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!