Türelem, türelem... Nekem sem jött még meg, de így az elején még mérthető, hogy nem mennek olajozottan a dolgok. Majd ha a 34. makettnél is 1 hetet kell várni, akkor lehet és kell is anyázni.
"elmelegítik"? biztos így van/lehet,csak nem tudtam,milyen eljárással,de rögzítik... Esetleg ha szétszedtem pár autómodellem,akkor festés után pillanatragasztóval helyéreillesztem az alkatrészeit... Lazán ennyi,viszont "részben" modellező vagyok...
"elmelegítik"? biztos így van/lehet,csak nem tudtam,milyen eljárással,de rögzítik... Esetleg ha szétszedtem pár autómodellem,akkor festés után pillanatragasztóval helyéreillesztem az alkatrészeit... Lazán ennyi,viszont "részben" modellező vagyok...
Milyen modell az az apróság? Gyönyörű kisautó, és a méretéhez képest nem kevésbé kidolgozott, mint a fekete. Csodálkoztam, hogy miért ezt a régebbi, nagy hűtős, ütközőbakos változatot csinálták meg, de látom, hogy a tiéd is olyan, ezek szerint ez volt az elterjedtebb.
Én is előfizettem a "lapra" a második számtól, de még mindig nem hozták. Kezdek ideges lenni....... A Ladából én is kettőt vettem, az egyiket át szeretném alakítani. A koncepció még nincs teljesen kész, de az alany már darabokban van. Az alkatrészek /a visszapillantó, rendszám kivételével/ nincsenek ragasztva, a kasznin lévő lyukakon át vannak átdugva és a végüket "elmelegítették". Így szétbontva elölről, nem ugrik be valakinek valami?;) Egyébként nagyon jó a sorozat! Bár tudom, hogy nem népautók, de a Zileket és a Csajkákat nagyon hiányolom, a Nysa-ból meg de jó lenne egy mentő.... További szép estét!
Marha jók lettek ezek a piros zsigulik, legalábbis az elejét kivéve, tényleg mintha csak egy igazi zsigát látnék az utcáról....csakhát az a fránya eleje... Nemtom nekem valahogy olyan furcsa..mintha a lökhátíró túlságosan mélyen, lent lenne, talán az igazikon fentebb van, közelebb a hűtőmaszkhoz..és ettől olyan kicsit groteszk lett, nem adja vissza 100 %-osan az eredeti Ladák szépségét...az a baj, hogy fentebbrakni se lehet sehogy...legalábbis én nem merek hozzányúlni... Egyébként van egy oldal, ahol nagyon jó, részletes kép van az össszes modellről:
Még nem néztem meg,bár szerintem vmi átlátszó anyaggal van "odarögzítve",és ha ezt eltávolítod,akkor megbírnád csinálni amiket mondtál: lámpabúra,küszöbléc,STB-STB... Feltétlen használj maszkolószallagot,mert 100%-ban egyenest kell festened! (Akár ecset,vagy flakonos spray...)
Ezek a kisautók a DeAgostini kiadó által forgalmazott, leegyszerűsített IXO - IST modellek. Az eredetiek 5000-7000 Ft körül mozognak.
Az oroszok is gyártanak diecast modelleket, melyek 4000-5000 Ft körül vásárolhatóak meg, de elég gyenge minőségben.
A cseh Abrex (Hongwell) gyártja a Skodákat 3000-5000 Ft körüli áron.
Az újságmellékletként megvásárolható modellek (nem Bburago, vagy Maisto játékok!) 2000 Ft körüli áron elég jó ár/érték arányt képeznek. Egyrészt szép gyűjtemény alapjai lehetnek, másrészt pár éven belül jelentősen nőhet az értékük. A DeA másfél éve már próbálkozott egy Versenyautó és Versenymotor sorozattal, de ott egy időben jelentette meg az összes típust. Az akkori 890 Ft értékű kiasutókért ma 2000-5000 Ft körüli árat kell fizetni.
Megkaptam én is a csomagot.Nekem a fekete alapon fehér betűs rendszámmal küldték a Ladazsigát:).Még jó,hogy írtátok hogy van benne rendszám.Majdnem kidobtam a dobozát.Nekem 2 levél matricát küldtek benne.16 rendszámvariáció van benne.UM-12-96 UL-44-67 UZ-79-44 ZH-13-09 PB-66-56 TA-51-92 TK-67-10 CBJ-14-30 UA-39-28 UK-65-18 UO-98-10 ZA-77-13 ZK-17-56 PN-30-20 TH-23-20 STA-25-66.Kár hogy PT-42-02 nincs benne.Az volt a mi kocsink rendszáma,igaz hogy az 1200-es volt.
Az első számtól rendeltem meg, egyszerre kaptam 3 autót, (meg egy motort) a nagy papírdobozban volt a matrica. Amúgy az én Ladám fekete rendszámú, fehér betűkkel.