De miért raktad tele utángyártott hulladékkal az egész motort? Miért nem szereztél inkább jó gyárit? 600-ért hajították utánam a szinte új gyári hátsólánckereket.
Ma ismét állítottam a gyújtáson, 1,8mm körül van, játszottam a karbi tű magassággal is, km óra szerint ma mentem 60-at is :))) szóval jobb mint tegnap!
Lehet nézek esztergályost és gyártatok perselyt, mert amit beletettem (donorbol szedtem ki) annak a végén nincs pereme és szépen becsúszkál... Ha 10cm hosszú lenne végén peremmel, szerintem akkor egész elfogadhatóan viselkedne.
Most meg megyek és megszakértem miért halál retek szar az 500Ft-os duda/reflektor kapcsoló :D
Az első villa gyárilag botrányos, úgyhogy attól ne várj semmi jót. A perselyeket lehet benne cserélni, de gyárit tudtommal már nem nagyon lehet kapni, ráadásul csak az alsókat lehet kicserélni, így ha meg vannak már kopva (és miért ne lennének, amikor a legfiatalabb Mustang is minimum 28 éves) a perselyek,nincs megvezetve a csúszószár és úgy tekereg a kerék ahogy akar (az amúgyis botrányos villán). Megoldás: Simson (vagy más normálisabb) villa felszerelése, de ez nem kevés szopással jár.
A lánckerék nekem is ugyanilyen szar volt, kicseréltem újra (6500 Ft volt), mostmár fasza.
Viszont az utolsó mondatod arra enged következtetni, hogy nincs elég ereje a motorodnak (alacsony kompresszió? ; szar keverék?; rossz előgyújtás?), mert nekem a 13-as lánckerékkel csak szembeszélnél voltak gondjaim, pedig nem vagyok pihekönnyű (75-80 kg), amúgy szépen gyorsult 3.-ban is, most azért a 11-es van fent, mert hegyes-völgyes földutas kiránduláson voltam a Mustanggal, ahol kellett a nyomaték.
Na kérem :) nem ír senki, majd szórakoztatom magam ;)
Vettem Conrad-ban 0,5-ös lakkozott rézhuzalt 950Ft összegben, ledobtam a gyújtótekercsről a gyári 0,7-est, újratekertem nagyjából 30% plussz menetszámmal (a gyári pont 200, de felfele nem volt türelmem számolni...) és egyszerűen tökéletes lett, végre megy a lámpa is ;)
Na a gép szépen megy... de a világítótekercsek akkor feszt adnak le, hogy a kalapáccsal már-már ívhegeszteni lehetne :D
Szépen letekerem a gyújtótekercsről a huzalt, megszámolom hány menet, majd a másfélszeresét visszatekerem... vagy csak rátekerek valamennyit... na majd kitalálom. Mert most olyan a világítás, mint ha nem is lenne :P gyújtásnak meg sok ez.
Amúgy van még mit megcsinálni: - fékek mintha nem is lennének - első villa botrányos - alapjáratot be kell állítani - lánckerékről végre lekopott a szinter, lehet azt is állítani, bááár nem mondanám, hogy körcentrikus a lánckerék... akárcsak a babettám: kerék egyik irányban feszíti a láncot, másik irányban meg laza... - hideg van, kell kesztyű :D
...és valaki mondja meg mi értelme a 13-as fogaskeréknek, mert 1-es oké, 2-es oké, aztán 3-mas már csak arra jó, hogy alacsonyabb fordulaton tartsa a sebességet, de ott már nem sikerült gyorsítani.
Előszőr azt hittem baromság a világítótekercsekre kötni a gyújtást, de igen, ott a pont!
Mert a mágnes 30 év után már gyenge és a gyújtótekercs menetszáma kevés hozzá (nem véletlen kérdeztem, hogy ne tegyek-e még rá plussz meneteket...), hogy meg legyen az elégséges feszültség. Szóval rákötöttem, és láss csodát pöccre elindult :DDD
Köszönöm mindenkinek a helpet, most megyek összerakom a gépet és indulok motorozni :D
Szia! ugyan nem olvastam végig mindent a motorod hibáival kapcsolatban, de a gyertya elektródái között van szikra? Ha van, akkor nem hiszem, hogy rossz a tekercs. Annyit tudok segíteni esetleg, hogy holnap valamikor megmérem az én tartalék gyújtásom tekercseinek az ellenállását.
De egyébként amikor én a Keihin karbival pöcsöltem és nagyon nem akart indulni a Mustang, jól teleszívta magát, nekem meg már a tököm tele volt, leszedtem a karbit meg a szívócsonkot, rárúgtam egyet, és úgy felpörgött, hogy azt sem tudtam hirtelen mit csináljak, közben óriási füstfelhőt okádott a kipufogó ,gyorsan befogtam a szívónyílást. Aztán ezt mégegyszer eljátszottam, de akkor már magától leállt, vagyis a lényeg, hogy a forgattyúsház "tele" volt benzinnel. Úgyhogy próbáld meg ezt, mert lehet, hogy neked is hasonló problémád van. Ha igen, akkor ugyanígy be kell indulnia, és akkor legalább elég az a sok nafta és "tiszta lappal" indulhatsz. Csak ha felpörgött, picit fogd be a szívónyílást, hogy ne pörögjön annyira, de vár meg, amíg magától leáll.
Eddig TESLA és Skoda kondival próbáltam, az eredetit még nem tettem vissza próbára. Polirozás jó ötlet, de a megszakító zsír új benne. Mondjuk nem fekszik tökéletesen egymásra a megszakító két fele... majd hajtok egy keveset a lemezen...
Előtte viszont egy lehet fontos kérdés:
A fotón látható tekercs a gyújtótekercs. Ez biztosan az? Vagy az előző tulaj gyújtótekercs hiányában egy világítótekercset tett oda? Mert pl. a Babettán a gyújtótekercs jóval vékonyabb huzalozású és jelentősen több menetes. Itt meg kb olyan, mint a világítótekercs...
Ezen a fotón a kettő egymás mellett látszik. A kezemben az, amelyik elvben a gyújtótekercs... Mert nem lehet, hogy simán nincs elég feszültség a gyertyának...? (rossz a fotó, de az látszik, hogy nem túl sok menet van rajta... ráadásul ha a világításnak két sorbakötött tekercs kell 6V-hoz... akkor ebből hogy az francba jön ki kb. ugyanannyi?)
Ha van szikra, és kék-kékesfehér, a gyújtás jó. Nem lehet, hogy gyújtásbeállításnál rossz irányba tekerted a főtengelyt? :) (Régen velem is előfordult régen... :)) Ha ez se segít, növelj picit a megszakítóhézagon, és az ngk gyertyával próbálkozz.