Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krampuszi Creative Commons License 2002.09.23 0 0 179
Jajj, de jó, hogy írogattok :-)))
Már majdnem átpártoltam Polóra!

És szép a Lucia kék? (Gondolom, ha azt választottad :-))) Én is nézegettem. Csak kép alapján nem merek belemenni, jó lenne látni élőben is .....és ahhoz esetleg jó lenne a kék kárpit.

Előzmény: c3 (173)
a2c Creative Commons License 2002.09.21 0 0 178
Hali!

A trikó üléshuzat tökéleteen megfelel erre. Csak arra figyelj, hogy a lehető legközelebb legyen az az 1-2 centis csík a légzsákburkolat aljához. (Nálam le is lóg róla.) Ha, neadj Isten nyílik a lufi, simán arrébteszi. (A légzsák elég brutális energiával nyílik-a műanyag burkolatot is széttépi.)

Más.

Ma végre meghajtottam kicsit az autót! :) Mind futóművileg, mind motorikusan király!(ezt eddig is tudtam, de most igen tempósan ki is próbáltam. Egyetlen furcsa dolog volt számomra, az elektromos gázpedál. Emiatt kicsit késik a reakció(nomeg az euro-3 motor miatt), de ezt hamar meg lehet szokni.

Előzmény: c3 (177)
c3 Creative Commons License 2002.09.19 0 0 177

Pedig jól értetted. Első, hátsó (osztott) ülésekre és a fejtámlákra valami velúr vagy plüss anyagból. Ami képet mutattak róla, azon úgy nézett ki, mintha az ülésen nem is lenne huzat. Annyira illeszkedik rá. De ez még nem mentség az árára.
Ennyi pénzért akár azt is megcsinálhatnám, hogy ha elkoszolódik az ülés, akkor veszek bele újat. Persze ez hülyeség, de akkor is!
Ha jól meggondolom, akkor 40-60 ezer Ft-ért lehet vásárolni egy jó takarítógépet, amivel szépen ki lehet mindig tisztítani az eredeti plüss üléseket.
Lehet, hogy ez lesz a megoldás.

Előzmény: Fáradt Vándor (176)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.09.19 0 0 176
Vegyük át mégegyszer, mert azt hiszem nem jól értettem... üléshuzat Negyvenezer meg Hatvanezer forintért???
Előzmény: c3 (174)
monyesz Creative Commons License 2002.09.19 0 0 175
Próbálj meg más kereskedéseket is felhívni, előfordul hogy nekik szállít üléshuzatot készítő cég.
De előfordul hogy nem kapsz, mert nagyon friss a típus. Esetleg varrathatsz egyet egyediben, mondjuk itt...
Előzmény: c3 (174)
c3 Creative Commons License 2002.09.19 0 0 174
Üdv!

Szeretnék oldallégzsákos C3-hoz üléshuzatot vásárolni. Elmentem egy Citroen kereskedésbe, ahol elmondták, hogy csak gyári létezik. Két fajta van. Az egyik 40000 Ft körüli, a másik pedig 60000 Ft körüli összegért. Hát, ezt akkor inkább hanyagoljuk...
A trikó üléshuzat sajnos nem jó, mert az oldalpántja pont rálóg az oldallégzsák burkolatára.
Ha valaki tud olyan üléshuzatot, ami jó az oldallégzsákos C3-hoz (emberi áron), az legyenszíves írjon ide a fórumba.

Előre is köszönöm!

c3 Creative Commons License 2002.09.16 0 0 173
Üdv!

Szerintem a gyengébbik 1.4 HDi is ajánlható. Nekünk olyan van. A maga 150 Nm-es nyomatékával egészen jól mozog. A milyenké Lucia kék SX felszereltséggel + manuális légkondi. Akár 3,7 literes átlagfogyasztást is könnyű kihozni vele. A legnagyobb fogyasztása eddig 5 liter körülire adódott két személlyel, megpakolva, két bicikli a tetején, légkondival, 130-al az autópályán. Eddig 6200 km-t hajtottunk bele, de semmi probléma nem merült fel. Moduboard nekünk sincs az autóban. Néha jól jönne.
Összességében nagyon jó, praktikus, takarékos autó, és mindenki megfordul utána az utakon.

Előzmény: krampuszi (168)
noidea Creative Commons License 2002.09.16 0 0 172
Beültem egy kiállított C3-ba. Ez hihetetlen, pedig nem is mentem vele (Fóti Cora). Mintha teljesen külön világba lépnél, olyan a zájtompítása még nyitott ajtónál is! Tényleg ennyire csendes? Mellette ott állt egy Xsara, abban ez messze sincs így. :-)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.09.14 0 0 171
Úgy értettem, hogy az erősebb (92 LE-s)... persze a két 1.4-es közül nincs nagyobb :-)
Előzmény: Fáradt Vándor (170)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.09.14 0 0 170
> Igen 1,4-esnél nem akarok kisebbet, sem pedig dieselt

Pedig nem járnál vele rosszul... a nagyobbik 1.4HDi Nagyon ütős benne...

Előzmény: krampuszi (168)
Ratman Creative Commons License 2002.09.13 0 0 169
Abban a katalógusban, amit nekünk adtak, jól látszott a különbség a szürke és a beige között. A kék szerintem kevés karosszéria színhez illeszkedik.

A modunoardot ne sajnáld, szerintem nem annyira nagy ötlet, mnt aminek látszik.

Előzmény: krampuszi (168)
krampuszi Creative Commons License 2002.09.10 0 0 168
Na. Tegnap bementem egy kereskedőhöz. A helyzet az, hogy az üvegtetős október végére érkezhet meg, az akármilyen másik szintén csak októberben. Nézegettem az árakat........ hát pont egy csomó minden van, amit szeretnék és csak az Exclusive-ban széria. Igen 1,4-esnél nem akarok kisebbet, sem pedig dieselt, pedig látom többeteknek olyan van. 1,6 simát meg nem érdemes venni, mert ha az extrák árát hozzáadom, amit szeretnéék, gyakorlatilag már a legdrágábbnál tarunk.

Moduboard csak az Exclusivban van. És nincs mindegyik szín sem, amit a katalógusban vagy a neten láttam.

És az is furcsa volt, hogy nem bírtak belső kárpit mintát mutatni, a katalógusban, meg totál egyforma a szürke sé a beige. Mindegy szükrét nem szeretnék. De a kékre nagyon kívácsi lennék.

Nektek milyen? Kívül-belül? Motorilag, felszereltségileg, sziníleg?

Ja és van egy jóhírem! Az autószerelő ismerősünk utána érdeklődött és a Citroen szervízesek semmi rosszat nem tudtak mondani róla :-))))))))))))

Előzmény: hecsa (167)
hecsa Creative Commons License 2002.09.09 0 0 167
Az üvegtetőt szeptemberi gyártástól lehetett megrendelni. Mivel még ide is kell érnie a gyárból, gondolom szeptember előtt esélytelen a szállítás. Ha most rendeled meg, akkor gondolom valamikor októberben kezdik majd gyártani...
Én is sokat gondolkoztam, hogy mi a fontosabb. Az, hogy még nyáron tudjam használni, vagy az, hogy több éven át egy olyan autóban üljek, amiben minden benne van, amit szeretnék. Én inkább vártam (és még várok is).
Előzmény: krampuszi (164)
Ratman Creative Commons License 2002.09.09 0 0 166
Ilyenre találták ki :-)

Nem tudom, mekkora költségvetésed, de lehetőleg min. 1.4-est vegyél.

Előzmény: krampuszi (163)
krampuszi Creative Commons License 2002.09.09 0 0 165
Na......kb. elolvastalak Titeket. Igaziból eddig azért kételkedtem, mert egy barátunk óva intett tőle. El is kezdtem teszteket kutatni és sok jót olvastam róla, + néhány rosszacskát. De amiket írtok, felderített. Gyakorlatilag mindenki meg van elégedve és imádja.

Nincs más hátra a férjemet is meg kell győzni, hogy most és azonnal induljunk megvenni az én kis céhármasomat :-)))))))))

krampuszi Creative Commons License 2002.09.09 0 0 164
Hecsa, én is üvegtetőset szeretnék! Mikor rendelted? Ne szomoríts el! Novemberben fogod megkapni? Én addig nem bírok várni!
Előzmény: hecsa (153)
krampuszi Creative Commons License 2002.09.09 0 0 163
Hát tudod Ratman a kis autómmal járkálni szeretnék majd a városban, otthonról, a munkahelyemre és vissza, vásárolni, leugrani vidékre a bátyóékhoz......... ilyesmikre gondoltam.
Előzmény: Ratman (160)
monyesz Creative Commons License 2002.09.09 0 0 162
JKJ !
Az a 2.8 nagyon sok (nem értem hogy lehet így autót átadni !), nem tesz jót a guminak (szétveri a szerkezetét), a futóműnek, a komfortnak, fékezéskor se jó...
Állítsd be az előírt értékre (az ajtónál ott van egy cimkén általában), arra van belőve az autó és a gumi együtt.
Előzmény: Törölt nick (157)
monyesz Creative Commons License 2002.09.09 0 0 161
a2c !
Még várj az olajcserével, kb. 3-5000 km-t érdemes vele menni. Utána cseréltesd le.
Előzmény: a2c (158)
Ratman Creative Commons License 2002.09.09 0 0 160
Szerintem vegyél.

Persze ez attól is függ, hogy milyen célra veszel autót.

Előzmény: krampuszi (159)
krampuszi Creative Commons License 2002.09.09 0 0 159
Sziasztok! Én éppenséggel teljesen bele vagyok szeretve ebbe a kis C3-asba és nagyon nagyon szeretnék egyet!

Vegyek, vagy ne vegyek - ez itt a kérdés.

Végigrágom magamat az eddigi hozzászólásaitokon, de szívesen olvasnék friss tapasztalatokat is.

a2c Creative Commons License 2002.09.08 0 0 158
Most megy a gép 1500-as szervízre. Csináltatok olajcserét is, aszem valami hígabb olajjal télre.Hibajelenség nincs eddig semmi. Fogyasztás meg király. (1.4) (Persze idáig nagyon kíméltem.)
Törölt nick Creative Commons License 2002.09.07 0 0 157
Hi mindenki! Kiderült, hogy a vezető oldali ablakemelő kapcsolója volt rossz :-) Kicserélték és most tökéletes. RDS is be lett állítva. Tip-top a gép :-) Mindenben egyetértek a néhánnyal előttem olvasható teszttel. A rugózásról annyit, hogy nekem a gyári érték felett vannak a keéknyomásaim. Így kaptam kézhez. Az ajánlott 2.1/2.3 helyett (asszem) :-) 2.8 van mindben. Ez is lehet az oka a keménységnek. Speciel nekem tökéletesen megfelel :-) A fogyasztás is nagyon jól alakul. 1000km felett leszek eg tankkal :-) A pontos értéket még nem tudom de majd megírom.
Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2002.09.07 0 0 156
Asszem minden lényegeset sikerült leirnod.
Előzmény: c3ex (150)
Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2002.09.07 0 0 155
Reklamálj!
Ha volt hivatalos megrendelő lapod, vagy valami hasonló amin szerepelt, akkor van esélyed.
Ha nincs az már gáz, mert a jogot ugye fenntartják maguknak, hogy előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatnak dolgokat.
Egyébbként úgy hallottam, hiánycikk?! Hogy ez, hogy lehet nem tudom, mert egy elég egyszerű fröccsöntött műanyag.
Előzmény: a2c (154)
a2c Creative Commons License 2002.09.06 0 0 154
Sziasztok!

Van valaki aki nem kapott moduboardot? Nekem kéne, de nem kaptam. Tudtommal az autóértékesítés "minta utáni értékesítés", és a szalonautóban ott volt a moduboard. Szóval aszem elkezdek reklamálni, hogy adjanak egyet, vagy valamit...(Merthogy amit rendeltem, nem azonos azzal, amit kaptam.A specifikációkban is szériafelszerelésként szerepelt. (SX))

vélemény?

hecsa Creative Commons License 2002.09.06 0 0 153
Bár már én is vezethetném. Sajna az üvegtető miatt csak szeptemberben gyártják, úgyhogy csak remélni tudom, hogy novemberre szállítják. Pedig már mikor megrendeltem...
Tényleg, vár itt még valaki üveges c3-ra?
Előzmény: monyesz (152)
monyesz Creative Commons License 2002.09.06 0 0 152
Egyfolytában vezetik C3-ukat, nincs idejük netezni ! :)
Előzmény: Ratman (151)
Ratman Creative Commons License 2002.09.06 0 0 151
Hali!

Úgy tűnik, mintha a régi topiklakók egy kicsit kihaltak volna...

Előzmény: c3ex (150)
c3ex Creative Commons License 2002.09.05 0 0 150
Üdv mindenkinek!

2 hete használok egy C3-as exclusive-ot. A különböző újságok tesztjei szerintem abszolut nem mérvadóak, tisztelet a kivételnek, de jórészt valamilyen irányban elfogultak, valamint az igazi tesztelők úgyis mi vagyunk. Talán csak a töréstesztekben hiszek.
Ime az én "tesztem":
Bejáratós autó, éledező 110 pacival, klimával, magyar utakon, hegyen-völgyön, vegyes használatban 6.1-et evett százon...
A sokak által emlegetett futómű kopogást én még nem tapasztaltam, helyesebben egyszer hallottam valami kotyogást úgy az első 200 km megtétele után, de ez azonnal megszűnt amikor megelőztem az az előttem haladó nyitott platós teherjárgányt...:-).
Tény, hogy kicsit feszes a rugózás, de inkább ez, mint az imbolygás. Eddig csak 140-nel mentem vele max., azonban mindvégig éreztem a kocsit, az úttartása príma. Gyorsításkor már kezdem érezni, hogy nyomódok bele az ülésbe.
A sebváltó kicsit nehezen volt kezdetben kapcsolható, azonban ahogyan bejáródik javul a helyzet, addig meg dolgoztam egy kicsit vállra. Szerintem azért soha nem lesz egy karfáról tologatós, már csak azért sem, mert arról nem lehet elérni, cserében hosszú úton 5.-ben meg tudom támasztani a könyökömet, miközben fogom a volánt.
Nekem van Moduboardom. Kezdetben és is kételkedtem, azóta meggyőzött (alatta cserepes virág, előtte boros üveg, rajta bőrönd volt), használaton kívül azonban kissé zavaró lehet, pláne nagy térfogatú csomagnál, de ekkor kivehető. A műanyag lapon levő lyukak segítségével rögzíthetőek a csomagok. Csak azt kell megszokni, hogy a logikámmal ellentétben a csomagtartó legaljára pakoljam a törékeny dolgokat.
A belső tér műanyagjaival utoljára a szalonban volt bajom. Vezetés közben fel sem tűnt, hogy "kinai piaci" lenne. Nézelődni csak az utasnak van ideje, de az meg ugyebár kuka... Az, hogy ez műanyag ill. kárpit mennyire emeli meg a sérülési kockázatot, talán majd csak a törésteszt alapján derül ki. Bár 6 légzsák mellett...
A gyerekcsomag részeként beszerelt kis tükör egy mini panoráma tükör, olyasmi, mint az vezetésoktató segédtükre. Nem haszontalan jószág.
Külön élveztem, hogy a bőrkormány felső része világos, így nem melegszik fel, és nem égetek vályút az alkaromba, ha rajta tartom.
A rádió nálam első perctől fogva tudja mit kell tennie. A sebességhez alkalmazkodás is megfelelő.
A műszerfal jól áttekinthető, bár kicsit szokni kell, jó, hogy a sebességet nagy számok és ha akarom csipogás jelzik, mert valahogy nehezen tudom tartani 50-en a lovakat...
Számomra zavaró azonban, hogy a helyzetjelző és a fényszóró visszajelző lámpája azonos, így nappal csak a kapcsoló állásából tudom eldönteni, hogy éppen mit kapcsoltam.
Az A oszlop kicsit előre nyúlik, így cserébe a kellemes térérzetért meg kell tanulni az elefántfület használni nagyobb bal kanyarban.
Nekem mint tükörből tolatónak jó szolgálatot tesz a radar is. Az első tolatás után indultam levágni egy szederbokor kinyúló ágát...
Szokni kell a féket is, mert hihetetlenül jól fog. Szerencsémre egyszer már fékeztem a homlokomra egy oroszlános emblémát, így tudtam, hogyan kell simogatni a pedált ahhoz, hogy ne nyomódjon mellé egy fogaskerék is. :-)
Összességében azonban egy nagyon jó konstrukciót alkottak a franciák, ami szerintem is feladja a leckét a konkurenciának.
És még valami... A C3-asra nagyon kell vigyázni a forgalomban!! Az embereknek tátva marad a szájuk, és elfeledkeznek mindenről, ha ezt a kocsit látják. Lehet fikázni, lehet imádni, de egy dolgot nem lehet, a C3-at nem észrevenni.

Bocs, ha kicsit hosszú voltam, és olyan dolgokról is írtam, ami számotokra egyértelmű, de gondoltam azokra is akik még csak álmodoznak egy C3-ról.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!