Keresés

Részletes keresés

T25 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6417

üdv! reggel lefotózom de még eredeti állapotban van. kerekekkel fékekkel együtt.

Előzmény: Tőkés Józsi (6407)
caterpillar20 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6416

Üdv! Valaki nem tud jó pancsi blokkot szabolcs megyében? :)

kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6415

Teljesen igazad van.

Előzmény: Lki1 (6410)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6414

A ladához voltak sper önzáró difik utánna kell nézni bontókban vagy Nyiregyházán a piacon

Előzmény: BigArt (6396)
stihl guru Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6413

Üdv kistraktorosok!Kis pontositás tengelyközi difi ügyben,ha megengeditek.Azon gépeknél,ahol az első/vagy hátsó/hajtás kikapcsolható,pl UAZ,GAZ66,Gazella nem,ott nem muszály a tengelyközi difi.Terepen eleje bekapcs,utána épitett úton kikapsc,mert feszülések léphetnek fel.Ez a feszülés akár lehet zavaró csak,de a hajtásrendszerre mindenképpen káros,előbb-utóbb valami engedni fog.Radirozza a gumit,szétrázza a kardánt.enged a leggyengébb láncszem.Az állandó 4x4 esetén mindig kell központi difi,mert ezeket az emlitett feszűltségeket okozó fordulat-külömbségeket szépen elrendezi.Viszont ez a rendszer hajlamos a legkönnyebben hajtható tengelyre tolni az erőt,ez terepen lehet akadály.Ezért kell rá a kis kar,a difizár karja,az bekapcs,és már kényszerhajtás van.De épitett úton ugyanúgy vissza kell venni a difizárat,mint UAZ-nál az elejét.Csak érdekességként,vegye le valaki a NIVA valamely kardánját,és bezárt difi nélkűl próbáljon elindúlni.Nem fog menni,mig a difit be nem zárja,mert lediferál a hajtomű,mindig a levett kardánt szeretné hajtani.Csak azért irom le,mert már volt ilyen esetem NIVA  kardánkereszt törés miatt.

kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6412

Az is lehet valami átalakitás van a bolygómü házban

Előzmény: T25 (6386)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6411

Felénk is boronának mondják.

Meg a "tárcsát" is.

Előzmény: goldinis (6405)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6410

Hát igen, a sör...  :))

 

És nincs központi difi az osztóműben!

 Legalábbis az UAZ-GAZ típusoknál.

Viszont ki-be tudja kapcsolni az első kereket, és meg tudja felezni a hajtást.

 

Ezt élő egyenesben, a váltó fölött állva állapítottuk meg.

Előzmény: gyurikaur (6409)
gyurikaur Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6409

Ha szerzel nekem jó áron jó cuccokat,mint a tisztelt kolléga úr,akkor viszek neked is!!! :)

Előzmény: Bobo772 (6398)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6408

Helló! Nem történt semmi. Énvelem már sokan vitatkoztak még autó szerelök is, de amikor megmutattam nekik akkor elképedtek, és olyan is volt aki halálra sértödött ,mert presztizs veszteség érte.

Előzmény: Gokartos (6391)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6407

Érdekellne a hídad esetleg tudnál feltenni 1 képet rolla illetve mennyi a nyomtáv mármint szűkített???

Előzmény: T25 (6341)
Tőkés Józsi Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6406

Hűha látom míg én éjszakás voltam addig elég jó témát sikerüllt itthagynom nektek! Én nem szertnék bele menni a vitába bár ahogyan észreveszem töllem indult! Csupán csak annyi hogy én tuttira így fogom megoldani ahogyan eredetileg akartam a középső difit megszüntetem és majd meglátjuk! Mint ahogyan azt itt egy kolléga is mondta! Talán annyit kérdeznék tölle ha Ő mezőgazdasági gépszerelő akkor elmesélné nekem a rába steiger a T150 és társai (derékcsuklós) összkerék hajtású gépeknek a működését mert ezekszerint nem jól tanultam meg az iskolában és lehet hogy az életben is mindíg elnéztem valamit! Ne érts félre nem megbántani szeretnélek távol áljon töllem csak az hogy Egy MTz-ben a MALAC letörik az nem biztos hogy ugyanolyan  mint mondjuk egy darázsderekú gépnél azonos méretű kerekekkel és a csuklásponttól azonos távolságon lévő tengelyekkel szerintem! Elnézést ha megbántottam bárkit is de ez az én tapasztalatom!

goldinis Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6405

Szerintem ez fogas, nem borona...már bocsi.

Előzmény: Gokartos (6404)
Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6404

Van egy Eladó gyári Terra boronám!Ár:megeggyezés szerint!A kép csak illusztráció,de egyébként hasonlóan néz ki!Ha valakit érdekel írjon nyugodtan megeggyezünk!

Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6403

Szerintem ez sem lenne rossz a Pannonia motoros kistraktorra!Terra olajtükrös légszűrő!2000Ft posta megoldható!http://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/kerti_gep/terra_olajtukros_legszuro_2.e.ft._postazhato

Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6402

Hegesztett difi (100%-os, vagy parasztsper)

A bolygómű fogaskerekei vannak összehegesztve egymáshoz + a házhoz, vagy a bolygómú házát körbelemezelik és kiöntik aluminiummal! Kezelhetetlen, mert mindig úszik az autó hátulja, arról nem is beszélve, hogy parkolásnál hogy tépi a hátsóhidat, futóművet, viszont dzsuván mindig van lehajtás!Gyakorolni nagyon jó, meg látványosan is lehet vele menni!

Egyébként életveszélyes, utcára határozottan nem ajánlott!!

 

Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6401

ITT OLVASHATÓ PÁR ÉRDEKESSÉG A LADA DIFFERENCIÁL-RÓL!http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=36

Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6400

Ezt még tegnap be akartam szúrni ide!A Lada Niva vagy a Mercedes G. A szilárd burkolaton való használhatóságot egy központi differenciálművel oldják meg. Ez a mindennapi életben sokkal használhatóbbá teszi az autót, hiszen aszfalton is mind a négy kerék hajtott, ami javítja az irányíthatóságot, növeli a vonóerőt. Viszont terepen így az autó elveszti az összkerékhajtás előnyeit, hiszen a központi differenciálmű miatt egy kerék kipörgése már megállítja az autót. Ezért ezeken a járműveken a központi differenciálmű zárható, így ugyanúgy fog működni, mint egy kapcsolható összkerékhajtású autó.

Gokartos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6399

Üdv!Ez nekem nagyon tetszik!Szerintem nagyon igényesen van megépítve és a kinézete is jó!Eladó!Az ára 170000Ft és a Jófogás.hu-n megtalálható!

Bobo772 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6398

sörrel jöhetsz felénk is :-DDD

Előzmény: gyurikaur (6395)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6397

Szia! Ladáét csak fixre tudod,de kapcsolhatóra sehogy sem...( Egyszer egy olyan megoldást láttam,hogy a kézifék kötél két külön karon volt,amint az egyik kerék megforgott,azt be húzta,így a fix talajon lévőt forgatta, kimászott  minden honnan) Fél megoldás,de működött...

Előzmény: BigArt (6396)
BigArt Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6396

Üdv

Én egy éve vettem egy barkácsolt kistraktort és azt fejlesztjük, építjük, alakítjuk át. A gondom hogy elől hátul sima lada hidak vannak és itt a Mecsekben ilyen sáros időben jó lenne a difizár. Mindkét híd meg van hajtva így az egyik első meg az egyik hátsó mindig forog. Lehetséges megoldani hogy valami manuális módon de lezárni a difit mikor dombnak fel sárban haladok vele? Aztán mikor sima már a terep mindig kiszedem vagy lekapcsolom.... Ha esetleg kép is lenne róla valahol az lenne a legjobb.

Előre is köszi.

Laci

gyurikaur Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6395

Csörgess már meg légyszíves,mert lehet ma viszek neked egy beígért doboz sört,de nem tudom merre laksz.........!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Lki1 (6366)
gyurikaur Creative Commons License 2013.02.08 0 0 6394

Csörögj rám,vagy írj e-mail-t,s megbeszéljük a piszkos anyagiakat!!!

70/453-6742

gyurikaur@freemail.hu

Előzmény: T25 (6377)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6393

Illetve csak próbáltam...Keress meg,nekem publikus a címem..!

Előzmény: Lacman68 (6392)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6392

Szia! Írtam mailt...!

Előzmény: fareszelő (6388)
Gokartos Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6391
Ne haragudj,ezzel nem megbántani akartalak,mert énsem tudtam és hü..séget meg nem akartam írni tegnap épp ezért inkább énis vettem a fáradtságot és utánnajártam a neten!
Előzmény: kavicsos64 (6384)
Gokartos Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6390
T25 nek van igaza!Nem értem miért kell veszekedni!Ha valamit nem tudsz pontosan akkor a Google a barátod!Levan írva feketén fehéren hogy a Lada Nivában ZÁRHATÓ KÖZPONTI DIFI VAN!
Előzmény: kavicsos64 (6384)
Gokartos Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6389
Így van!Nem vagyok egy nagy terepjáró szaki,de pont tegnap olvastam a Lada Niváról és ott leírják azt amit az előző hozzászóló fórumozó társunk is leírt hogy a Lada Nivában van központi hosszirányú difi más néven osztómű ami zárható!Tehát a Lada Niva használható 4kerék meghajtásban aszfalt úton is ha kivan kapcsolva a központi difizár!A Suzuki Samurai-ban mivel nincs osztómű így nem ajánlott szilárd burkolatú úton a 4kerék meghajtásban használni mivel nincs ami kiegyenlítené az első és hátsó kerekek közötti fordulatszámkülömbséget!
Előzmény: T25 (6379)
fareszelő Creative Commons License 2013.02.07 0 0 6388

Helló Mindenkinek!

Már régóta olvasom a topikot. Én is fúró, faragó ember vagyok. Építek egy kis trakit, azaz egy mini fűnyírót. Most még csak oda állítgattam az alkatrészeket hogy, hogy fog kinézni. Ha van észrevételetek írjátok meg.

Mivel minitraktort építek megmaradt egy blokkom, egy 11 lóerős Yamaha golfautó blokk, a gyújtást már én csináltam rá.. egy briggs gyújtás, ha valakinek kell, 15.000 Ft-ra gondoltam. Képek:                 

 

És akkor a kisfűnyíró képei:

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0468_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0469_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0470_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0471_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0472_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130207/K_p0473_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

(sajnos csak így tudtam berakni)

Üdvözlettel: Fareszelő!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!