Nomármostan, tehát 2006. júniusa és 2008. júniusa közötta zannyimint annyi, tehát pontossan két év tellett el. Vagyis jóval Őszöd után vót, de még nem annyival, hogya Zerőss Vezető ja zországrombolásson kívül érdembe beleszólhatott vónaja kormányzásba...
Gyurcsány 2006. nyarán, Őszödön montta asztat, hogya zelőző ciklusba nem csináltak semmit - vagyis semmi olyat, amija zországot hosszú távon előrelendítené. És ez neki fájt, mer nyilván nem kizárólaga hatalom volt fontos számára... Lábjegyzet, hogy ezutána Fidesz mindent megakadályozott, amija zországnak hosszú távon érdeke lett vóna, és ezér csökkentette vónaja cucjalissták bukásánaka mértékét. Ezér csodálkoztam, hogya kecskeméti Fideszes pógármester hogyan tutta túlélni asztat, hogy mostana Gyurcsányt nem leheta Mercedes beruházás elmaradásájéra szolnoki bírósá... izé, törvényszékre cipelni rabszíjon...
Dehát esztet megincsak tudod, mintahogya zalábbijakat is, csak megin ugracc:
"2008. június 18-án 8.30-kor németországi hívás érkezett a miniszterelnöki titkárságra. Öt perccel később a kecskeméti polgármester telefonja is megcsörrent. A Daimler AG vezetői értesítették a magyar illetékeseket, hogy társaságuk igazgatótanácsa egyhangúlag úgy döntött: Kecskeméten létesít 200 milliárd forintos (800 millió eurós) beruházással 2500 alkalmazottat foglalkoztató új gyárat, ahol előreláthatólag a jelenlegi A, illetve B osztályú járművek "utódgenerációját" készítik majd. Az új gyár 2011-ben kezdi a termelést, kibocsátása eleinte évi 100 000, később 300 000 autó lesz.
(...)
A Daimler AG döntésében magyar részről két embernek volt oroszlánrésze: Gyurcsány Ferencnek (MSZP) és Zombor Gábornak (Fidesz): a kormányfő Magyarországra hozta a Mercedest, a polgármester pedig Kecskemétre. Egyik sem ment volna semmire a másik nélkül. Ha a miniszterelnök kérése süket fülekre talál, a kecskeméti polgármester hiába kopogtatott volna Stuttgartban, és fordítva: bárhogy is nyomatta volna Gyurcsány Kecskemétet, ha ott nincs olyan gárda, ami - Zombor vezetésével - meggyőzi a befektetőket a választás helyességéről. A Mercedes-gyárat tehát tekinthetjük egy ritka és az országos nagypolitikában teljességgel elképzelhetetlen nagykoalíciós együttműködés eredményének is."
Hajól emléxem, a Mercédesza Gyurcsány-kormáy ésa kecskeméti fidesszes pógármester mintaértékű együttműködéséneka zeredmeény. Nomeg annak, hogya (románoxerint) Románijába megmutattáka zúj autópálya tervrajzát, amija gyárhoz fog vezetni, a magyarok meg megmutattáka Zemmötös autópályát.
A Mercédesz egy szebbreményű Magyarország sikere!
Ebbe természetessen nem értendő beleja Zerőss Vezető, merő nem alkalmas együttműködésre, hajaz nem nemzeti, vagyis nem áll be mögéfeltétel nélkül mindenki, és nem tagaggya mega zezen kívülijekkel való kooperácijót. Masem értem, hogya kecskeméti fidesszes pógármesster hogy élhette túl, hogy lepaktálta Gyurcsányékkal, és nem tiltakozott, minta gyöngyösi Fidesza Zapolló abroncsgyár ellen...
Ugyan már. Daimlerék nagyon jól tudták, hogy Fletóék kezében minden szarrá válik és hogy már nem sokáig huzzák. Fletónak ebben egy érdeme van; tudta, hogy itt nem számíthat egy kis málna szörpre és inkább a kaszinó építésbe folyt bele.
Azért persze sejtette az ember, hogy a polidilinél nincs lentebb.
Csak persze nem felemelő érzés nap mint nap tapasztalni azt, hogy az ostobaságok nemhogy tort ülnek, de lassan normává válnak az országban.
Ugyan már. Daimlerék nagyon jól tudták, hogy Fletóék kezében minden szarrá válik és hogy már nem sokáig huzzák. Fletónak ebben egy érdeme van; tudta, hogy itt nem számíthat egy kis málna szörpre és inkább a kaszinó építésbe folyt bele.
"A Daimler AG döntésében magyar részről két embernek volt oroszlánrésze: Gyurcsány Ferencnek (MSZP) és Zombor Gábornak (Fidesz): a kormányfő Magyarországra hozta a Mercedest, a polgármester pedig Kecskemétre. Egyik sem ment volna semmire a másik nélkül. Ha a miniszterelnök kérése süket fülekre talál, a kecskeméti polgármester hiába kopogtatott volna Stuttgartban, és fordítva: bárhogy is nyomatta volna Gyurcsány Kecskemétet, ha ott nincs olyan gárda, ami - Zombor vezetésével - meggyőzi a befektetőket a választás helyességéről. A Mercedes-gyárat tehát tekinthetjük egy ritka és az országos nagypolitikában teljességgel elképzelhetetlen nagykoalíciós együttműködés eredményének is."
Mi történt eddig? 2008. június 18.: A Mercedes-Benz új gyártási telephelyének kiválasztása és nyilvánosságra hozása 2008. július 23.: A gyár építésével kapcsolatos egyetértési megállapodás aláírása a Magyar Kormány képviselőivel 2008. október 27.: Az együttműködési szerződés aláírása a Magyar Kormánnyal 2009. február 13.: A telekvásárlási folyamat lezárása: szerződésaláírás Kecskemét Önkormányzatával 2009. május 7.: A magyar Központi Építészeti-Műszaki Tervtanács jóváhagyja a kecskeméti Mercedes-Benz gyár építési tervét és építészeti kialakítását 2009. július 1.: A tereprendezési munkákkal megkezdődik az építkezés 2009. július 13.: EU engedélyezi a beruházás állami támogatásának összegét 2009. október: A Mercedes-Benz iskola megnyitja kapuit 2009. október 1.: A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. oktatóközpontja elkezdi az új munkatársak képzését 2009. október 16.: A gyár hivatalos alapkőletétele 2009. november: Megkezdődnek a felületkezelő üzem magasépítési munkálatai 2009. december 10.: A Daimler út felavatása 2010. február/március: A további épületek mély- és magasépítési munkálatainak kezdete 2010. március 18.: A Mercedes-Benz iskola új tantermeinek átadása
Kár, hogy a fanyalgók nem tudnak örülni Orbán Viktor sikerének. Szinte egyedül, dacolva az ellenzékkel hozta létre Kecskeméten a Mercedes gyárat. Minden elismerésem az övé, sok mukahelyet teremtett itt is.
ha olyan szélsőséges lenne, akkor vmilyen más jogszabály alapján simán be lehetne tiltani, nem? uszítás, jogosulatlan adatkezelés, gyűlöletkeltés, közbotrány okozás, hazugság, stb
nosza, vmlyik alapján próbálja meg a kormány elhallgattani, ne vmilyen mondvacsinált ürüggyel
hatalom nem talál a jelenleginél vmi kézzelfokhatóbb ürügyet, nem?
Ebben egyetértünk. A négy jelentős újságba szoktam beleolvasni - két bal-két jobb -, de mindegyik olyan meggyőző erővel hazudik, hogy sosem tudom eldönteni, melyik pártjára álljak. Inkább tartom magam az általános népi szidalmazáshoz, mindig az aktuálisat szídni. :-))
Szerintem meg rádió meg tévé, hadd szóljon mindegyik! A rádióknál csak a szerkesztés dönt a Kossuth meg a Klub mellett, a többi említésre sem érdemes. A kereskedelmi az meg más. A tévéknél az ATV és a Hírtévé nézhető, az Echo egyszerűen csak nevetséges. A többi meg itt is kereskedelmi azt kész.