Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2010.10.02 0 0 9410
Nem mindenkinek lehet ekkora szerencséje... :P
Előzmény: kelsza (9409)
kelsza Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9409
De miért raktad tele utángyártott hulladékkal az egész motort? Miért nem szereztél inkább jó gyárit? 600-ért hajították utánam a szinte új gyári hátsólánckereket.
Előzmény: supermogyi (9407)
kelsza Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9408
6,5k-ért vettél utángyári hátsólánckereket? :O Én kevesebb mint a tizedéért alig futott gyárit :P
Előzmény: flathead (9404)
supermogyi Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9407
Ma ismét állítottam a gyújtáson, 1,8mm körül van, játszottam a karbi tű magassággal is, km óra szerint ma mentem 60-at is :))) szóval jobb mint tegnap!

Lehet nézek esztergályost és gyártatok perselyt, mert amit beletettem (donorbol szedtem ki) annak a végén nincs pereme és szépen becsúszkál... Ha 10cm hosszú lenne végén peremmel, szerintem akkor egész elfogadhatóan viselkedne.

Most meg megyek és megszakértem miért halál retek szar az 500Ft-os duda/reflektor kapcsoló :D
Előzmény: flathead (9404)
flathead Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9406
Újratekercselést én is tervezem, mert melegen nem indul az enyém csak tolásra, akkor sem szívesen, úgyhogy gyanítom, hogy a tekercseknél lesz a baj.

Villa: lás előző hozzászólásom
Előzmény: supermogyi (9403)
kelsza Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9405
Simson villa powaa! :) Nekem is nemsokára kerül bele :)
Előzmény: supermogyi (9403)
flathead Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9404
Na így későn este csak néhány dolog:

Az első villa gyárilag botrányos, úgyhogy attól ne várj semmi jót. A perselyeket lehet benne cserélni, de gyárit tudtommal már nem nagyon lehet kapni, ráadásul csak az alsókat lehet kicserélni, így ha meg vannak már kopva (és miért ne lennének, amikor a legfiatalabb Mustang is minimum 28 éves) a perselyek,nincs megvezetve a csúszószár és úgy tekereg a kerék ahogy akar (az amúgyis botrányos villán).
Megoldás: Simson (vagy más normálisabb) villa felszerelése, de ez nem kevés szopással jár.

A lánckerék nekem is ugyanilyen szar volt, kicseréltem újra (6500 Ft volt), mostmár fasza.

Viszont az utolsó mondatod arra enged következtetni, hogy nincs elég ereje a motorodnak (alacsony kompresszió? ; szar keverék?; rossz előgyújtás?), mert nekem a 13-as lánckerékkel csak szembeszélnél voltak gondjaim, pedig nem vagyok pihekönnyű (75-80 kg), amúgy szépen gyorsult 3.-ban is, most azért a 11-es van fent, mert hegyes-völgyes földutas kiránduláson voltam a Mustanggal, ahol kellett a nyomaték.
Előzmény: supermogyi (9402)
supermogyi Creative Commons License 2010.10.01 0 0 9403
Na kérem :) nem ír senki, majd szórakoztatom magam ;)

Vettem Conrad-ban 0,5-ös lakkozott rézhuzalt 950Ft összegben, ledobtam a gyújtótekercsről a gyári 0,7-est, újratekertem nagyjából 30% plussz menetszámmal (a gyári pont 200, de felfele nem volt türelmem számolni...) és egyszerűen tökéletes lett, végre megy a lámpa is ;)

Már csak a villával kéne varázsoljak valamit :)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9402
Na a gép szépen megy... de a világítótekercsek akkor feszt adnak le, hogy a kalapáccsal már-már ívhegeszteni lehetne :D

Szépen letekerem a gyújtótekercsről a huzalt, megszámolom hány menet, majd a másfélszeresét visszatekerem... vagy csak rátekerek valamennyit... na majd kitalálom. Mert most olyan a világítás, mint ha nem is lenne :P gyújtásnak meg sok ez.

Amúgy van még mit megcsinálni:
- fékek mintha nem is lennének
- első villa botrányos
- alapjáratot be kell állítani
- lánckerékről végre lekopott a szinter, lehet azt is állítani, bááár nem mondanám, hogy körcentrikus a lánckerék... akárcsak a babettám: kerék egyik irányban feszíti a láncot, másik irányban meg laza...
- hideg van, kell kesztyű :D

...és valaki mondja meg mi értelme a 13-as fogaskeréknek, mert 1-es oké, 2-es oké, aztán 3-mas már csak arra jó, hogy alacsonyabb fordulaton tartsa a sebességet, de ott már nem sikerült gyorsítani.

És kössz mégegyszer a helpet mindenkinek!
Előzmény: TyerCorp01 (9400)
109cb402 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9401

Gratula.

Na aztán számolj be,hogy megy a gép.

 

Előzmény: supermogyi (9397)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9400
Grat!
Azért majd szerezz be egy jó gy.tekercset... :)
Előzmény: supermogyi (9397)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9399
Ennek örülők a most már jártasd meg a gépet .Jó utat sok élmeny hoza:
Előzmény: supermogyi (9397)
kelsza Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9398
LOL!!!
Előzmény: Törölt nick (9396)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9397
Jeeeeeeee :DDDD

Isten császár vagyok!!!

Előszőr azt hittem baromság a világítótekercsekre kötni a gyújtást, de igen, ott a pont!

Mert a mágnes 30 év után már gyenge és a gyújtótekercs menetszáma kevés hozzá (nem véletlen kérdeztem, hogy ne tegyek-e még rá plussz meneteket...), hogy meg legyen az elégséges feszültség. Szóval rákötöttem, és láss csodát pöccre elindult :DDD

Köszönöm mindenkinek a helpet, most megyek összerakom a gépet és indulok motorozni :D

ÉLJEN!!!! Újra van értelme az életemnek :DDD
Előzmény: Törölt nick (9394)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9396
Na megtaláltam a hülye járatópadot...mindössze 40km-re volt a kereséstől,muteroméknál hagytam:))
Előzmény: 53zsiga (9356)
flathead Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9395
Szia! ugyan nem olvastam végig mindent a motorod hibáival kapcsolatban, de a gyertya elektródái között van szikra? Ha van, akkor nem hiszem, hogy rossz a tekercs.
Annyit tudok segíteni esetleg, hogy holnap valamikor megmérem az én tartalék gyújtásom tekercseinek az ellenállását.

De egyébként amikor én a Keihin karbival pöcsöltem és nagyon nem akart indulni a Mustang, jól teleszívta magát, nekem meg már a tököm tele volt, leszedtem a karbit meg a szívócsonkot, rárúgtam egyet, és úgy felpörgött, hogy azt sem tudtam hirtelen mit csináljak, közben óriási füstfelhőt okádott a kipufogó ,gyorsan befogtam a szívónyílást. Aztán ezt mégegyszer eljátszottam, de akkor már magától leállt, vagyis a lényeg, hogy a forgattyúsház "tele" volt benzinnel. Úgyhogy próbáld meg ezt, mert lehet, hogy neked is hasonló problémád van. Ha igen, akkor ugyanígy be kell indulnia, és akkor legalább elég az a sok nafta és "tiszta lappal" indulhatsz.
Csak ha felpörgött, picit fogd be a szívónyílást, hogy ne pörögjön annyira, de vár meg, amíg magától leáll.
Előzmény: supermogyi (9392)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9394
Én csak annyit szolnék hozzá hogy nekem pl:a gyújtó tekercs az a két tekercs a világitásé pedig az egy tekercs baloldalt .
Előzmény: supermogyi (9392)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9393
Ez a gyújtótekercs, a babettán tirisztoros gyújtás van, aminek 300V fesz. kell, a megszakítóshoz 6-8V is elég.
Előzmény: supermogyi (9392)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9392
Eddig TESLA és Skoda kondival próbáltam, az eredetit még nem tettem vissza próbára. Polirozás jó ötlet, de a megszakító zsír új benne. Mondjuk nem fekszik tökéletesen egymásra a megszakító két fele... majd hajtok egy keveset a lemezen...

Előtte viszont egy lehet fontos kérdés:

A fotón látható tekercs a gyújtótekercs. Ez biztosan az? Vagy az előző tulaj gyújtótekercs hiányában egy világítótekercset tett oda? Mert pl. a Babettán a gyújtótekercs jóval vékonyabb huzalozású és jelentősen több menetes. Itt meg kb olyan, mint a világítótekercs...



Ezen a fotón a kettő egymás mellett látszik. A kezemben az, amelyik elvben a gyújtótekercs... Mert nem lehet, hogy simán nincs elég feszültség a gyertyának...? (rossz a fotó, de az látszik, hogy nem túl sok menet van rajta... ráadásul ha a világításnak két sorbakötött tekercs kell 6V-hoz... akkor ebből hogy az francba jön ki kb. ugyanannyi?)

Előzmény: TyerCorp01 (9390)
ideal 64 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9391
Az a lyuk a "túlfolyó".Ott a sok rugdosás után jöhet ki anyag.
Előzmény: supermogyi (9388)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9390
A megszakítónak nem szabad szikráznia, a kondid rossz, ha serélted, valószínűleg a cserélt is az, próbálj meg szerezni eredeti ddr trabant kondit.
Előzmény: supermogyi (9388)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9389
Porobáld meg egy kis csiszolo papiral át dörzsölni a megszakitott
Előzmény: supermogyi (9388)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9388
Megszakító gyakorlatilag minden fordulásnál szikrázik egyet. Kondit kicseréltem... Semmi.

Az normális, hogy 5-6 berugás után, a karbi torkolatánál lévő lyukon folyil ki egy kevés üzemanyag?

Ne tegyek pár plussz menetet a gyújtótekercsre?
Előzmény: TyerCorp01 (9387)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9387
Váltóáramnál szerintem tökmindegy. Kondi baj is lehet... megszakító szikrázik néha?
Előzmény: supermogyi (9384)
ideal 64 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9386

Hű de nehezen adja magát.

Van szikra,kompresszió,benzin,mi kell még neki? : )

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9385
akkor tévedek bocs
Előzmény: supermogyi (9384)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9384
Ezeken az ábrákon sincs egyetértés :D Az egyiken 15 a másikon 1...





Előzmény: Törölt nick (9383)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9383
1-es a föld
Előzmény: supermogyi (9382)
supermogyi Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9382
'1'-es vagy '15'-ös láb a föld a gyújtótekercsnél?

Meg nem lehet, hogy a mágnes már nem a régi és a gyújtótekercsre kellene még néhány menet? Mert noha van szikra, az mégsem elég a motornak?
Előzmény: TyerCorp01 (9381)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.30 0 0 9381
Ha van szikra, és kék-kékesfehér, a gyújtás jó. Nem lehet, hogy gyújtásbeállításnál rossz irányba tekerted a főtengelyt? :) (Régen velem is előfordult régen... :))
Ha ez se segít, növelj picit a megszakítóhézagon, és az ngk gyertyával próbálkozz.
Előzmény: supermogyi (9380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!