ELKÉSZÜLT a CYCLING MANAGER HUNGARY béta verziója (tudom, agyatokra megy, hogy minden béta, de ez van). Meg lehet tekinteni a http://cyclingmanager.fpn.hu címen. Ha valakinek nem tetszik a design nyugodtan elmodhatja, nem fogok megharagudni. Most 1-2 nap alatt ennyi tellett tőlem, bár nem hiszem, hogy később változni fog (mármint a kinézet). Törekedtem az egyszerűségre.
Nekem 6 perc volt a szökési rekordom, de a cél előtt 20 km-el mindig befogtak. Azóta inkább az összetettekre hajtok, mint szakaszgyőzelemre. Kevés 4x táplálkozni.
na a spanyol után meg van a belga bajnoki cím is Capellevel, igaz hogy Dierckxsenszel akartam, dehát nem lehetett megszökni, maradt a sprint a végére...
Hát próbáltam én már mindenhogy:( Bonnen-nel,virenqe-kel szoktam a hegyi szakaszokon szökni.Mongyuk az igaz hogy általába ha a hegyen megszökök a főmezőny előtt érek célba,de mindig vannak nálam ügyesebbek
Nekem még egy szökésem sem jött be sosem értem még haza:( A demóba állandóan szöktem,aztán amikor láttam hogy nem megy akkor abbahagytam.Engem sose engednek el max.2-3 percre,bezzeg ha más szökik,mindig nekem kell az embereimet fárasztanom,hogy utolérjem a szökevényeket,mert senki nem megy csak én:( Te mijen taktivával szöksz meg?
most nyertem meg a spanyol bajnokságot Kintana-val, pedig ő az egyetlen spanyolom...
Uccsó hegyen indítottam és senki nem jött velem, aztán meg késő volt...
bár mondták hogy ez a 1.2b2 peccs nem igazán jó ha hegyek is vannak...
na mindegy, legalább enyém a spanyol trikó egy évig...
A taktikám nekem az hogy az 1.Évbe megveszem az összes cuccot,jövőre meg majd embereket,stb
A sprinteknél sztem tökmindegy ki mijen sprinter,ha elől vagy és yookor indítasz,akkor bárki megver bárkit.Pl nyertem már sprint szakaszt:Hulmans-sal,Musseuw-val,Bodrogi-val,Wadecki-vel...stb
nem nagyon van keretem cuccokra, Poopovics-nak 93 a fizuja, megvettem még Kintana-t neki 40, így kb elegyensulyozok hónapról hóbapra... az olcsókat megvettem, de ami már 50 rugó az nem fér bele nekem...
Sprinteknél én próbálok beállni valaki mögé, vagy néha sikerül egész jó kis vonatot összerakni, és akkor a végén a rosszabb sprinterem sprintel, a másik meg counter-sprinteli őt...
Hájsztok!
Ti mijen cuccot("váz",és kerék) vesztek?
Én Look cuccokat (már csak az utolsó,sárga időfutamgép van hátra),Kerekek közül meg Campagnolo-t.
Mijen taktikával mentek a szakaszokon?
Én (sorry hogy itt állandóan én-ezek:) ) Megpróbálok csak az utolsó pillanatokban frissíteni,és a cél előtt 30km-rel fölveszem a "terhelést" 100-ra.Aztán a cél előtt 10 km-rel frissítek (már ha van:) ijenkor max-on van minden (jóesetben:) ,Aztán 1.8-1.7 km-nél sprint
Nem divat ebben a topicban a nagy játékélmény leírás?
Pl.
Flanders-Iteamnova
Tour of Germany
Fő esélyesek: Ullrich, (és kész, ha ő indul)
ott van még: Honcsar, Rous, Chavanel, Eisel.
Team:
Leader: Vandenbroucke (az első szakaszon még az volt, aztán...)
Sprinter: Casper
Free role: Boonen
A többiek nem érdekesek, csak segítők: McKenzie, Iacuone, Drew, stb.
1. szakasz.
Boonen támad, az összes menő (9-en) mennek vele.
Vandenbroucke ezell ki is esett, marad Boonen segítője, majd a TT-n javít az összetett helyezésén.
Erre nem számítottam. Azt hittem begyűjt néhány pontot és másodpercet Boonen, aztán az elsővel azonos idővel befut a célba és lesz ami lesz.
Végül 10-en 10 perc előnnyel futnak be, vezet Eisel (már vagy három sprint versenyt nyert korábban, vezeti az UCI pontlistát).
Boonen hátránya néhány másodperc.
Nem tudtam, hogy Boonennek ekkora már a reputációja, hogy ha támad, akkor Ullrich azonnal követi. Őt meg a többiek.
2.-3. szakasz.
Semmi különös. Boonen követi a top 10-et, a sprintben alulmarad. A hátránya kb 30 mp. Eiselhez képest.
4. TT
Ullrich győz, nincs mese. Honcsar 2.
Vandenbroucke 3., Boonen 4.!
GC: Ullrich,
Honchar, kb. 13 mp
Boonen, kb. 26 mp
5.-6. szakasz.
Eisel sprintet nyer, a jóváírással és a +12 mp-cel amit a befutónál szerzett előnyt visszaveszi a vezetést. Utánna Ullrich, Honcsar, Boonen a sorrend, másodpercek a különbségek. Chavanel még veszélyes Boonenre és a dobogóra. A TT óta Vandenbroucke feljött 7.-nek.
7. szakasz.
Terv: Boonen támad, Eisel nem jó climber, le kell szakítani, Honcsar verhető, Ullrich nem. A 3. hely már jó lenne.
Boonen támad, Vandenbroucke segítőnek megy vele. Reagál a peloton, de a második emelkedő után már csak 8-an maradunk. A menők mind elől. Eisel nem követte a támadást. Kezd lemaradni, erős a tempó elől, Ullrich diktál, Boonen és Vandenbroucke csak utaznak. Gyilkos a tempó.
És a dráma:
Az utolsó, egyébként kicsi emelkedő elején a két Flanderes a vonat végén volt, nem kapcsoltak kellő időben és a lejtős befutón 7 km-en kezdődő sprintről jócskán lemaradtak.
Így nyert Ullrich, Honcsar és Chavanel elött, Boonen 4. Vandenbroucke az utolsó szakaszon jól rávert Eiselre , aki hetedik lett, előbbi 6.
A manager rész nekem is nagyon tetszik, ez nagy dobás volt a fiuktól. Jó az egész és kész. Biztos ott is találtak már egy-két bugot, én még nem vettem észre semmit.
Próbáltam a szabad Jaja-t leigazolni, de valami 800000 havi fizut kért.
Végre. A Cym 2-ben volt már ő is Flanderses bagóért.
Egyébként ne piszkálj Mayoval, azért szerzem meg ezeket a pilótákat, hogy a 2. szezonyban indulhassak a nagy körversenyeken.
Azért ismerd el, hogy a (és most előre elnézést kérek tőlük)
Scheirlienkx,
Scheirlienkx,
Iacoune,
Landrie,
Van Lancker,
Corneliussen
teammel sose jutnék a magasabb divizióba.
Egy Onceval, USPS-sel meg nem sok kedvem van nyomni.
Még a Quickstepet csípem Bodrogáj miatt, de ennyi.
Sajna a Cym 3-ban nincs Flanders, így ott elsőre a Mercatonet választottam, Pantani miatt.
igen az a furcsa, hogy ugyanazok a bug-ok is benne voltak mik elvileg már a 2-esben is, de ott ki lettek javítva...
A management rész viszont összehasonlíthatatlanul jobb, nem rugnak ki egyből ilyen Mayo féléket, akiket utána persze te vagy az egyetlen aki magáévá akar tenni...
SZponzor pénz se lehet növelni mint 2-ben, ugyhogy szépen be kell osztani ami van. Én most Landbouwkrediettel nyomom, Popovicsnak 93k a fizuja, de lejár évvégén a szerződés, és már 140k-t szeretne minimum... Ugyhogy lehet hogy meg kell tőle válnom...
Rendben, a grafikában kiegyezünk. Egyébként nekem tán az is megfelelne, ha csak kis négyzetek lennének a képernyőn, amik a pálya vonalán mozognak. Tehát semmi 3D, meg ilyesmi.
A lényeg az AI-ban (MI-ben) van. Sajnos az a helyzet, hogy ez nem megy a játékban igazán.
Tudom, a peccs segít rajta valamennyit.
De a Cym2-ben a 2.2 peccs után már azért elég tűrhető volt, egy olyan alap, amire a 3. részben lehetett volna építeni.
De az olyan dolgokat nem tudom tolerálni, hogy flat stage-n az első és az utolsó között másfél óra a különbség, egy ilyen szakaszon az első száz azonos idővel szok célba érni, és csak néhányan adják fel a versenyt vagy maradnak le (ha történik ilyen egyáltalán).
Ez nagyon nem tetszik, mint ahogy az sem, ahogy a Race energy dolgot megváltoztatták (illetve bevezették).
Tudom, a peccs. De ezek nyílvánvaló dolgok, amiket már az 1.0 előtt ki kellett volna javítani és úgy kiadni a progit.
Zárásként annyit, hogy nekem nem járhat a szám, mert "olcsón" megúsztam a progit(bár "drágán" is beszerezném, ha itthon kapható volna).
Mindenesetre most inkább folytatom a Cym 2-ben kezdett Flanders-Iteamnova karrieremet, az élvezetesebb.
Bár az, hogy könnyen beszereztem Mayot, Vandenbrucke-t, Casper-t, Boonen-t, azért egy kicsit megkönnyíti majd a feljutást a Div. 1-be.
Na befejeztem a Girot.
A végeredmény:
Simonival 32 perccel vertem a 2. Azevedot és több mint 40 perccel Gonsales Himenest
Simonié lett a srinter és a hegyi trikó is
Hogy ez mért lehetséges????
A 150 versenyzöböl 31 (HARMINCEGY!!!!!) ért célba!!!
Könyi valaki széles e földön csináljon már az 1.1 es pecshez 1 cracket!!!!!!!
Nekem még nem volt olyan hogy nem ott volt a cél ahol a célvonal (igaz hogy még csak a három körversenyen mentem)
A fáradási rendszer is elég gagyi lett szerintem.
A Giron történt velem 1 jópofa eset. Simonival üldözöbe vettem a sprintelö Casagrandét (a cél elött kb 1 km-re hegyi szakaszon) de nem tudtam volna utolérni. A makk gép pedig 300 méterrel a vonal elött benyomta Casának a "gyözelmi örömöt".
Simonim természetesen nem volt sokkal lemaradva és a szinte álló ünneplöt 200 méterrel verte :-))
Ha ugyanez velem történik meg, akkor már nem erröl a gépröl írnék a fórumba :-)))
Nekem még nem volt olyan hogy nem ott volt a cél ahol a célvonal (igaz hogy még csak a három körversenyen mentem)
A fáradási rendszer is elég gagyi lett szerintem.
A Giron történt velem 1 jópofa eset. Simonival üldözöbe vettem a sprintelö Casagrandét (a cél elött kb 1 km-re hegyi szakaszon) de nem tudtam volna utolérni. A makk gép pedig 300 méterrel a vonal elött benyomta Casának a "gyözelmi örömöt".
Simonim természetesen nem volt sokkal lemaradva és a szinte álló ünneplöt 200 méterrel verte :-))
Ha ugyanez velem történik meg, akkor már nem erröl a gépröl írnék a fórumba :-)))
Group mód: nekem ez, mármint, hogy ugyanazt az utasítást kiadhatom egyszerre, vagy csoportokba foglalva a pilótáknak, nem jelenti ugyanazt, mint a cym2-ben.
nekem ez így macerásabb. de persze meg fogom szokni.
gépigény: ha letekerem a grafikai részletességet, hogy jól fusson, akkor nem tudom élvezni a szépségét. tehát olyan, mintha nem is lenne. ezért írtam, hogy nekem túlzott. persze akinek fussa sixtium 8000 -re, meg geforce 6 ti 9800-ra, akkor nincs gond (és gondolom az EU-ban azért fussa nekik ilyesmire).
kevés csapat (a 60 jobb volt) --
minden versenyen indulni kell -
ez télleg szar
bugok a szimuláció részben ----
peccs
rosszabb irányítás versenyek alatt (nincs group mód) --
van csak máshogy működik mint eddig
új fajta fáradási rendszer (sok kieső, ráadásul megtartják az eredményüket, ez durva) --
TT-n nem látni a részidőket, de a finisht sem ---
túl gyors az 1X sebesség - "
Ya,+ mégegy dolog.Az időproblémák qrva idegesítőek,(ezt már ti is írtátok).A trikókat(pöttyös,zöld)túl eccerú megszerezni szinte az öszes versenyen a miénk a zöld vagy a pöttyös vagy mindkettő:)
Új Szponzorokat nem lehet"venni"??
Előre is köszi a seggítséget
Hájsztok!Én szombaton kezdtem el jáccani Career módba,most a Paris-Nice 3.szakaszáná vagyok.Bettinivel,Virenqe-el,Musseuw-val nyertem 3-3-2-szakaszt.Az időfutamhoz én se tudok jó taktikát sajna,de 3.60-as cuccal vmeik versenyen(pontosan nemtom mejiken)Lacival 3.lettem,úgy hogy megelőzte pl Millar-t,és Ullrich-ot.
Egy nagy hiba viszont mindig ki*asz velem,ugyanis a futamoknak nem mindig a célvonalná van vége,hanem 100 méterrel később.Így már sokszor megszívtam:(((
De amúgy tök yoo a játék,A 2 höz mindenféleképpen előrelépés.
Ti mijen taktikával mentek a hegyeken ill. a sík szakaszon?
Néhány napi intenzív Cym3 után egy rövid értékelés:
Pozitívum:
Beépített és jó editor +
Szép graficka (bár vannak textúrs hibk) +
Fejlesztés a manager részen ++
Egyszerűsített edzés +
Scoutok +
News +
Goals +++
Minden verseny lejátszható ++
Minden verseny szimulálható +
Sok-sok statisztika, ranglista +++
kerékpár felszerelések +
Negatívum:
Gépigény (nálam legalábbis) -
kevés csapat (a 60 jobb volt) --
minden versenyen indulni kell -
bugok a szimuláció részben ----
rosszabb irányítás versenyek alatt (nincs group mód) --
új fajta fáradási rendszer (sok kieső, ráadásul megtartják az eredményüket, ez durva) --
TT-n nem látni a részidőket, de a finisht sem ---
túl gyors az 1X sebesség -
Ja én is láttam amikor az 1.1hez cracket kerestem de nem merem letölteni mertnem original a progim.
Ha valaki talál az 1.1he cracket vagy az 1.2 betát crackelten tesztelt és müködött akkor írjon!!!