Keresés

Részletes keresés

abodi72 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6284

Na ezzel a megoldással megoldom a trakim hűtését.

Most egy trabi turbina van fenn,de ha simán teszem rá az ékszíjat ,akkor szivni fogja a levegőt és nem fújni.

De ha keresztezem az ékszíjat ,akkor ezzel megváltozik a forgás iránya és máris fúja a levegőt a hengerre :)

Csak hosszabb ékszíj kell :

 

köszi

Előzmény: Gokartos (6283)
Gokartos Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6283
Üdv!Én már használtam a tiédhez nagyon hasonló traktort,csak annak a hátulján egy korongfűrész volt 60 vagy 70cm-er átmérőjü korongal!Ezzel fűrészeltem a fát,és azon úgy volt megoldva hoagy a laposszíj 8-as alakban volt rárakva így a forgásirány megváltozott!Szerintem ez a legolcsóbb megoldás és a mezőgazdaságban is alkalmazzák,igaz ott ékszíjal a kombájnoknál!
Előzmény: moretto1980 (6273)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6282

Ha aszt nézem, hogy az én tzk motorom 12 óra szántást 8,5 l gázolajjal, egy fejjel 20cm mélyen végezte, ahhoz igen rossz .

Előzmény: Lacman68 (6279)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6281

Hajtasd a lapos szíj részröl és keresztezd a szíjjat akkor megfoditja az irányt.

Előzmény: moretto1980 (6274)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6280

Helló! Úgy van ahogy írtad, ha egyforma tutira akkor nem kell.

Előzmény: Tőkés Józsi (6268)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6279

Üdv! Ha azt vesszük,hogy két személlyel ,kétharmados fordolaton,80-90/h-s utazónál van kb. az a terhelés,mint amikor szántasz,akkor 3.5-5 literrel számolhatsz.

Előzmény: caterpillar20 (6276)
baka38 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6278

Miért ?

Előzmény: Molnarjozsef95 (6275)
gyurikaur Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6277

Ha uaz hídban gondolkodsz,akkor abban tudok segíteni....

70/453-6742

Előzmény: Tőkés Józsi (6272)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6276

Üdv! Pannónia blokk fogyasztásról infokat tud valaki? Mondjuk 1 óra alatt mennyit eszik szántásnál vagy ilyesmi. Válaszokat köszi előre is.

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6275

Valaki nézi az RTL híreket??? :@

Előzmény: moretto1980 (6274)
moretto1980 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6274

hopp! aképek lemaradtak!

 

Íme

 

moretto1980 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6273

sziasztok, tiszteletem az idősebb korosztálynak!

már körübelül két éve olvasom a ezt és a barkácsoljunk kistraktor,a stabilmotor fórumot napról napra,csak eddig még nem írtam( nem nagyon szeretek,meghát az idő is..)

volna egy olyan kérdésem,hogy építgetek egy szalagfűrészt ami,ha minden igaz a napokban kész lesz.

meg egy mib motoros kistraktort (faceoplace) szerűséget.

és az volna a kérdésem nem e tudja valaki,hogy mi lenne a legegyszerűbb módja egy visszafordító műnek vagy van e ilyen gyárilag

ami ugye nem túl drága? mivel a mib motorral szeretném főként hajtani a szalagfűrészt és mindenképpen a hátulján akarom rögzíteni,de akkor pont ellentétesen forog mint ahogy kellene!

ez lenne a szalagfűrész

 

ő meg a traktor

 

köszönöm a segítséget!

Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6272

Így van Pontosan erről beszélek ezért szeretnék 2 egyforma hídat! Mert az egyik most uaz a másik meg lada és amíg ez így van addig jó hogy középen a trabi váltó diferál de az most folyamatosan diferál de ha egyforma lessz a két híd akkor nem kell a trabi váltóba a difi!

Előzmény: LipiG (6271)
LipiG Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6271

Biztos hogy nem kell. Az Uazban sincs középen difi mégis működik. Csak ha a kerékméret nem egyezik vagy a hátsó tengely jobban van terhelve és egyforma a guminyomás akkor szokott befeszülni aszfalton. Olyankor nehezebb "kivenni" az elejét.

Előzmény: Tőkés Józsi (6268)
bogar1015 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6270

kukorica vetogepet(rotokapa utan) gyartott-e mar Valaki?

pannonia p10 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6269
ÜDv
szerintetek lehet papir légszüröt tenni pannonia motorra arra gondolok hogy mikor öszebenzinezi akkor nem fog fulladni a motor?
Mert ami most van rajt az egy p 21es légszürö és az szerintem sok port sziv be mert szinte átlátok rajt.
Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6268

Az eredeti elképzelésem ez egyébként hogy valameik hídat ki cserélem és akkor 2 egyforma lessz! A trabi váltóban a difit csak akkor hegesztem le ha egyforma a 2 híd addig valóban nem szabad ez igaz! De mintahogyan az előbb írtam ha egyformák a hídak és nincs bennük összezárva difi akkor nem kell közé semmi szerintem! De mostmár tényleg kezdem nem tudni!

Előzmény: kavicsos64 (6259)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.04 0 0 6267

Most kicsit elbizonytalanodtam! ha van 2 hidam eben van diferenciál mű mert van! akkor minek közzé még plussz egy difi? lehet hülye vagyok mondjátok nyugodtan de ha emlékeim nem csalnak a nagy rábáknál is ugyan ez a megoldás van annyi hogy mindíg csavarog az úton utánna kell kormányozni de ez igaz volt a T-150 esekre is! Mivel nekem a két tengelyemben nincs össze zárva a difi így szerintem nem szabad neki összetörni ha a két tengely között nincs még egy difi vagy tévedek szerintetek?

Előzmény: baka38 (6257)
Mnagy Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6266

Az álló brigs egyszerüen :-)

Előzmény: Lacman68 (6264)
jocykaa Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6265

Sziasztok!

Van két traktormintás kerekem új gumikkal, párban! A másik közepén egy gyári racsni van ami nem biztos hogy jó. Méret 5,00 - 12 coll. Ha valakit érdekelne hívjon: 30 3680866

Az ár 25000 ft.

Lacman68 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6264

Esetleg sutba dobod ezt a szerencsétlen konstrukciót...Van álló Briggsem,rajta egy gyári lassító áttétellel...Igaz,ezt berántós,de adandóan fel lehet szerelni önindítóval(ha annyira kell)!

Előzmény: balog001 (6262)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6263

Érdekes egy kialakítása a kormányzásnak,mint olyan..:                                                                                                   http://www.jofogas.hu/vi/8089769.htm?g=hcq8svlp-fuzj3qb21gs-079z8ja&gp=1

balog001 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6262

Köszi ezeketaz oldalakat megtaláltam én is csak mire elhozatom közel 20 ezer nem könyü eset! ezért keresném milyenel lehet helyetesíteni!

Előzmény: Mnagy (6261)
Mnagy Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6261

Különleges motor különleges Feszültségszabájozó, csoda, hogy lehet kapni.

Előzmény: balog001 (6258)
Mnagy Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6260
Előzmény: balog001 (6258)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6259

Helló! Ha lehegeszted abbol nagy zür lesz, mert most a hidak köszti különbséget ez a difi tünteti el. Amugy nem rossz az ugy sem mert, álandó négykerék hajtásod van , ugyanigy hajt országuton pl lada niva, landrover defender, inkább a két hid valamejikét cseréld ki.

Előzmény: Tőkés Józsi (6255)
balog001 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 6258

Igen látommeg nagyábol ismerem a motort csak azt nem tudom ha nincs meg az eredeti feszültség szabályzoja mivel tudom helyetesíteni!

Előzmény: Mnagy (6253)
baka38 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 6257

Ne "izgulj" jol emlékszel!:) Ha nem difivel akkor valahogy máshogy van megoldva de ebbe most nem merülök el. Viszont a földben elmegy, lehet vele dolgozni mert a kerekek el tudnak csuszni de ha kimegy a betonra vagy aszfaltra akkor kész annyi a gépnek!

Előzmény: Poc2 (6256)
Poc2 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 6256

Én nem veszekszem,csak leírtam a tanultakat.Miszerint mindkét oldal és híd közé kell valamilyen kiegyenlítőmű.De ha úgy látod jobbnak a te dolgod.Majd kiderül jó lesz-e.

Előzmény: Tőkés Józsi (6255)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.02 0 0 6255

Nah Uarim össze ne veszetek ezen!

 

Lényeg a trabant váltóban a difit le kell hogy hegeszem! Ezt tudom! Viszont a hídakra valami ötlet???

Előzmény: Poc2 (6204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!